Bezpłatna konsultacja

Kampanie wideo
na YouTube

Wzbudzaj emocje.
Angażuj użytkowników

Czy wiedziałeś, że YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie?Liczba użytkowników portalu YouTube w Polsce wynosi ponad 19 milionów, a użytkownik spędza na YouTube średnio 17:53 dziennie! Dlatego nie zdziwi Cię pewnie stwierdzenie, że YouTube to miejsce, gdzie marki powinny się znaleźć, ponieważ jej odbiorcy już (od dawna) tam są. Jest to równocześnie jedyna forma reklamy, która łączy w sobie zarówno obraz, dźwięk i animację, co pozwala wzbudzenie emocji, zbudowanie więzi z użytkownikiem i wpływa na większą zapamiętywalność reklamy.

Na YouTube mamy wiele możliwości kierowania reklam, kilka ciekawych formatów i dużą dowolność w zakresie treści materiałów filmowych. Ponieważ YouTube nieustannie ewoluuje, lista formatów reklam i typów kampanii jest również cały czas rozbudowywana z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb użytkowników i reklamodawców.

Dlaczego Youtube Ads?

Reklamy wzbudzajace emocje

Natychmiastowa
widoczność

Precyzyjne
targetowanie

Większa
zapamiętywalność

Przejrzyste
wyniki

Połączenie obrazu, dzwięku
i animacji

  • Budowa i struktura kont
  • Implementacja analityki (Google Analytics, Google Merchant Center, pixele)
  • Grupy odbiorców
  • Listy remarketingowe i cele
  • Ustawienia kampanii i zestawów reklam
  • Rozszerzenia
  • Słowa kluczowe
  • Reklamy
  • Analizaca wykorzystania najnowszych rekomendacji
  • Zalecenia!

Targetuj reklamę
YouTube po:

wybranych kanałach

Różnorodne formaty

Działania prowadzone przez marki na YouTube mogą precyzyjnie odpowiadać różnym potrzebom biznesowym – od budowania świadomości, przez tworzenie społeczności, po generowanie sprzedaży. Realizując te cele, możemy wykorzystać różne formaty reklamowe, takie jak:

Masthead

Dla szybkiego podniesienia rozpoznawalności produktu lub marki można wykupić baner na stronie głównej portalu YouTube na jeden dzień. Jest to format kosztowny, zwykle używany przez duże marki.

Trueview In-Stream

Każdy reklamodawca może jednak skorzystać z reklam wideo przed innymi filmami lub w przerwie filmu. Taki format nazywa się TrueView In-Stream i jest płatny za wyświetlenie, które kosztuje nawet kilka groszy.

Trueview for Action

Obecnie można skorzystać z pomijalnej reklamy wideo, żeby wywołać pożądaną akcję - wtedy oprócz reklamy wideo mamy przycisk z wezwaniem do działania i panel zapraszający do odwiedzenia strony na końcu filmu. Taki format jest rekomendowany, jeśli kampania ma generować konkretne konwersje na stronie.

Produktowa

Żeby przedstawić swoje produkty sklepu e-commerce można połączyć reklamę wideo z zaprezentowaniem produktów, które w nim występują. Taki typ reklamy ma nakłonić do zakupu produktów prezentowanych w formie filmu, np. podczas unpackingu.

Bumper

Żeby podnieść rozpoznawalność lub przedstawić nowy produkt można skorzystać z reklamy typu bumper - niepomijalnej, 6 sekundowej reklamy wideo.

Sekwencja reklamy

czyli możliwość tworzenia i opowiadania historii za pomocą reklam konkretnemu użytkownikowi. Układanie reklam w sekwencje z konkretnymi etapami pozwala zbudować wokół marki lub produktu opowieść, która wciągnie i zainteresuje potencjalnego klienta.

Mając do wyboru tak wiele rodzajów reklam spełniających różne cele można na YouTube przejść z potencjalnym klientem cały lejek sprzedażowy. Budując świadomość reklamami typu bumper, osobom wstępnie zainteresowanym pokazując pomijalne reklamy i zamykając transakcje przy pomocy reklam trueview for action. Brzmi ciekawie, prawda?

Wiemy, jak prowadzić skuteczne kampanie YouTube

Zaufali nam

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz