Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream

Reklama dla rynku dewelopersko-inwestycyjnego stanowi najważniejszą specjalizację naszej agencji. W ciągu ostatnich lat prowadziliśmy kampanie marketingowe dla kilkudziesięciu deweloperów, promując w sieci głównie inwestycje mieszkaniowe oraz condohotelowe. Jako Grupa ADream pracowaliśmy między innymi z:

Specyfika branży deweloperskiej

Sprzedaż mieszkań, domów czy też innych inwestycji to długotrwały proces, który składa się z wielu etapów. Oprócz technicznego aspektu, czyli projektu oraz budowy, wymaga również poinformowania potencjalnych klientów o planach sprzedaży oraz jej rozpoczęciu.

Niezależnie od tego, na którym etapie jesteś – pomożemy Ci w dotarciu do Twoich przyszłych klientów. W wielu przypadkach działania reklamowe rozpoczynamy jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży oraz budowy inwestycji. Dzięki temu zbierzemy dla Ciebie bazę wstępnie zainteresowanych osób, które dowiedzą się o sprzedaży od razu w momencie jej oficjalnego uruchomienia.

Jak szukamy nieruchomości w sieci?

Coraz więcej osób rozpoczyna poszukiwanie nieruchomości od przeglądu serwisów ogłoszeniowych oraz poprzez wyszukiwanie w Google.

Najczęściej wykorzystywane źródła informacji podczas poszukiwania mieszkania/domu

Źródło: Badanie preferencji i satysfakcji z zakupu mieszkania na rynku pierwotnym. Raport Otodom na podstawie badań Kantar TNS.

Mając na względzie rosnącą konkurencję, wyświetlanie się u góry wyników wyszukiwania staje się koniecznością. Najlepiej zrealizować ten cel poprzez reklamy Google Ads. Jednak to nie wszystkie możliwości reklamowe, które możemy wykorzystać. Nieocenionym sposobem dotarcia do potencjalnych klientów są działania w Social Media.

Najczęściej wykorzystywanym kanałem jest Facebook, dzięki któremu możemy prowadzić spójną, atrakcyjną i przynoszącą oczekiwany efekt komunikację. Przy wdrażaniu przemyślanej strategii obecności w Social Media, tworzy się określone tematycznie ‘linie postów’. Oscylują one najczęściej wokół edukacji na temat samej inwestycji, pokazując jej atuty oraz zawierają treści typowo sprzedażowe, przedstawiające poszczególne mieszkania lub same inwestycje – w zależności od aktualnej potrzeby. Dzięki tego typu działaniom możliwe jest zainteresowanie potencjalnego klienta, jego przyciągnięcie, a kolejnymi treściami buduje się i wzmacnia potrzebę zakupową.

Kim jesteśmy?

Bogate doświadczenie w branży deweloperskiej pozwala nam na opracowanie strategii w oparciu o naszą wiedzę, znajomość rynku oraz doskonałą orientację w narzędziach marketingowych. Pomogliśmy już w sprzedaży ponad kilkudziesięciu inwestycji deweloperskich. Nasze portfolio z wybranymi inwestycjami możesz sprawdzić tutaj:

Jak działamy?

Podczas przeprowadzania kampanii marketingowych dla rynku deweloperskiego musimy dobrze określić odbiorcę reklamy – przyszłego klienta. Sprzedajesz nieduże mieszkania w centrum miasta? A może jesteś właścicielem luksusowego hotelu w systemie condo i szukasz indywidualnych inwestorów? Każdy z tych projektów, chociaż dotyczą sprzedaży nieruchomości, będzie nastawiony na zupełnie innego klienta docelowego. Wiąże się z tym zastosowanie odpowiedniej strategii promocji, dopasowanie komunikatów, wybranie odpowiednich narzędzi marketingowych oraz takich ustawień w tych narzędziach, które pozwolą na dotarcie do właściwych osób.

Przygotowując się do startu kampanii niezbędne jest rozpoznanie projektu. Potrzebne są: informacje takie jak wielkość inwestycji, lokalizacja, standard, ceny mieszkań/apartamentów oraz materiały, którymi dysponuje deweloper. To wszystko pozwala nam dopasować działania do właściwej grupy odbiorców i poprowadzić komunikację w taki sposób, aby dana inwestycja przedstawiała się w jak najbardziej atrakcyjny sposób. Pełne zapoznanie się ze wszystkimi informacjami na temat planowanej inwestycji, pomaga nam również dokładnie zaplanować harmonogram kampanii oraz jej budżet mediowy.

Jakie kampanie są najlepsze dla deweloperów?

Do potencjalnych klientów inwestycji docieramy za pomocą:

  • kampanii Google Ads (w sieci wyszukiwania, w Gmailu, banerami oraz kampanią video na portalu YouTube)
  • kampanii Facebook Ads – w tym przede wszystkim kampanie pozyskujące leady (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail osoby, która prosi o więcej informacji ze strony działu sprzedaży) oraz przekierowujące użytkownika na stronę www w celu uzyskania większej ilości informacji
  • kampanii LinkedIn Ads (w tym pozyskującej leady oraz innej, umożliwiającej wysłanie wiadomości do wybranych użytkowników w grupie docelowej – InMail)
  • wszystkie kanały wspierane są zawsze działaniami remarketingowymi

Dlaczego systematyczność popłaca w branży nieruchomości?

Naszym najważniejszym celem jest oczywiście sprzedaż. W przypadku rynku nieruchomości wśród potencjalnych klientów pojawia się wiele wątpliwości i kwestii, które wymagają doprecyzowania. Decyzja o zakupie nieruchomości nie jest tak szybka, jak zakupy w sklepie internetowym i z pewnością dla wielu osób dość trudna. Użytkownicy są świadomi, spędzają coraz więcej czasu na poszukiwaniach i porównywaniu z ofertami konkurencji, czy też wyliczaniu zwrotu z inwestycji w przypadku nieruchomości inwestycyjnych. Ścieżka do zakupu jest długa, dlatego tak ważna jest systematyczność i przypominanie w komunikatach reklamowych o zaletach danej inwestycji. Potencjalni klienci często wracają na stronę wiele razy i szukają odpowiedzi na nurtujące ich kwestie oraz zostawiają swoje dane, oczekując kontaktu ze strony dewelopera. Im szybszy kontakt z klientem, tym większa szansa na realizację sprzedaży. Leady pozyskujemy z kampanii leadowych oraz poprzez formularz kontaktowy, który w przypadku kampanii deweloperskich musi znajdować się na stronie, na którą odsyłany będzie ruch z kampanii.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Nie posiadasz jeszcze strony internetowej? Jako Grupa ADream zajmujemy się pełnym procesem tworzenia logo, identyfikacji wizualnej, sprzedażowych stron internetowych oraz strategii marketingowych i komunikacyjnych.

Posiadasz stronę? Pokaż ją nam – zrobimy audyt i wskażemy ewentualne elementy wymagające poprawy dla pełnej skuteczności naszej kampanii reklamowej.

Sprawdź przykładowe case study:

Case study

Panorama Czorsztyn
Sprawdź

Case study

Green Moutain Resort
Sprawdź

Case study

Imperial Stawowa Residence
Sprawdź

Sprawdź nasze realizacje. Zobacz nasze portfolio z branży deweloperskiej

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez When Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 18/3a (Administrator danych) w celu udzielenia mi dodatkowych informacji handlowych z zakresu oferty Agencji. Podanie danych jest dobrowolne i umożliwia uzyskanie informacji handlowej.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez When Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 18/3a (Administrator danych), w celu marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług.

Obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016): informacje o przetwarzaniu przez nas danych, jak również o prawach osób, których dane dotyczą, znajdują się w naszej Polityce Prywatności

© 2016 WHEN – Agencja marketingu internetowego