Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream
17
Maj

Nowości, które czekają na nas od Google

  Za nami już długo wyczekiwana konferencja Google Marketing Live! Chcielibyśmy pokrótce przybliżyć Wam świeżutkie nowości, które przygotował dla nas w tym roku Google. Nie przedłużając, przechodzimy do konkretów 🙂 Po pierwsze – pojawi się nowy typ reklamy – Discovery Ads. Jest on o tyle ciekawy, że reklamy będą tworzone automatycznie. Wystarczy nam docelowy adres URL oraz jedno zdjęcie typu landscape i

Czytaj

7
Maj

Jeden z ciekawszych formatów reklam w Facebook Ads – Kolekcja

Każdy z nas z pewnością zna i widział formaty reklam typu karuzela – przewijane obrazy następujące po sobie. Do tej pory był to jeden z najczęściej używanych i najbardziej rozpoznawalnych formatów jaki występuje na Facebook Ads. Nie tak dawno pojawiła się także kolekcja, dedykowana wyłącznie na urządzenia mobilne, od jakiegoś czasu dostępna w Polsce. Nie jest zaskoczeniem, że proces zakupowy

Czytaj

23
Kwi

Jak stworzyć kampanię produktową Google Ads (AdWords)

Dobrze stworzona i zoptymalizowana kampania produktowa pozwala w krótkim czasie znacznie zwiększyć przychody sklepów internetowych, których niezbędnych elementem funkcjonowania obecnie jest precyzyjna odpowiedź na zapytanie potencjalnych klientów w czasie rzeczywistego wyszukiwania. Nadrzędnym celem reklamy produktowej jest więc nie tylko promocja, ale i efektywna sprzedaż konkretnych produktów z oferty sklepu. Powszechnie kampanie produktowe noszą kilka zamiennych nazw. Jeśli usłyszymy o kampanii

Czytaj

20
Mar

Jak poprawnie zoptymalizować kanał Youtube

  YouTube. Portal używany przez większość użytkowników Sieci. Można na nim znaleźć treści wideo wszelkiej maści – od filmów śmiesznych kotów do materiałów pokazujących jak zrobić pierścionek czy jak wybudować prymitywny basen. Użytkownicy spędzają na YouTube nawet kilka godzin dziennie. Nic dziwnego więc, że marki chcą się znaleźć w tej przestrzeni. Wystarczy założyć konto, wrzucić film i już! Nasza firma

Czytaj

15
Mar

Case study – IMPERIAL STAWOWA RESIDENCE

KTO? Imperial Capital jest spółką inwestycyjną, realizującą kompleksowo inwestycje mieszkaniowe oraz projekty deweloperskie na krakowskim rynku mieszkaniowym i biurowym. Jedną z inwestycji mieszkaniowych dewelopera jest Stawowa Residence – kameralny kompleks składający się z siedmiu budynków mieszkalnych, zlokalizowanych w Bronowicach Wielkich.   PROBLEM Głównym celem biznesowym kampanii była sprzedaż mieszkań. Pobocznym, ale bardzo ważnym, było zbudowanie pozytywnego wizerunku marki. Aby skutecznie

Czytaj

Case study - Perfumeria Euforia
7
Mar

Case study – Perfumeria Euforia

Kto? Perfumeria Euforia to znany polski sklep internetowy oferujący między innymi oryginalne perfumy i kosmetyki. Marka obecna jest na rynku od 2009 r. i od tego czasu z powodzeniem prowadzi sprzedaż artykułów drogeryjnych, z roku na rok rozszerzając swój asortyment.   Problem Jak w przypadku wszystkich biznesów e-commerce głównym celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży – i właśnie z takim problemem

Czytaj

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego