E-commerce

Listy remarketingowe w AdWords, Facebook

Czym są listy remarketingowe? Jak możemy je wykorzystywać?

 

 

Remarketing we właściwych rękach daje dużą przewagę konkurencyjną. To właśnie dzięki niemu możemy śledzić i wyświetlać reklamy osobom i klientom którzy:

  • weszli na stronę internetową,
  • porzuciły koszyk zakupowy,
  • zrealizowały cel na stronie,
  • należały do konkretnej grupy demograficznej,
  • dokonały konkretnych działań na stronie,
  • zapisały się do newslettera.

 

Segmentowanie list remarketingowych pozwala na podejmowanie bardziej precyzyjnych działań marketingowych. Możemy wyświetlać różne komunikaty w zależności od odbiorcy. Przykładowo Ci, którzy porzucili koszyk zobaczą w reklamie kupon zniżkowy. Kobiety najnowszą kolekcję ubrań z sekcji damskiej, a mężczyźni z męskiej.

 

Listy remarketingowe umożliwiają tworzenie kampanii w oparciu o konkretne zachowania klientów. Zwiększa to szansę na realizację celów biznesowych na stronie i sklepie internetowym.