Bezp艂atna konsultacja

Spo艂eczno艣膰 30 000 fan贸w obiektu hotelowego Blue Mountain Resort w ci膮gu 2 lat

Ewa Grzejszczyk

Klient

Blue Mountain Resort to 4-gwiazdkowy obiekt wypoczynkowy zlokalizowany w Szklarskiej Por臋bie. G艂贸wn膮 grup膮 docelow膮 obiektu s膮 rodziny z dzie膰mi, co potwierdzaj膮 liczne atrakcje takie jak aquapark, animacje dla dzieci czy strefa nauki jazdy na nartach w sezonie zimowym.

Wi臋cej informacji: https://blue-mountain-resort.pl/

Let鈥檚 start!

Nasza wsp贸艂praca rozpocz臋艂a si臋 jeszcze miesi膮c przed otwarciem obiektu, w czerwcu 2017 roku. Poni偶sze case study opisuje 2-letni膮 wsp贸艂prac臋 nad budow膮 zaanga偶owanej spo艂eczno艣ci wok贸艂 strony na Facebooku. Jako dzia艂ania wspomagaj膮ce r贸wnocze艣nie prowadzona by艂a kampania Facebook Ads oraz kampania sprzeda偶owa Google Ads.

Okres wsp贸艂pracy: czerwiec 2017 – czerwiec 2019

 

Przyk艂ady post贸w publikowanych na stronie na Facebooku w okresie wsp贸艂pracy

 

Komunikacja dopasowana do grupy docelowej

Z uwagi na charakterystyk臋 obiektu, tre艣ci publikowane na stronie na Facebooku Blue Mountain Resort by艂y kierowane g艂贸wnie do rodzin z dzie膰mi, a w szczeg贸lno艣ci do Matek, kt贸re w zdecydowanej wi臋kszo艣ci odpowiadaj膮 za wyb贸r miejsca na rodzinne wakacje. Do tak sprecyzowanej grupy docelowej dostosowali艣my komunikacj臋, w kt贸rej przede wszystkim postawili艣my na publikacj臋 materia艂贸w聽 prezentuj膮cych obiekt i podkre艣laj膮cych wyj膮tkow膮 atmosfer臋 oraz atrakcje stworzone z my艣l膮 o najm艂odszych go艣ciach.

 

殴r贸d艂o: Sotrender.com, Hotele i SPA – demografia. Facebook Trends Polska Czerwiec 2019

 

 

Akcje dodatkowe

W czasie wsp贸艂pracy stworzyli艣my oraz przeprowadzili艣my konkurs, kt贸ry by艂 skierowany przede wszystkim do mam. Zadanie konkursowe polega艂o na namalowaniu wsp贸lnie z dzieckiem projektu Blumisia – nowej maskotki Blue Mountain Resort, kt贸ra mia艂a sta膰 si臋 idealn膮 pluszow膮 zabawk膮 dla najm艂odszych. Na podstawie zwyci臋skiego rysunku powsta艂 prawdziwy Blumi艣.

 

 

W konkursie swoje wizje nowej maskotki przedstawi艂o a偶 43 dzieci! Trzeba zaznaczy膰, 偶e zadanie wymaga艂o du偶ego nak艂adu pracy ze strony uczestnik贸w, st膮d liczba zg艂osze艅 by艂a bardzo pozytywna, a wyb贸r zwyci臋skiej pracy stanowi艂 nie lada wyzwanie.

 

 

Blisko 30 000 nowych fan贸w w dwa lata!

Tak dynamiczny wzrost liczby fan贸w to du偶e wyzwanie, kt贸re wymaga umiej臋tno艣ci w tworzeniu anga偶uj膮cego contentu i budowania zasi臋g贸w organicznych, jaki i optymalnego dysponowania bud偶etem reklamowym.

W momencie rozpocz臋cia naszej pracy strona na Facebooku obiektu wynosi艂a 731 fan贸w. 艢redni przyrost nowych fan贸w dzi臋ki naszym dzia艂aniom organicznym i kampanii wspomagaj膮cej wyni贸s艂 1190 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie. Wynikiem 24 miesi臋cznej wsp贸艂pracy by艂o 29 328 warto艣ciowych fan贸w.

 

 

Statystyki Facebook przedstawiaj膮ce wzrost fan贸w strony Blue Mountain Resort

 

 

TOP 13 w kategorii Hotele i SPA

Opublikowane przez nas tre艣ci za spraw膮 p艂atnych reklam dotar艂y do ponad 1 500 000 u偶ytkownik贸w, kt贸rzy szukaj膮 miejsca na wymarzone rodzinne wakacje w Polsce. Jak to prze艂o偶y艂o si臋聽 na zaanga偶owanie u偶ytkownik贸w w tej grupie docelowej?

 

Liczba klikni臋膰:聽 287 821

Liczba reakcji na post:聽 58 512

Liczba udost臋pnie艅:聽 1 056

Liczba komentarzy:聽 980

 

W taki spos贸b nasz klient wyp艂yn膮艂 na szerokie wody i trafi艂 w ci膮gu 2 lat do TOP13 stron na Facebooku polskich obiekt贸w hotelowych pod wzgl臋dem wielko艣ci spo艂eczno艣ci.

 

 

殴r贸d艂o: Sotrender.com, Facebook Trends Polska listopad 2019, kategoria: Hotele i SPA

 

Tak zaanga偶owana spo艂eczno艣膰 to r贸wnie偶 doskona艂e narz臋dzie w budowaniu wizerunku obiektu oraz generowaniu sprzeda偶y organicznej w postaci powracaj膮cych go艣ci, dzi臋ki systematycznej, dopasowanej do grupy docelowej komunikacji.

 

Referencje od Blue Mountain Resort

Polecamy Agencj臋 Marketingu Internetowego WHEN Sp. z o.o. (cz臋艣膰 grupy ADream) jako pomys艂odawc臋 i wykonawc臋 strategii promocji internetowej. Przez ca艂y okres wsp贸艂pracy obserwowali艣my zaanga偶owanie, rzetelno艣膰 i profesjonalizm w przygotowaniu i optymalizacji kampanii zorientowanych na nasz cel biznesowy.

Cczekiwali艣my od agencji wzrostu ruchu na naszej stronie internetowej przek艂adaj膮cego si臋 na dokonanie rezerwacji wczas贸w w naszym obiekcie. Agencja WHEN prowadzi艂a w tym celu kampanie na Facebooku, YouTube, w wyszukiwarce Google, kampanie banerowe, a tak偶e remarketingowe trafiaj膮c do potencjalnie zainteresowanych ofert膮.

W trakcie 2-letniej wsp贸艂pracy z agencj膮 w zakresie prowadzenia naszego profilu na portalu Facebook.com, rozpoczynaj膮c od 1 dnia istnienia naszego obiektu, uda艂o si臋 zbudowa膰 aktywn膮, zaanga偶owan膮 spo艂eczno艣膰 w wielko艣ci blisko 30 000 fan贸w. Wyniki pozytywnie nas zaskoczy艂y. Efekty m贸wi膮 same za siebie, a wsp贸艂praca z When to czysta przyjemno艣膰.

 

Izabela Kozina

Blue Mountain Resort

Skontaktuj si臋 z nami!
Wype艂nij formularz