Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream

Marketing

2
Sie

Elastyczne reklamy displayowe w Google Ads

Elastyczne reklamy displayowe to obecnie domyślny format reklamy w kampaniach w sieci reklamowej. Standardowe banery w określonym formacie powoli z niezbędnych stają się opcjonalne, a dobrze przygotowana reklama elastyczna jest niemal obowiązkowa. Ale dlaczego?   Czym są reklamy elastyczne? Reklamy elastyczne to stosunkowo nowy format, którego wyróżnikiem jest to, że może wyświetlić się w każdym rozmiarze przestrzeni reklamowej udostępnionej w

Czytaj

17
Maj

Nowości, które czekają na nas od Google

  Za nami już długo wyczekiwana konferencja Google Marketing Live! Chcielibyśmy pokrótce przybliżyć Wam świeżutkie nowości, które przygotował dla nas w tym roku Google. Nie przedłużając, przechodzimy do konkretów 🙂 Po pierwsze – pojawi się nowy typ reklamy – Discovery Ads. Jest on o tyle ciekawy, że reklamy będą tworzone automatycznie. Wystarczy nam docelowy adres URL oraz jedno zdjęcie typu landscape i

Czytaj

7
Maj

Jeden z ciekawszych formatów reklam w Facebook Ads – Kolekcja

Każdy z nas z pewnością zna i widział formaty reklam typu karuzela – przewijane obrazy następujące po sobie. Do tej pory był to jeden z najczęściej używanych i najbardziej rozpoznawalnych formatów jaki występuje na Facebook Ads. Nie tak dawno pojawiła się także kolekcja, dedykowana wyłącznie na urządzenia mobilne, od jakiegoś czasu dostępna w Polsce. Nie jest zaskoczeniem, że proces zakupowy

Czytaj

23
Kwi

Jak stworzyć kampanię produktową Google Ads (AdWords)

Dobrze stworzona i zoptymalizowana kampania produktowa pozwala w krótkim czasie znacznie zwiększyć przychody sklepów internetowych, których niezbędnych elementem funkcjonowania obecnie jest precyzyjna odpowiedź na zapytanie potencjalnych klientów w czasie rzeczywistego wyszukiwania. Nadrzędnym celem reklamy produktowej jest więc nie tylko promocja, ale i efektywna sprzedaż konkretnych produktów z oferty sklepu. Powszechnie kampanie produktowe noszą kilka zamiennych nazw. Jeśli usłyszymy o kampanii

Czytaj

20
Mar

Jak poprawnie zoptymalizować kanał Youtube

  YouTube. Portal używany przez większość użytkowników Sieci. Można na nim znaleźć treści wideo wszelkiej maści – od filmów śmiesznych kotów do materiałów pokazujących jak zrobić pierścionek czy jak wybudować prymitywny basen. Użytkownicy spędzają na YouTube nawet kilka godzin dziennie. Nic dziwnego więc, że marki chcą się znaleźć w tej przestrzeni. Wystarczy założyć konto, wrzucić film i już! Nasza firma

Czytaj

29
Mar

Jak sklepy e-commerce mogą konkurować ze sklepami stacjonarnymi?

  Wartość rynku e-commerce z roku na rok rośnie – zwiększa się ilość użytkowników dokonujących zakupów online oraz wartość transakcji. Handel stacjonarny jest, mimo wszystko, ogromnym rywalem dla właścicieli e-sklepów: jego wartość jest 10-krotnie wyższa, a sprzedaż dokonuje się w 27% częściej (średnia konwersja na finalizację zakupu wśród wszystkich osób wchodzących do sklepu). Aby zwiększyć szansę, że klient zamieni najbliższy

Czytaj

© 2016 WHEN – Agencja marketingu internetowego