Marketing
dla hoteli
Partner w sukcesie
Booking, travelist, trivago - istnieje wiele sposobów na to, jak wygenerować obłożenie obiektu hotelowego bazując na wysokich, kilkunastoprocentowych prowizjach tych portali. Nasze pytanie brzmi…
Po co tak drogo?
Twój rozwój, to nasz rozwój. Twój zysk, to nasz zysk. #whenwewin to nasza filozofia wspólnego partnerstwa w sukcesie. Proponujemy Ci najnowsze rozwiązania z dziedziny reklamy dla obiektów hotelowych, najbardziej aktualną wiedzę oraz pakiet wielu lat naszego doświadczenia w reklamie dla Twojej branży.
Jako agencja z najwyższą specjalizacją Google - Google Premier Partner, z zespołem 5 doświadczonych specjalistów Google i Meta Ads wyspecjalizowanych w reklamie dla obiektów hotelowych, nie pozwolimy Twojemu obiektowi na stagnację.
Czytaj więcej o naszej filozofii:


ROI Masters
Nie będziemy tego ukrywać - mamy bzika na punkcie analityki, dlatego nie zatrzymujemy się na analizie tego co widzimy w Google Analytics. Nasz poziom wiedzy i doświadczenia w branży hotelarskiej wybiega znacznie poza podstawowe analizy.
Za pomocą wspólnie tworzonych raportów przeanalizujesz z nami:
- Jak zmiany cen, zawartości czy prezentacji pakietów wpłynie na wzrost dziennych przychodów z rezerwacji pobytów,
- sprzedaż których pakietów specjalnych generuje najmniejsze koszty marketingowe, w celu optymalizacji Twojego zysku,
- jak wygląda koszt wygenerowania przychodów na poszczególne okresy,
- i najważniejsze: o ile taniej uda się wygenerować przychód z rezerwacji bazując na optymalizacji reklam Google, Facebook i Youtube Ads dla Twojego obiektu hotelowego.
Referencje
Pomimo tego, że obiekt działa zaledwie od kilku miesięcy, kampanie przynoszą wymierne efekty w postaci wysokiego obłożenia i dużego zainteresowania ofertą. To zasługa trafnej strategii, elastyczności oraz bieżącej analizy wyników i szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe.
Zespół WHEN pracuje bardzo samodzielnie, zachowując jednocześnie pełną transparentność i inicjując regularne konsultacje, które pozwalają wspólnie wyciągać wnioski i optymalizować działania.
Doceniamy dogłębną znajomość branży hotelarskiej, trendów konsumenckich oraz działań, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnego klienta premium.
...tworząc markę Holimo, byliśmy pewni, że to właśnie When powinno być odpowiedzialne za nasze kampanie online.
Nasza współpraca od początku miała charakter partnerski – cenimy sobie ich otwartość, dostępność, zaangażowanie oraz gotowość do wspólnego poszukiwania najlepszych rozwiązań, zawsze w przyjaznej i twórczej atmosferze. W relacjach z klientem When stawia na realne partnerstwo, co dla nas ma ogromne znaczenie.
Doceniamy ich analityczne podejście – każda kampania opiera się na solidnych danych, a wnioski i rekomendacje, które otrzymujemy, pomagają nam stale optymalizować nasze działania marketingowe.
WHEN realizuje kompleksowe kampanie Google Ads i Meta, jak również prowadzi spójną i profesjonalną komunikację w social media, budując świadomość marki i oferty obiektów. Zespół działa bardzo samodzielnie – każda decyzja opiera się na bieżącej analizie danych, a kampanie są systematycznie optymalizowane z uwzględnieniem sezonowości i charakteru oferty.
Doceniamy nie tylko wysokie kompetencje i znajomość aktualnych trendów w marketingu hotelowym, ale również wyjątkowo partnerskie podejście.
W trakcie 2-letniej współpracy z agencją w zakresie prowadzenia naszego profilu na portalu Facebook.com, rozpoczynając od 1 dnia istnienia naszego obiektu, udało się zbudować aktywną, zaangażowaną społeczność w wielkości blisko 30 000 fanów. Wyniki pozytywnie nas zaskoczyły. Efekty mówią same za siebie, a współpraca z When to czysta przyjemność.
Zaufali nam
Strategię marki
dla obiektów hotelowych
Sprawdź nasze przykładowe case
studies z branży hotelarskiej

branża hotelarska
86% obłożenia i 4% udziału budżetu marketingowego w przychodach z rezerwacji
Dziesiątki obostrzeń, strach i jedno pytanie: jak to będzie z tymi wakacjami 2020? Odpowiadamy: bardzo dobrze! Sprawdź nasze case study wakacyjnej kampanii Google i Meta Ads 3-gwiazdkowego hotelu wypoczynkowego w dobie Covid-19.

branża hotelarska
Społeczność 30 000 zaangażowanych fanów obiektu hotelowego Blue Mountain Resort w ciągu 2 lat
Praca nad budową społeczności od zera to nasze ulubione zadanie. Sprawdź nasze case study prowadzenia strony na Facebooku dla 4-gwiazdkowego hotelu wypoczynkowego Blue Mountain Resort od pierwszego dnia istnienia obiektu.
Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz
