Marketing
dla hoteli

Partner w sukcesie

Booking, travelist, trivago - istnieje wiele sposobów na to, jak wygenerować obłożenie obiektu hotelowego bazując na wysokich, kilkunastoprocentowych prowizjach tych portali. Nasze pytanie brzmi…
Po co tak drogo?

Twój rozwój, to nasz rozwój. Twój zysk, to nasz zysk. #whenwewin to nasza filozofia wspólnego partnerstwa w sukcesie. Proponujemy Ci najnowsze rozwiązania z dziedziny reklamy dla obiektów hotelowych, najbardziej aktualną wiedzę oraz pakiet wielu lat naszego doświadczenia w reklamie dla Twojej branży.
Jako agencja z najwyższą specjalizacją Google - Google Premier Partner, z zespołem 5 doświadczonych specjalistów Google i Facebook Ads wyspecjalizowanych w reklamie dla obiektów hotelowych, nie pozwolimy Twojemu obiektowi na stagnację.

Czytaj więcej o naszej filozofii:

ROI Masters

Nie będziemy tego ukrywać - mamy bzika na punkcie analityki, dlatego nie zatrzymujemy się na analizie tego co widzimy w Google Analytics. Nasz poziom wiedzy i doświadczenia w branży hotelarskiej wybiega znacznie poza podstawowe analizy.

Za pomocą wspólnie tworzonych raportów przeanalizujesz z nami:

  • Jak zmiany cen, zawartości czy prezentacji pakietów wpłynie na wzrost dziennych przychodów z rezerwacji pobytów,
  • sprzedaż których pakietów specjalnych generuje najmniejsze koszty marketingowe, w celu optymalizacji Twojego zysku,
  • jak wygląda koszt wygenerowania przychodów na poszczególne okresy,
  • i najważniejsze: o ile taniej uda się wygenerować przychód z rezerwacji bazując na optymalizacji reklam Google, Facebook i Youtube Ads dla Twojego obiektu hotelowego.

Strategię marki
dla obiektów hotelowych

Sprawdź nasze przykładowe case
studies z branży hotelarskiej

branża hotelarska

86% obłożenia i 4% udziału budżetu marketingowego w przychodach z rezerwacji

Dziesiątki obostrzeń, strach i jedno pytanie: jak to będzie z tymi wakacjami 2020? Odpowiadamy: bardzo dobrze! Sprawdź nasze case study wakacyjnej kampanii Google i Facebook Ads 3-gwiazdkowego hotelu wypoczynkowego w dobie Covid-19.

branża hotelarska

Społeczność 30 000 zaangażowanych fanów obiektu hotelowego Blue Mountain Resort w ciągu 2 lat

Praca nad budową społeczności od zera to nasze ulubione zadanie. Sprawdź nasze case study prowadzenia strony na Facebooku dla 4-gwiazdkowego hotelu wypoczynkowego Blue Mountain Resort od pierwszego dnia istnienia obiektu.

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz