Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream
Reklamy elastyczne Google Ads ustawienia zaawansowane
6
Sie

Nowa odsłona reklam elastycznych

Odkąd displayowe reklamy elastyczne zagościły na kontach Google Ads, bardzo szybko zaczęły być dodawane do każdej kampanii GDN. I nietrudno się temu dziwić – te reklamy mają duży zasięg, potrafią dopasować się do każdej przestrzeni reklamowej i są skuteczne. Teraz Google postanowił ufundować im mały lifting.   Stare nie znika – nowe dodaje kolorytu O reklamach elastycznych w sieci reklamowej

Czytaj

8
Lip

Jak dobrze przygotować feed produktowy do kampanii Google Shopping?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się nad jego promocją, koniecznie rozważ jedną z najbardziej efektywnych form reklamy dla e-commerce – kampanię produktową PLA.  Kampania ta, jest dedykowana zarówno dla małych, średnich jak i dużych sklepów on-line. Pozwala na promowanie od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy produktów z Twojego sklepu, wyświetlając zainteresowanym odbiorcom te, które aktualnie są dostępne w sprzedaży.

Czytaj

11
Maj

Dzień Matki – jak przekuć święto w marketingową szansę

Z nastaniem maja my – jako marketerzy – zawsze mieliśmy przed sobą wiele wyzwań. Majówka, cieplejsza pogoda (która nieraz niesie ze sobą zmianę asortymentu), sezon grillowy, wakacyjne plany. Choć w tym roku z uwagi na kwarantannę znacznie zmieniły się nasze priorytety, to jest jedno święto, o którym nie możemy zapomnieć – Dzień Matki.   Dlaczego to jest ważne? Mamy są

Czytaj

7
Maj

Marketing w branży deweloperskiej – ile trzeba wydać na promocję nieruchomości? Kalkulator inwestycji

  Inwestycja w nieruchomości to poważne przedsięwzięcie. Branża deweloperska w Polsce rozwija się dynamicznie. Co roku do sprzedaży trafia coraz więcej mieszkań, inwestycji biurowych oraz powierzchni handlowych. Z marketingowego punktu widzenia nieruchomość to produkt, który musi zostać odpowiednio opakowany i zakomunikowany, aby zainteresować potencjalnych nabywców. Plan promocji nieruchomości oraz odrębny budżet na działania marketingowe powinny zostać potraktowane równie priorytetowo, jak

Czytaj

Odkrywamy Discovery - Nowy typ kampanii Google Ads
20
Kwi

Odkrywamy Discovery

Słowo “Discovery” może się wydawać znajome osobom, które z ekosystemem Google obcują na co dzień. Nazywa się tak już format reklamy TrueView na YouTube, Discover to też nazwa sekcji w mobilnej aplikacji asystenta Google. Jednak od niedawna nazwa ta dotyczy też całkiem nowego typu kampanii Google Ads, który właśnie wychodzi z bety. To oznacza, że lada dzień powinien być już

Czytaj

6 prostych narzędzi do optymalizacji strony internetowej
9
Kwi

Czas na stronę idealną – 6 narzędzi, dzięki którym poprawisz funkcjonowanie swojej strony

Poświęć czas na dopracowanie swojej strony www, a ona odwdzięczy się, dowożąc więcej konwersji.   Sukces działań marketingowych zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest Twoja strona internetowa. Dla firm, w których konwersje zachodzą wyłącznie online jest to newralgiczne miejsce dla całego biznesu. Źle przygotowana strona może bowiem zniechęcić do zakupu nawet najbardziej zdeterminowanych potencjalnych klientów. Dlatego warto zadbać

Czytaj

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego