Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream
8
Lip

Jak dobrze przygotować feed produktowy do kampanii Google Shopping?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się nad jego promocją, koniecznie rozważ jedną z najbardziej efektywnych form reklamy dla e-commerce – kampanię produktową PLA.  Kampania ta, jest dedykowana zarówno dla małych, średnich jak i dużych sklepów on-line. Pozwala na promowanie od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy produktów z Twojego sklepu, wyświetlając zainteresowanym odbiorcom te, które aktualnie są dostępne w sprzedaży.

Czytaj

11
Maj

Dzień Matki – jak przekuć święto w marketingową szansę

Z nastaniem maja my – jako marketerzy – zawsze mieliśmy przed sobą wiele wyzwań. Majówka, cieplejsza pogoda (która nieraz niesie ze sobą zmianę asortymentu), sezon grillowy, wakacyjne plany. Choć w tym roku z uwagi na kwarantannę znacznie zmieniły się nasze priorytety, to jest jedno święto, o którym nie możemy zapomnieć – Dzień Matki.   Dlaczego to jest ważne? Mamy są

Czytaj

7
Maj

Marketing w branży deweloperskiej – ile trzeba wydać na promocję nieruchomości? Kalkulator inwestycji

  Inwestycja w nieruchomości to poważne przedsięwzięcie. Branża deweloperska w Polsce rozwija się dynamicznie. Co roku do sprzedaży trafia coraz więcej mieszkań, inwestycji biurowych oraz powierzchni handlowych. Z marketingowego punktu widzenia nieruchomość to produkt, który musi zostać odpowiednio opakowany i zakomunikowany, aby zainteresować potencjalnych nabywców. Plan promocji nieruchomości oraz odrębny budżet na działania marketingowe powinny zostać potraktowane równie priorytetowo, jak

Czytaj

Odkrywamy Discovery - Nowy typ kampanii Google Ads
20
Kwi

Odkrywamy Discovery

Słowo “Discovery” może się wydawać znajome osobom, które z ekosystemem Google obcują na co dzień. Nazywa się tak już format reklamy TrueView na YouTube, Discover to też nazwa sekcji w mobilnej aplikacji asystenta Google. Jednak od niedawna nazwa ta dotyczy też całkiem nowego typu kampanii Google Ads, który właśnie wychodzi z bety. To oznacza, że lada dzień powinien być już

Czytaj

6 prostych narzędzi do optymalizacji strony internetowej
9
Kwi

Czas na stronę idealną – 6 narzędzi, dzięki którym poprawisz funkcjonowanie swojej strony

Poświęć czas na dopracowanie swojej strony www, a ona odwdzięczy się, dowożąc więcej konwersji.   Sukces działań marketingowych zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest Twoja strona internetowa. Dla firm, w których konwersje zachodzą wyłącznie online jest to newralgiczne miejsce dla całego biznesu. Źle przygotowana strona może bowiem zniechęcić do zakupu nawet najbardziej zdeterminowanych potencjalnych klientów. Dlatego warto zadbać

Czytaj

27
Mar

90 umów rezerwacyjnych w 90 dni! Case study kampanii Google i Facebook Ads inwestycji Imperial CitiYes

Imperial Capital to spółka inwestycyjna na krakowskim rynku nieruchomości realizująca projekty deweloperskie powierzchni mieszkaniowych i biurowych. Najnowszą inwestycją mieszkaniową dewelopera jest Imperial Citi Yes – nowoczesny kompleks innowacyjnej zabudowy mieszkalnej, zlokalizowany w dzielnicy Czyżyny w Krakowie, na który będzie składać się 289 mieszkań o powierzchni od 25 do 128 m2 w średniej cenie 9040 zł /m2. Oddanie inwestycji planowane jest

Czytaj

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego