Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream
17
Paź

GREEN MOUNTAIN RESORT – CASE STUDY

Tysiące pozyskanych leadów, 270 apartamentów sprzedanych  w rok! Green Mountain Resort to pierwszy condohotelowy case, który pojawił się w naszej agencji w 2017 roku, otwierając drzwi na naszą obecną główną specjalizację – rynek deweloperski. Kampania była prowadzona w okresie, w którym rynek condohoteli dopiero raczkował w Polsce, a potencjalni inwestorzy nie znali jeszcze tej formy inwestowania swoich oszczędności. Obecnie kampanie

Czytaj

16
Paź

PANORAMA CZORSZTYN – CASE STUDY

Jak pozyskane leady przyczyniły się do sprzedaży apartamentów z pierwszego etapu inwestycji? KTO Panorama Czorsztyn (Deweloper Techniq) to inwestycja z branży condohotelowej, dla której prowadziliśmy przez 10 miesięcy działania marketingowe. Deweloper Techniq to krakowska firma działająca na rynku prawie 10 lat, oferująca usługi w branży budowy osiedli jednorodzinnych, domów czy apartamentów w systemie condo. To właśnie te luksusowe apartamenty stworzone w duchu

Czytaj

2
Sie

Elastyczne reklamy displayowe w Google Ads

Elastyczne reklamy displayowe to obecnie domyślny format reklamy w kampaniach w sieci reklamowej. Standardowe banery w określonym formacie powoli z niezbędnych stają się opcjonalne, a dobrze przygotowana reklama elastyczna jest niemal obowiązkowa. Ale dlaczego?   Czym są reklamy elastyczne? Reklamy elastyczne to stosunkowo nowy format, którego wyróżnikiem jest to, że może wyświetlić się w każdym rozmiarze przestrzeni reklamowej udostępnionej w

Czytaj

17
Maj

Nowości, które czekają na nas od Google

  Za nami już długo wyczekiwana konferencja Google Marketing Live! Chcielibyśmy pokrótce przybliżyć Wam świeżutkie nowości, które przygotował dla nas w tym roku Google. Nie przedłużając, przechodzimy do konkretów 🙂 Po pierwsze – pojawi się nowy typ reklamy – Discovery Ads. Jest on o tyle ciekawy, że reklamy będą tworzone automatycznie. Wystarczy nam docelowy adres URL oraz jedno zdjęcie typu landscape i

Czytaj

7
Maj

Jeden z ciekawszych formatów reklam w Facebook Ads – Kolekcja

Każdy z nas z pewnością zna i widział formaty reklam typu karuzela – przewijane obrazy następujące po sobie. Do tej pory był to jeden z najczęściej używanych i najbardziej rozpoznawalnych formatów jaki występuje na Facebook Ads. Nie tak dawno pojawiła się także kolekcja, dedykowana wyłącznie na urządzenia mobilne, od jakiegoś czasu dostępna w Polsce. Nie jest zaskoczeniem, że proces zakupowy

Czytaj

23
Kwi

Jak stworzyć kampanię produktową Google Ads (AdWords)

Dobrze stworzona i zoptymalizowana kampania produktowa pozwala w krótkim czasie znacznie zwiększyć przychody sklepów internetowych, których niezbędnych elementem funkcjonowania obecnie jest precyzyjna odpowiedź na zapytanie potencjalnych klientów w czasie rzeczywistego wyszukiwania. Nadrzędnym celem reklamy produktowej jest więc nie tylko promocja, ale i efektywna sprzedaż konkretnych produktów z oferty sklepu. Powszechnie kampanie produktowe noszą kilka zamiennych nazw. Jeśli usłyszymy o kampanii

Czytaj

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego