Analityka19.05.2017Przemysław KołsutSerwisowanie stron internetowych – Marketing na czasie #8Kilka słów o serwisowaniu witryny internetowej. Dlaczego warto dbać o swoją stronę internetową po jej wykonaniu?
Analityka04.05.2017Ania KarczewskaGoogle Analytics – Wprowadzenie do Analityki Internetowej – Marketing na czasie #7Dlaczego warto korzystać z Google Analytics. Co możemy mierzyć dzięki wdrożeniu analityki na swojej stronie internetowej? Zalety korzystania z tego profesjonalnego narzędzia.
Analityka21.04.2017Przemysław KołsutResponsywność stron – wymóg konieczny! – Marketing na czasie #6Tworząc stronę internetową zwróć uwagę na jej responsywność, czyli dopasowanie rozmiaru witryny do rozdzielczości ekranu. Strony dopasowane pod kątem komórek będą się na nich lepiej wyświetlać i wpłyną pozytywnie na swój odbiór.
Marketing08.04.2017Przemysław KołsutMarketing dla deweloperów – Marketing na czasie #5Odcinek dotyczący marketingu dla deweloperów. Wykorzystanie Google AdWords i innych możliwości reklamy w Internecie.
Google Ads23.03.2017Przemysław KołsutGoogle AdWords sieć reklamowa GDN – Marketing na czasie #4Odcinek porusza temat sieci reklamowej w Google AdWords. Pokazuje możliwości udostępniane dla reklamodawców w systemie reklamowym - rodzaje reklam i ich rozmiary.
E-commerce23.03.2017Przemysław KołsutCertyfikaty SSL, czy warto? – Marketing na czasie #3Dlaczego warto korzystać z certyfikatów SSL? Przedstawienie na przykładzie sklepów i stron zbierających wrażliwe dane.
E-commerce20.02.2017Przemysław KołsutNajczęstsze błędy w kampaniach Google AdWords #2Google AdWords to rozbudowany system. Dlatego istnieje spora szansa na popełnienie błędów. Prowadzi to do przepalania budżetów i wydawania ich na nieefektywne działania. Jakich błędów unikać? Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google AdWords.
E-commerce13.02.2017Przemysław KołsutPozycjonowanie czy AdWords? #1W tym odcinku poruszamy temat wspierania pozycjonowania stron narzędziami Google AdWords. Jakie kroki należy podjąć przed wyborem słów kluczowych. Prezentujemy, jakie podejście do SEO się sprawdza.