Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream
Case study - Perfumeria Euforia
7
Mar

Case study – Perfumeria Euforia

Kto? Perfumeria Euforia to znany polski sklep internetowy oferujący między innymi oryginalne perfumy i kosmetyki. Marka obecna jest na rynku od 2009 r. i od tego czasu z powodzeniem prowadzi sprzedaż artykułów drogeryjnych, z roku na rok rozszerzając swój asortyment.   Problem Jak w przypadku wszystkich biznesów e-commerce głównym celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży – i właśnie z takim problemem

Czytaj

29
Mar

Jak sklepy e-commerce mogą konkurować ze sklepami stacjonarnymi?

  Wartość rynku e-commerce z roku na rok rośnie – zwiększa się ilość użytkowników dokonujących zakupów online oraz wartość transakcji. Handel stacjonarny jest, mimo wszystko, ogromnym rywalem dla właścicieli e-sklepów: jego wartość jest 10-krotnie wyższa, a sprzedaż dokonuje się w 27% częściej (średnia konwersja na finalizację zakupu wśród wszystkich osób wchodzących do sklepu). Aby zwiększyć szansę, że klient zamieni najbliższy

Czytaj

przyczyny-niepowodzenia-kampanii
7
Mar

Przyczyny niepowodzenia kampanii

Inwestujesz budżet w kampanię, a ona nie przynosi efektów? Zastanawiasz się dlaczego? Istnieje wiele czynników, które mogą spowodować, że nasza kampania zakończy się porażką. Stosując pewne procedury możemy jednak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu – polecamy w pierwszej kolejności zadbać o te czynniki, które od nas zależą. Nie zawsze da się przewidzieć zachowania konsumentów, ale zawsze da się rzetelnie i dokładnie zaplanować

Czytaj

listy-remarketingowe-adwords-facebook
1
Mar

Listy remarketingowe w AdWords, Facebook

Czym są listy remarketingowe? Jak możemy je wykorzystywać?  Remarketing we właściwych rękach daje dużą przewagę konkurencyjną. To właśnie dzięki niemu możemy śledzić i wyświetlać reklamy osobom i klientom którzy: weszli na stronę internetową porzuciły koszyk zakupowy zrealizowały cel na stronie należały do konkretnej grupy demograficznej dokonały konkretnych działań na stronie zapisały się do newslettera Segmentowanie list remarketingowych pozwala na

Czytaj

21
Lut

Case study: sklep internetowy z branży spożywczej

Do naszej agencji zgłosił się Klient z branży e-commerce: właściciel sklepu z ekologiczną żywnością. Zaplanowaliśmy strategię promocji w sieci, której celem był wzrost sprzedaży – zwiększenie ilości i wartości transakcji w sklepie internetowym. Przedstawiamy wyniki zebrane w ciągu 11 miesięcy trwania kampanii. Po analizie rynku, grupy docelowej i dokładnym briefie z Klientem wybraliśmy dwa kanały reklamowe – Google Ads (AdWords)

Czytaj

cele-konwersje-w-kampaniach
21
Lut

Po pierwsze: zaplanuj. Cele i konwersje w kampaniach

Ustalanie celów dla kampanii jest kluczowe dla osiągania efektów. Tylko w oparciu o konkretne wyznaczniki możemy potem stwierdzić czy kampania spełniła swoje założenia. Ta wiedza daje nam możliwość podjęcia konkretnych decyzji –  na przykład czy warto zwiększyć budżet na działania reklamowe czy podjąć inne kroki. W poniższym artykule przedstawię sposoby mierzenia konwersji, ich wdrażania i weryfikacji. Najważniejszym krokiem jest usystematyzowanie

Czytaj

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego