Marketing produktów
inwestycyjnych

Wieloletnie
doświadczenie

Naszą przygodę z reklamą produktów inwestycyjnych rozpoczęliśmy w 2017 roku podczas prowadzenia kampanii leadowej pokoi i apartamentów condohotelowych obiektu Green Mountain Resort w Karpaczu. Kampania miała na celu nie tylko dotrzeć do potencjalnych inwestorów indywidualnych, ale również ich edukację. Forma inwestowania w condohotele nie była wtedy jeszcze tak popularna jak dotychczas i dla większości użytkowników, którzy mieli styczność z naszą reklamą, była to nowość. Naszą pierwszą kampanię zakończyliśmy niewątpliwym sukcesem - dzięki tysiącom pozyskanych leadów w ciągu roku zostało sprzedanych 277 apartamentów!

Dziesiątki
kampanii inwestycyjnych

Minęły 4 lata, a my wybierając produkty inwestycyjne jako jedną z najważniejszych specjalizacji naszej agencji, pomogliśmy już dziesiątkom deweloperów i zewnętrznym działom sprzedaży, budując swoje własne know-how i transformując naszą Grupę ADream w rzetelnego partnera w sukcesie. Wspieramy firmy od momentu budowania strategii marki i komunikacji, wyboru nazwy, identyfikację wizualną, katalogi, leadowe strony internetowe, automatyzację procesów sprzedażowych po marketing internetowy.

Zaprojektuj z nami:
strategię marki

Wiemy, jak prowadzić kampanie inwestycyjne

Zaufali nam

Pobierz nasze
portfolio z branży nieruchomości
i produktów inwestycyjnych

Sprawdź nasze przykładowe case
studies produktów inwestycyjnych

CONDOHOTEL - GREEN MOUNTAIN RESORT

Tysiące pozyskanych leadów od inwestorów i 270 sprzedanych apartamentów w 12 miesięcy dla inwestycji condohotelowej w Karpaczu

CONDOHOTEL - WB INVESTMENT

1573 leadów w 7 miesięcy w koszcie pozyskania 25 zł/leada dla warszawskiej inwestycji condohotelowej Mercure Warszawa Ursus Station

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz