Adres
Kontakt
Kategorie
E-commerce
Social media
5 lat współpracy z Amazing Thailand Poland, czyli podróż w świat skutecznych kampanii
Kampanie deweloperskie, Google Ads, Facebook Ads
274 formularze w pierwszym miesiącu i 62 zł za leada – Kampania Google Ads i Facebook Ads krakowskiej inwestycji KOBI HOUSE
E-commerce, Social media
Automatyzacja komunikacji w e-commerce. Chatbot w roli konsultanta sklepu internetowego z kosmetykami. Case study Seboradin
Sezonowa współpraca z mikroinfluencerami na przykładzie Parku Rozrywki Rabkoland
Facebook Ads, Social media
362 prace konkursowe w konkursie social media Ogrodów Świateł „Narysuj coś, o czym marzysz, a my zamienimy to w figurę świetlną”
804 uczestników w 6 dni w konkursie na Instagramie na imię dla brandhero marki “Ogród Świateł”
943 uczestników w 7 dni w konkursie social media Ogrodów Świateł “Odgadnij bajkową tematykę wystawy”
Investor Property – 10 sprzedanych lokali mieszkalnych II etapu inwestycji Osada Hlouszka w 15 dni
E-commerce, Google Ads
Kampanie sezonowe. Szybkie skalowanie kampanii Google Ads na przykładzie e-commerce z branży ogrodowej
Ponad 29 000 fanów strony „Alicja w Krainie Czarów – Ogród Świateł” w 4 miesiące oraz średni zasięg wirusowy powyżej 26 000 użytkowników dziennie
Google Ads, Facebook Ads
581 leadów i 7,74 zł za kontakt od osób zainteresowanych budową domu w technologii prefabrykowanej. Case study kampanii Google i Facebook Ads HausWerk
Produkty inwestycyjne, Google Ads, Facebook Ads
Ponad 3,45 miliona złotych opłaconych zapisów i 407 akcjonariuszy z emisji akcji Stava w 54 dni
E-commerce, Google Ads, Facebook Ads
771% ROAS z Facebook Ads i 951% ROAS z Google Ads w 6 miesięcy dla nowego sklepu e-commerce
90 umów rezerwacyjnych w 90 dni! Case study kampanii Google i Facebook Ads inwestycji Imperial Citi Yes
112 mieszkań i 100% realizacji celów. Google i Facebook Ads dla 3 etapów inwestycji mieszkaniowej Imperial Stawowa Residence
Produkty inwestycyjne, Facebook Ads
1573 leadów w 7 miesięcy w koszcie pozyskania 25 zł/leada dla warszawskiej inwestycji condohotelowej Mercure Warszawa Ursus Station
Kampanie hotelowe, Facebook Ads, Social media
Kampanie hotelowe, Google Ads, Facebook Ads
86% obłożenia i 4% udziału budżetu marketingowego w przychodach z rezerwacji. Case study wakacyjnej kampanii hotelowej w dobie Covid-19
Magiczna kraina, fascynująca kultura i tylko 44 grosze za pozyskanie nowego fana strony na Facebooku Amazing Thailand Poland
Kampanie zagraniczne, E-commerce, Google Ads
Kampanie zagraniczne, Google Ads
Produkty inwestycyjne, Google Ads