Aktualności17.05.2019Natalia CiurkaNowości, które czekają na nas od GoogleZa nami już długo wyczekiwana konferencja Google Marketing Live! Chcielibyśmy pokrótce przybliżyć Wam świeżutkie nowości, które przygotował dla nas w tym roku Google.
Marketing07.05.2019Natalia CiurkaJeden z ciekawszych formatów reklam w Facebook Ads – KolekcjaKażdy z nas z pewnością zna i widział formaty reklam typu karuzela – przewijane obrazy następujące po sobie. Do tej pory był to jeden z najczęściej używanych i najbardziej rozpoznawalnych formatów jaki występuje na Facebook Ads. Nie tak dawno pojawiła się także kolekcja. To nowy format, dzięki któremu zakupy mogą zakończyć się na Facebooku w wersji mobilnej.
Marketing20.03.2019Ania DybałJak poprawnie zoptymalizować kanał YoutubeYouTube. Portal używany przez większość użytkowników Sieci. Można na nim znaleźć treści wideo wszelkiej maści, a użytkownicy spędzają na nim nawet kilka godzin dziennie. Nic dziwnego więc, że marki chcą się znaleźć w tej przestrzeni. Wystarczy założyć konto, wrzucić film i już! Ale czy to na pewno wystarczy?
E-commerce29.03.2018Agnieszka SobalaJak sklepy e-commerce mogą konkurować ze sklepami stacjonarnymi?Wartość rynku e-commerce z roku na rok rośnie. Mimo wszystko handel stacjonarny jest ogromnym rywalem dla właścicieli e-sklepów: jego wartość jest 10-krotnie wyższa, a sprzedaż dokonuje się w 27% częściej. Jak zwiększyć szanse, aby klient zamienił ulubiony (czy najbliższy) sklep stacjonarny na zakupy online? Musimy zadbać, aby dostrzegł benefity płynące z tej decyzji.
Marketing07.03.2018Przemysław KołsutPrzyczyny niepowodzenia kampaniiInwestujesz budżet w kampanię, a ona nie przynosi efektów? Zastanawiasz się dlaczego? Nie zawsze da się przewidzieć zachowania konsumentów, ale zawsze da się rzetelnie i dokładnie zaplanować i prowadzić promocję w sieci. Przedstawiam listę najważniejszych czynników, które bezpośrednio wpływają na nasze działania.
E-commerce01.03.2018Przemysław KołsutListy remarketingowe w AdWords, FacebookRemarketing we właściwych rękach daje dużą przewagę konkurencyjną. Czym są listy remarketingowe? Jak możemy je wykorzystywać?
E-commerce21.02.2018Przemysław KołsutPo pierwsze: zaplanuj. Cele i konwersje w kampaniachUstalanie celów dla kampanii jest kluczowe dla osiągania efektów. Tylko w oparciu o konkretne wyznaczniki możemy potem stwierdzić czy kampania spełniła swoje założenia. W poniższym artykule przedstawię sposoby mierzenia konwersji, ich wdrażania i weryfikacji. Najważniejszym krokiem jest usystematyzowanie celów – szczególnie istotne, gdy korzystamy z kampanii, które wykorzystują wiele źródeł.
Social Media04.01.2018Agnieszka SobalaAktualne Wymiary grafik na Facebooku [Aktualizacja wrzesień 2024]Prowadząc konto firmowe na portalu Facebook, a także kampanie Facebook Ads musimy dysponować odpowiednimi grafikami – dostosowanymi do przekazywanego komunikatu oraz wytycznych formatowych. Jeśli samodzielnie prowadzisz konto firmowe lub dostarczasz nam materiałów potrzebnych do kampanii, zachęcamy Cię do skorzystania z przygotowanych przez nas informacji i rekomendacji.