Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream
20
Mar

Jak poprawnie zoptymalizować kanał Youtube

  YouTube. Portal używany przez większość użytkowników Sieci. Można na nim znaleźć treści wideo wszelkiej maści – od filmów śmiesznych kotów do materiałów pokazujących jak zrobić pierścionek czy jak wybudować prymitywny basen. Użytkownicy spędzają na YouTube nawet kilka godzin dziennie. Nic dziwnego więc, że marki chcą się znaleźć w tej przestrzeni. Wystarczy założyć konto, wrzucić film i już! Nasza firma

Czytaj

15
Mar

Case study – IMPERIAL STAWOWA RESIDENCE

KTO? Imperial Capital jest spółką inwestycyjną, realizującą kompleksowo inwestycje mieszkaniowe oraz projekty deweloperskie na krakowskim rynku mieszkaniowym i biurowym. Jedną z inwestycji mieszkaniowych dewelopera jest Stawowa Residence – kameralny kompleks składający się z siedmiu budynków mieszkalnych, zlokalizowanych w Bronowicach Wielkich.   PROBLEM Głównym celem biznesowym kampanii była sprzedaż mieszkań. Pobocznym, ale bardzo ważnym, było zbudowanie pozytywnego wizerunku marki. Aby skutecznie

Czytaj

Case study - Perfumeria Euforia
7
Mar

Case study – Perfumeria Euforia

Kto? Perfumeria Euforia to znany polski sklep internetowy oferujący między innymi oryginalne perfumy i kosmetyki. Marka obecna jest na rynku od 2009 r. i od tego czasu z powodzeniem prowadzi sprzedaż artykułów drogeryjnych, z roku na rok rozszerzając swój asortyment.   Problem Jak w przypadku wszystkich biznesów e-commerce głównym celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży – i właśnie z takim problemem

Czytaj

29
Mar

Jak sklepy e-commerce mogą konkurować ze sklepami stacjonarnymi?

  Wartość rynku e-commerce z roku na rok rośnie – zwiększa się ilość użytkowników dokonujących zakupów online oraz wartość transakcji. Handel stacjonarny jest, mimo wszystko, ogromnym rywalem dla właścicieli e-sklepów: jego wartość jest 10-krotnie wyższa, a sprzedaż dokonuje się w 27% częściej (średnia konwersja na finalizację zakupu wśród wszystkich osób wchodzących do sklepu). Aby zwiększyć szansę, że klient zamieni najbliższy

Czytaj

przyczyny-niepowodzenia-kampanii
7
Mar

Przyczyny niepowodzenia kampanii

Inwestujesz budżet w kampanię, a ona nie przynosi efektów? Zastanawiasz się dlaczego? Istnieje wiele czynników, które mogą spowodować, że nasza kampania zakończy się porażką. Stosując pewne procedury możemy jednak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu – polecamy w pierwszej kolejności zadbać o te czynniki, które od nas zależą. Nie zawsze da się przewidzieć zachowania konsumentów, ale zawsze da się rzetelnie i dokładnie zaplanować

Czytaj

listy-remarketingowe-adwords-facebook
1
Mar

Listy remarketingowe w AdWords, Facebook

Czym są listy remarketingowe? Jak możemy je wykorzystywać?  Remarketing we właściwych rękach daje dużą przewagę konkurencyjną. To właśnie dzięki niemu możemy śledzić i wyświetlać reklamy osobom i klientom którzy: weszli na stronę internetową porzuciły koszyk zakupowy zrealizowały cel na stronie należały do konkretnej grupy demograficznej dokonały konkretnych działań na stronie zapisały się do newslettera Segmentowanie list remarketingowych pozwala na

Czytaj

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego