Kampanie
LinkedIn Ads
Bądź tam, gdzie Twoi klienci
LinkedIn to międzynarodowy portal o charakterze biznesowo-zawodowym, który gromadzi profesjonalistów z różnych branż. Z portalu korzysta w Polsce już ponad 2 mln osób i choć kojarzy się on jako portal do budowania swojego profilu zawodowego, z przeznaczeniem dla rekruterów, to również doskonały system dla reklamodawców.
![](/static/linkedin-campaign-img-1-0834dad145b99bda984903e850326c78.jpg)
Dlaczego LinkedIn Ads?
![](/static/linkedin-ads-graph-26c19123f7918eeaab145ae544e181f2.jpg)
![](/static/linkedin-ads-graph-mobile-da448d411166b83372e926c460745a34.jpg)
Precyzyjne
targetowanie B2B
Unikalne
formaty reklam
Biznesowy
charakter portalu
Reklamy
dla rekruterów
Przejrzyste
wyniki
Reklamy do skrzynki nadawczej
- Precyzyjne targetowanie B2B
- Unikalne formaty reklam
- Biznesowy charakter portalu
- Reklamy dla rekruterów
- Przejrzyste wyniki
- Reklamy do skrzynki nadawczej
![](/static/linkedin-campaign-img-2-b66fd104cf521714996572df390fb415.jpg)
Targetowanie
Główną zaletą LinkedIn Ads są opcje targetowania. Ponieważ cała platforma koncentruje się na zawodowej strefie życia, tak samo dzieje się z kierowaniem reklam. Oprócz standardowych opcji kierowania opartych o demografię, mamy możliwość dotarcia z reklamą na przykład do:
- osób na wysokim szczeblu w hierarchii firmy
- osób w określonym zawodzie
- pracowników konkretnej branży
- osób o określonych umiejętnościach
- osób w konkretnych grupach na LinkedIn
- absolwentów wybranych uczelni.
Różnorodne formaty
Pomimo skupienia się na sferze biznesowej reklamy na LinkedIn bardzo przypominają te na Facebooku. Mogą przybrać kilka znanych nam już form:
![](/static/linkedin-format-1-dd1119c62e217500df8de9de145342f2.jpg)
Post
z pojedynczym
zdjęciem
![](/static/linkedin-format-2-fbb834b1e2b5f51dc953306e578336fd.jpg)
Post
z karuzelą
![](/static/linkedin-format-3-be04793e3d9622dc29394b6aa292d861.jpg)
Post
z video
Dostępna jest też, analogiczna do tej z portalu Facebook kampania leadowa z formularzem. Ciekawym uzupełnieniem reklamowego portfolio jest kampania inMail pozwalająca na wysłanie naszej reklamy bezpośrednio do linkedinowej skrzynki odbiorczej potencjalnego klienta.
W zależności od celu, kampania LinkedIn może skupiać się na:
- Budowaniu świadomości marki,
- Generowaniu zainteresowania produktem lub usługą:
- na odwiedzinach witryny
- interakcjach z reklamą
- wyświetleniach wideo - Generowanie konwersji:
- pozyskiwaniu potencjalnych klientów
- generowaniu konwersjach w witrynie
- pozyskiwaniu kandydatów do pracy
Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz
![](/static/home-contact-hand-right-26ac40a905116bf6d4ae35d1e441d9d9.png)