Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream
przyczyny-niepowodzenia-kampanii
7
Mar

Przyczyny niepowodzenia kampanii

Inwestujesz budżet w kampanię, a ona nie przynosi efektów? Zastanawiasz się dlaczego? Istnieje wiele czynników, które mogą spowodować, że nasza kampania zakończy się porażką. Stosując pewne procedury możemy jednak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu – polecamy w pierwszej kolejności zadbać o te czynniki, które od nas zależą. Nie zawsze da się przewidzieć zachowania konsumentów, ale zawsze da się rzetelnie i dokładnie zaplanować

Czytaj

listy-remarketingowe-adwords-facebook
1
Mar

Listy remarketingowe w AdWords, Facebook

Czym są listy remarketingowe? Jak możemy je wykorzystywać?  Remarketing we właściwych rękach daje dużą przewagę konkurencyjną. To właśnie dzięki niemu możemy śledzić i wyświetlać reklamy osobom i klientom którzy: weszli na stronę internetową porzuciły koszyk zakupowy zrealizowały cel na stronie należały do konkretnej grupy demograficznej dokonały konkretnych działań na stronie zapisały się do newslettera Segmentowanie list remarketingowych pozwala na

Czytaj

21
Lut

Case study: sklep internetowy z branży spożywczej

Do naszej agencji zgłosił się Klient z branży e-commerce: właściciel sklepu z ekologiczną żywnością. Zaplanowaliśmy strategię promocji w sieci, której celem był wzrost sprzedaży – zwiększenie ilości i wartości transakcji w sklepie internetowym. Przedstawiamy wyniki zebrane w ciągu 11 miesięcy trwania kampanii. Po analizie rynku, grupy docelowej i dokładnym briefie z Klientem wybraliśmy dwa kanały reklamowe – Google Ads (AdWords)

Czytaj

cele-konwersje-w-kampaniach
21
Lut

Po pierwsze: zaplanuj. Cele i konwersje w kampaniach

Ustalanie celów dla kampanii jest kluczowe dla osiągania efektów. Tylko w oparciu o konkretne wyznaczniki możemy potem stwierdzić czy kampania spełniła swoje założenia. Ta wiedza daje nam możliwość podjęcia konkretnych decyzji –  na przykład czy warto zwiększyć budżet na działania reklamowe czy podjąć inne kroki. W poniższym artykule przedstawię sposoby mierzenia konwersji, ich wdrażania i weryfikacji. Najważniejszym krokiem jest usystematyzowanie

Czytaj

4
Sty

Aktualne Wymiary grafik na Facebooku [Aktualizacja Styczeń 2020]

Aktualizacja – Styczeń 2020 Prowadząc konto firmowe na portalu Facebook, a także kampanie Facebook Ads musimy dysponować odpowiednimi grafikami – dostosowanymi do przekazywanego komunikatu, ale także do wytycznych formatowych. Dobrze przygotowana grafika przykuwa wzrok użytkownika i pozytywnie koresponduje z wizerunkiem firmy. Jeśli samodzielnie prowadzisz konto firmowe lub dostarczasz nam materiałów potrzebnych do kampanii, zachęcamy Cię do skorzystania z przygotowanych przez

Czytaj

22
Gru

Czy prognozy na rok 2017 się sprawdziły?

Niecałe rok temu na łamach sprawnymarketing.pl ukazał się artykuł (aby go przeczytać kliknij tutaj) na temat trendów marketingowych na rok 2017. Marketing internetowy to branża, która wymaga ciągłego śledzenia - z dnia na dzień pojawiają się nowe funkcjonalności, nowe zachowania i wyższe wymagania użytkowników. Przez cały rok obserwowaliśmy te zmiany, podobnie jak eksperci, którzy prognozowali trendy na rok 2017. Dzisiaj
Czytaj

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego