Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream

Case Study

27
Mar

90 umów rezerwacyjnych w 90 dni! Case study kampanii Google i Facebook Ads inwestycji Imperial CitiYes

Imperial Capital to spółka inwestycyjna na krakowskim rynku nieruchomości realizująca projekty deweloperskie powierzchni mieszkaniowych i biurowych. Najnowszą inwestycją mieszkaniową dewelopera jest Imperial Citi Yes – nowoczesny kompleks innowacyjnej zabudowy mieszkalnej, zlokalizowany w dzielnicy Czyżyny w Krakowie, na który będzie składać się 289 mieszkań o powierzchni od 25 do 128 m2 w średniej cenie 9040 zł /m2. Oddanie inwestycji planowane jest

Czytaj

3
Sty

771% ROAS z kampanii Facebook Ads i 951% ROAS z kampanii Google Ads w pół roku – nowy sklep e-commerce w branży tekstylnej

Kto Naszym Klientem jest nowa marka oferująca sprzedaż wysokiej jakości pościeli, w wielu wzorach i kolorach, dopasowaną do obecnie panujących trendów. Z uwagi na bardzo dobre efekty dwóch prowadzonych przez nas wcześniej kampanii dla innych sklepów internetowych tego Klienta, omawiane efekty dotyczą już trzeciej realizowanej z Klientem kampanii.  Liczymy na to, że nie ostatnią!  Wyzwanie Przed rozpoczęciem współpracy, po otwarciu

Czytaj

17
Paź

GREEN MOUNTAIN RESORT – CASE STUDY

Tysiące pozyskanych leadów, 270 apartamentów sprzedanych  w rok! Green Mountain Resort to pierwszy condohotelowy case, który pojawił się w naszej agencji w 2017 roku, otwierając drzwi na naszą obecną główną specjalizację – rynek deweloperski. Kampania była prowadzona w okresie, w którym rynek condohoteli dopiero raczkował w Polsce, a potencjalni inwestorzy nie znali jeszcze tej formy inwestowania swoich oszczędności. Obecnie kampanie

Czytaj

16
Paź

PANORAMA CZORSZTYN – CASE STUDY

Jak pozyskane leady przyczyniły się do sprzedaży apartamentów z pierwszego etapu inwestycji? KTO Panorama Czorsztyn (Deweloper Techniq) to inwestycja z branży condohotelowej, dla której prowadziliśmy przez 10 miesięcy działania marketingowe. Deweloper Techniq to krakowska firma działająca na rynku prawie 10 lat, oferująca usługi w branży budowy osiedli jednorodzinnych, domów czy apartamentów w systemie condo. To właśnie te luksusowe apartamenty stworzone w duchu

Czytaj

15
Mar

Case study – IMPERIAL STAWOWA RESIDENCE

KTO? Imperial Capital jest spółką inwestycyjną, realizującą kompleksowo inwestycje mieszkaniowe oraz projekty deweloperskie na krakowskim rynku mieszkaniowym i biurowym. Jedną z inwestycji mieszkaniowych dewelopera jest Stawowa Residence - kameralny kompleks składający się z siedmiu budynków mieszkalnych, zlokalizowanych w Bronowicach Wielkich.   PROBLEM Głównym celem biznesowym kampanii była sprzedaż mieszkań. Pobocznym, ale bardzo ważnym, było zbudowanie pozytywnego wizerunku marki. Aby skutecznie
Czytaj
Case study - Perfumeria Euforia
7
Mar

Case study – Perfumeria Euforia

Kto? Perfumeria Euforia to znany polski sklep internetowy oferujący między innymi oryginalne perfumy i kosmetyki. Marka obecna jest na rynku od 2009 r. i od tego czasu z powodzeniem prowadzi sprzedaż artykułów drogeryjnych, z roku na rok rozszerzając swój asortyment.   Problem Jak w przypadku wszystkich biznesów e-commerce głównym celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży – i właśnie z takim problemem

Czytaj

© 2016 WHEN – Agencja marketingu internetowego