Kampanie
Meta Ads
Społeczność, której
musisz być częścią
Facebook przez lata stał się potęgą - zrzesza różne środowiska ludzi, tworzy miejsce dla społeczności, jest platformą do interakcji na miarę XXI wieku. To miejsce w sieci, w którym po prostu trzeba być. Potwierdza to liczba użytkowników portalu - aktywnych w ciągu miesiąca jest 2,6 miliarda użytkowników na całym świecie. To właśnie sprawia, że Meta, może być dobrym miejscem, by pomóc zrealizować cele biznesowe Twojej firmy.


Precyzyjne targetowanie
Meta wie bardzo dużo o swoich użytkownikach - analizuje to, co publikują na portalu, ich polubienia, wydarzenia z życia i podróże. Przy wykorzystaniu zebranych danych kierowanie reklam na portalu jest bardzo dokładne. Jest też wyjątkowo szczegółowe. Możemy, oprócz targetowania po standardowych kategoriach, takich jak płeć, wiek czy lokalizacja, kierować nasze reklamy na osoby dokonujące zakupów impulsywnie, kobiety w ciąży, czy do osób zainteresowanych inwestowaniem odpowiedzialnym społecznie.
Zaawansowana wiedza
i najnowsza technologia
Posiadamy status Google Partner Premier 2025 oraz Meta Business Partner – oba z najwyższym odznaczeniem agencyjnym. To oznacza, że należymy do grona 3% najlepszych agencji Google Ads w Polsce i jednocześnie prowadzimy kampanie na Facebooku i Instagramie na najwyższym poziomie – skutecznie, strategicznie i z dostępem do narzędzi zarezerwowanych dla topowych partnerów. Dzięki najwyższym odznakom Google i Meta mamy wcześniejszy dostęp do nowych funkcji i wersji beta usług, bezpośrednie wsparcie techniczne i strategiczne, a także możliwość uczestnictwa w najważniejszych wydarzeniach branżowych, panelach dyskusyjnych i spotkaniach z liderami opinii. Dzięki temu kampanie Twojej firmy są prowadzone według najnowszych i najwyższych możliwych standardów, a nasza wiedza o możliwościach reklamy internetowej i optymalizacji działań jest zawsze aktualna.
Kampanie dopasowane
do Twoich celów:
kampania nn
Jedna platforma, wiele celów reklamowych
Meta w ramach swojego systemu oferuje wiele formatów reklamowych, które charakteryzują się odmiennymi celami reklamy. Do wyboru mamy między innymi kampanię zasięgową, kampanie leadową, czy sprzedaż z katalogu.
Wybranie odpowiedniego celu jest istotne. Algorytm Mety będzie optymalizował kampanię pod wybrany przez nas cel. Na przykład po wybraniu celu “Instalacje aplikacji” reklama będzie wyświetlać się użytkownikom nie tylko ze wskazanymi przez nas cechami i zainteresowaniami, ale wśród tych osób znajdzie te, które w przeszłości pobierały już inne aplikacje. Pozwoli to zmaksymalizować efekty kampanii i zmniejszyć ryzyko przepalenia budżetu na wyświetlenie reklamy użytkownikom, którzy naszego celu na pewno nie zrealizują.
Reklama z kolekcją produktów, tworzona na bazie katalogu produktów klienta
Reklama z karuzelą produktów
Może być wygenerowana automatycznie na bazie katalogu produktów lub przygotowana ręcznie w managerze reklam
Reklama mająca na celu pozyskiwanie kontaktów z natywnym formularzem wewnątrz reklamy
Reklama to za mało?
Sprawdź naszą propozycję na prowadzenie
strony Twojej firmy na Facebooku
Sprawdź nasze przykładowe
case studies

branża hotelarska
Społeczność 30 000 zaangażowanych fanów obiektu hotelowego Blue Mountain Resort w ciągu 2 lat.
Praca nad budową społeczności od zera to nasze ulubione zadanie. Sprawdź nasze case study prowadzenia strony na Facebooku dla 4-gwiazdkowego hotelu wypoczynkowego Blue Mountain Resort od pierwszego dnia istnienia obiektu.

branża nieruchomości
Magiczna kraina, fascynująca kultura i tylko 44 grosze za pozyskanie nowego fana strony na Facebooku Amazing Thailand Poland
Zobacz nasze case study z 2-letniej współpracy nad budową społeczności użytkowników zakochanych w Tajlandii na zlecenie Tourism Authority of Thailand
Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz

