Marketing
dla deweloperów

Ponad 30
wypromowanych
inwestycji deweloperskich

Mówimy językiem deweloperów. Opowiedz nam o planowanej inwestycji i przychodzie jaki chcesz osiągnąć w ustalonych ramach czasowych. Przygotujemy dla Ciebie plan kampanii Google / Facebook Ads lub, jako Grupa ADream, całościowy plan marketingowy z uwzględnieniem strategii kreatywnej, strategii komunikacji, propozycji nazwy, identyfikacji wizualnej oraz projektu strony internetowej, które wyróżnią Twoją inwestycję na tle konkurencji.

Nasze doświadczenie to tysiące sprzedanych domów i mieszkań

W naszym portfolio znajdują się kampanie zarówno dla mniejszych inwestycji domów jednorodzinnych jak i dużych, wieloetapowych inwestycji z 200-300 mieszkaniami na sprzedaż. Jeżeli Twoją grupą docelową są inwestorzy, zrealizowaliśmy już ponad kilkadziesiąt kampanii produktów inwestycyjnych takich jak np. condohotele, co pozwoliło nam doskonałe zrozumieć tą grupę docelową oraz wypracować własnego know-how, oparte na sukcesie innych kampanii.

Zaprojektuj z nami:
Szybkie efekty

Nasze realizacje

Pobierz nasze
portfolio z branży nieruchomości
i produktów inwestycyjnych

Wiemy, jak prowadzić kampanie inwestycyjne

Zaufali nam

Sprawdź nasze przykładowe case
studies z branży nieruchomości

branża nieruchomości

90 umów rezerwacyjnych w 90 dni. Kampanie Google i Facebook Ads krakowskiej inwestycji mieszkaniowej Imperial Citi Yes

Nieruchomości to nasza specjalność. Sprawdź case study krakowskiej inwestycji mieszkaniowej Imperial CitiYes

branża nieruchomości

112 mieszkań i 100% realizacji celów. Google i Facebook Ads dla 3 etapów inwestycji mieszkaniowej Imperial Stawowa Residence

Sprawdź efekty naszej kampanii dla 3 etapów krakowskiej inwestycji mieszkaniowej Imperial Stawowa Residence

Publikacje branżowe

Magazyn Inmag. Numer 1(3)/2020 (Luty)

Siła optymalizacji. Kampanie Google Ads dla inwestycji deweloperskich

Patrycja Idzińska,
CEO Agencji WHEN

pobierz

Magazyn INMAG. Numer 2(4)/2020

Nie zgaduj. Testy A/B strony inwestycji bez ingerencji programisty

Patrycja Idzińska,
CEO Agencji WHEN

pobierz

Magazyn INMAG. Numer 3(5)/2020 (wrzesień)

Kreatywność w służbie sprzedaży. Jak wyróżnić się na tle konkurencji i dać się zapamiętać?

Wojciech Kmiecik,
Creative Director ADream

pobierz

Magazyn INMAG. Numer 4(6)/2020

Serwis www główny specjalista ds. Wsparcia działu sprzedaży

Wojciech Kmiecik,
Creative Director ADream

pobierz

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz