Marketing
dla deweloperów

Ponad 30
wypromowanych
inwestycji deweloperskich

Mówimy językiem deweloperów. Opowiedz nam o planowanej inwestycji i przychodzie jaki chcesz osiągnąć w ustalonych ramach czasowych. Przygotujemy dla Ciebie plan kampanii Google / Facebook Ads lub, jako Grupa ADream, całościowy plan marketingowy z uwzględnieniem strategii kreatywnej, strategii komunikacji, propozycji nazwy, identyfikacji wizualnej oraz projektu strony internetowej, które wyróżnią Twoją inwestycję na tle konkurencji.

Nasze doświadczenie to tysiące sprzedanych domów i mieszkań

W naszym portfolio znajdują się kampanie zarówno dla mniejszych inwestycji domów jednorodzinnych jak i dużych, wieloetapowych inwestycji z 200-300 mieszkaniami na sprzedaż. Jeżeli Twoją grupą docelową są inwestorzy, zrealizowaliśmy już ponad kilkadziesiąt kampanii produktów inwestycyjnych takich jak np. condohotele, co pozwoliło nam doskonałe zrozumieć tą grupę docelową oraz wypracować własnego know-how, oparte na sukcesie innych kampanii.

Pobierz nasze
portfolio z branży nieruchomości
i produktów inwestycyjnych

Wiemy, jak prowadzić kampanie inwestycyjne

Zaufali nam

Sprawdź nasze przykładowe case
studies z branży nieruchomości

branża nieruchomości

90 umów rezerwacyjnych w 90 dni. Kampanie Google i Facebook Ads krakowskiej inwestycji mieszkaniowej Imperial Citi Yes

Nieruchomości to nasza specjalność. Sprawdź case study krakowskiej inwestycji mieszkaniowej Imperial CitiYes

branża nieruchomości

112 mieszkań i 100% realizacji celów. Google i Facebook Ads dla 3 etapów inwestycji mieszkaniowej Imperial Stawowa Residence

Sprawdź efekty naszej kampanii dla 3 etapów krakowskiej inwestycji mieszkaniowej Imperial Stawowa Residence

Publikacje branżowe

Magazyn Inmag. Numer 1(3)/2020 (Luty)

Siła optymalizacji. Kampanie Google Ads dla inwestycji deweloperskich

“ [...] ponad 1000 zapytań na minutę w Google dotyczy właśnie nieruchomości. W czasach tak łatwego dostępu do informacji, jakie zapewnił internet, deweloperzy prześcigają się w działaniach reklamowych – rezygnując powoli z działań offline na rzecz kanałów mierzalnych, uzyskujących konkretne dane. To właśnie te dane, tak jak w przypadku reklamy Google Ads, stanowią o potencjalne kampanii reklamowych online, ponieważ tam gdzie są dane, tam pojawia się pole do ich analizy i popartej statystykami poprawy prowadzonych działań.”

Patrycja Idzińska, CEO Agencji WHEN

Magazyn INMAG. Numer 2(4)/2020 (maj)

Nie zgaduj. Testy A/B strony inwestycji bez ingerencji programisty

“ Na skuteczność kampanii marketingowych inwestycji deweloperskich ma wpływ wiele czynników. Z uwagi na mierzalność i potencjał dotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej, działania te coraz częściej są opierane przez deweloperów na prowadzeniu płatnej kampanii Google Ads. Mając na uwadze bardzo duże znaczenie tego kanału reklamowego dla sprzedaży inwestycji obecnie, ważna jest jego poprawna konfiguracja oraz późniejsza analiza otrzymanych danych.”

Patrycja Idzińska, CEO Agencji WHEN

Magazyn INMAG. Numer 3(5)/2020 (wrzesień)

Kreatywność w służbie sprzedaży. Jak wyróżnić się na tle konkurencji i dać się zapamiętać?

“ Od lat buduje się dużo, inwestycja goni inwestycję, a klienci często gubią sięw gąszczu dostępnych ofert. Przeglądając ogłoszenia wystawiane przez biurasprzedaży czy też obcując z marką w przestrzeni miejskiej, nie trudno o to, abyinwestycja została pominięta. Co wpływa na przyciągnięcie uwagi? Jak dać sięzapamiętać i wytworzyć w kupujących emocje, które sprawią, że to właśnieTwoja inwestycja stanie się obiektem pożądania?  ”

Wojciech Kmiecik, Creative Director ADream

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz