Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream
22
Gru

Czy prognozy na rok 2017 się sprawdziły?

Niecałe rok temu na łamach sprawnymarketing.pl ukazał się artykuł (aby go przeczytać kliknij tutaj) na temat trendów marketingowych na rok 2017. Marketing internetowy to branża, która wymaga ciągłego śledzenia - z dnia na dzień pojawiają się nowe funkcjonalności, nowe zachowania i wyższe wymagania użytkowników. Przez cały rok obserwowaliśmy te zmiany, podobnie jak eksperci, którzy prognozowali trendy na rok 2017. Dzisiaj
Czytaj
wykluczenia-w-kampaniach-google-adwords
2
Paź

Wykluczenia w kampaniach – Marketing na czasie #12

Wykluczenia w kampaniach mogą przyczynić się do zwiększenia ich skuteczności. Szczególnie, jeśli ograniczają nietrafione miejsca reklamowe i frazy. AdWords umożliwia tworzenie grup wykluczających słów kluczowych. Zastosowanie tego rozwiązania spowoduje, że nasze reklamy będą bardziej trafne. Facebook z kolei pozwala na wykluczanie konkretnych grup docelowych. Możemy ograniczyć widoczność osobom o określonych zainteresowaniach lub stanowiskach.

google-tag-manager-mnc11
8
Wrz

Google Tag Manager – Marketing na czasie #11

Wdrożenie Google Tag Manager na stronę internetową umożliwia korzystanie z zaawansowanej analityki. Sprawdź możliwości systemu oferowanego przez Google. Zobacz jak możesz lepiej analizować ruch na swojej witrynie i realizować cele.

tworzenie-person-grupy-docelowe-adwords
18
Sie

Tworzenie person i grupy docelowe – Marketing na czasie #10

Tworzenie grup docelowych i person pomaga w późniejszych działaniach marketingowych. Doprecyzowanie tego kim jest nasz potencjalny klient ułatwia tworzenie przekazu reklamowego. Profile opierają się często o wiek, płeć oraz zainteresowania.

kampanie-adwords-produktowe-sklep
19
Lip

AdWords w e-commerce – na co zwracać uwagę w kampaniach dla sklepów online?

Kampanie reklamowe Google AdWords dla biznesów e-commerce różnią się od kampanii dla witryn oferujących inne usługi. Promowanie sklepu internetowego ma służyć zwiększeniu rozpoznawalności marki, przyciągnięciu do sklepu większej liczby klientów, ale przede wszystkim powinno zachęcić do zakupów online. Podstawowym celem takiej kampanii jest więc jak największa sprzedaż, najlepiej produktów o wysokich marżach, aby zwrot z inwestycji był jak najwyższy.

kampania-adwords-branza-turystyczna
13
Lip

Case Study: Kampania AdWords dla branży turystycznej

O firmie Klientem jest agencja turystyczna z biurem w centrum jednego z większych miast dostarczająca usługi dla turystów na terenie całej Polski. Firma działa na rynku polskim i zagranicznym od kilkunastu lat, dzięki czemu jej brand jest szeroko rozpoznawalny. Domenę działalności stanowi organizowanie wycieczek w mieście, w którym znajduje się firma oraz innych miastach oferujących atrakcje dla turystów. Posiadają anglojęzyczną

Czytaj

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego