Bezpłatna konsultacja

blog

E-commerce

23.03.2023

Patrycja Idzińska

Akcje specjalne w e-commerce. Zmiany i rozszerzenia w kampaniach Google Ads i Facebook Ads, które pomogą wypromować akcje rabatowe / sezonowe

Celem kampanii związanej z akcjami specjalnymi, oprócz oczywiście sprzedaży, jest również jej odpowiednie, przemyślane wypromowanie. Reklama musi przecież nie tylko dotrzeć do obecnych i nowych klientów, ale przede wszystkim musi zachęcić do skorzystania z promocji. Spisaliśmy wszystkie pomysły i inspiracje na temat tego, jak konkretne typy kampanii w Google Ads i Facebook Ads oraz modyfikacje obecnych reklam mogą pomóc w zwiększeniu efektywności akcji promocyjnych.

E-commerce

21.02.2018

Przemysław Kołsut

Po pierwsze: zaplanuj. Cele i konwersje w kampaniach

Ustalanie celów dla kampanii jest kluczowe dla osiągania efektów. Tylko w oparciu o konkretne wyznaczniki możemy potem stwierdzić czy kampania spełniła swoje założenia. W poniższym artykule przedstawię sposoby mierzenia konwersji, ich wdrażania i weryfikacji. Najważniejszym krokiem jest usystematyzowanie celów – szczególnie istotne, gdy korzystamy z kampanii, które wykorzystują wiele źródeł.