Banery
statyczne i dynamiczne

Wyróżnij się

Banner blindness to zjawisko polegające na odruchowym ignorowaniu przez użytkowników elementów stron WWW wyglądających jak reklamy. Skupienie uwagi użytkownika nie jest łatwe, dlatego tak bardzo ważne jest, aby nie tylko precyzyjnie dobrać komunikat do wybranej grupy docelowej w celu zainteresowania odbiorcy, ale również zastosować najnowsze, ciekawe formaty reklamowe i wdrożyć ich dywersyfikację.

Do dyspozycji reklamodawców są obecnie banery statyczne, banery dynamiczne (tworzone w technologii AMP HTML) oraz banery elastyczne bazujące na zasobach statycznych lub wideo, które automatycznie dostosowują się do powierzchni reklamowej udostępnianej przez witryny internetowe, zwiększając prawdopodobieństwo ich wyświetlenia. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, możliwe będzie również uruchomienie banerów dynamicznych rozumianych jako banery, które tworzą się automatycznie na podstawie zdjęcia oraz ceny produktów, którymi zainteresowany był wcześniej użytkownik.

Google Display Network

W zależności od branży oraz strategii reklamy kampanie Google Display Network w dalszym ciągu cieszą się dużą popularnością oraz skutecznością. Odpowiednie targetowanie reklamy, dopracowane kreacje graficzne oraz ciekawy komunikat przysłużą się budowaniu świadomości marki oraz zintensyfikowaniu ruchu na stronie. Nieodłącznym elementem większości kampanii będą również kampanie remarketingowe, jako zaplanowany proces lejka sprzedażowego.

Remarketing

Zobacz nasze przykładowe
realizacje banerów dynamicznych

Uwaga! Jeżeli banery nie otwierają się poprawnie, wyłącz AdBlock.

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz