Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream

Case Study

3
Sty

771% ROAS z kampanii Facebook Ads i 951% ROAS z kampanii Google Ads w pół roku – nowy sklep e-commerce w branży tekstylnej

Kto Naszym Klientem jest nowa marka oferująca sprzedaż wysokiej jakości pościeli, w wielu wzorach i kolorach, dopasowaną do obecnie panujących trendów. Z uwagi na bardzo dobre efekty dwóch prowadzonych przez nas wcześniej kampanii dla innych sklepów internetowych tego Klienta, omawiane efekty dotyczą już trzeciej realizowanej z Klientem kampanii.  Liczymy na to, że nie ostatnią!  Wyzwanie Przed rozpoczęciem współpracy, po otwarciu

Czytaj

11
Gru

Youtube Rewind 2019 – czy Google uczy się na błędach?

Świat influencerów z roku na rok coraz bardziej się rozwija, szczególnie wśród twórców na YouTube. Dlatego od kilku lat możemy cieszyć się podsumowaniem mijającego roku w serwisie. Tak stało się i tym razem. Kilka dni temu na światło dzienne wyszło zestawienie ‘YouTube REWIND 2019’. Najgorzej oceniony Rewind w historii Ubiegłoroczna edycja spotkała się ogromną falą niechęci. Film został wyświetlony 185

Czytaj

16
Paź

PANORAMA CZORSZTYN – CASE STUDY

Jak pozyskane leady przyczyniły się do sprzedaży apartamentów z pierwszego etapu inwestycji? KTO Panorama Czorsztyn (Deweloper Techniq) to inwestycja z branży condohotelowej, dla której prowadziliśmy przez 10 miesięcy działania marketingowe. Deweloper Techniq to krakowska firma działająca na rynku prawie 10 lat, oferująca usługi w branży budowy osiedli jednorodzinnych, domów czy apartamentów w systemie condo. To właśnie te luksusowe apartamenty stworzone w duchu

Czytaj

15
Mar

Case study – IMPERIAL STAWOWA RESIDENCE

KTO? Imperial Capital jest spółką inwestycyjną, realizującą kompleksowo inwestycje mieszkaniowe oraz projekty deweloperskie na krakowskim rynku mieszkaniowym i biurowym. Jedną z inwestycji mieszkaniowych dewelopera jest Stawowa Residence – kameralny kompleks składający się z siedmiu budynków mieszkalnych, zlokalizowanych w Bronowicach Wielkich.   PROBLEM Głównym celem biznesowym kampanii była sprzedaż mieszkań. Pobocznym, ale bardzo ważnym, było zbudowanie pozytywnego wizerunku marki. Aby skutecznie

Czytaj

Case study - Perfumeria Euforia
7
Mar

Case study – Perfumeria Euforia

Kto? Perfumeria Euforia to znany polski sklep internetowy oferujący między innymi oryginalne perfumy i kosmetyki. Marka obecna jest na rynku od 2009 r. i od tego czasu z powodzeniem prowadzi sprzedaż artykułów drogeryjnych, z roku na rok rozszerzając swój asortyment.   Problem Jak w przypadku wszystkich biznesów e-commerce głównym celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży – i właśnie z takim problemem

Czytaj

21
Lut

Case study: sklep internetowy z branży spożywczej

Do naszej agencji zgłosił się Klient z branży e-commerce: właściciel sklepu z ekologiczną żywnością. Zaplanowaliśmy strategię promocji w sieci, której celem był wzrost sprzedaży – zwiększenie ilości i wartości transakcji w sklepie internetowym. Przedstawiamy wyniki zebrane w ciągu 11 miesięcy trwania kampanii. Po analizie rynku, grupy docelowej i dokładnym briefie z Klientem wybraliśmy dwa kanały reklamowe – Google Ads (AdWords)

Czytaj

© 2016 WHEN – Agencja marketingu internetowego