Bezpłatna konsultacja

Kampanie w sieci
reklamowej GDN

Google Display Network

Sieć reklamowa Google to sieć ponad kilka milionów witryn internetowych, która dociera do ponad 90% internautów na całym świecie. Tak duży zbiór stron daje możliwość pojawienia się reklamy graficznej dokładnie tam, gdzie w danym momencie znajduje się użytkownik - zarówno na urządzeniach mobilnych i komputerach. Sieć GDN obejmuje dodatkowo szeroką gamę aplikacji i usługi należące do Google, takie jak YouTube czy Gmail.

Jedna reklama,
wiele możliwości

W zależności od przestrzeni reklamowej, którą udostępnia dany serwis internetowy, banery mogą pojawiać się w wielu rozmiarach oraz formatach. Reklamodawcy mogą wykorzystać w swoich kampaniach grafiki statyczne, animowane (w technologii AMP HTML lub GIF) oraz zaciągnąć do banerów materiały video bezpośrednio z konta youtube. Skutecznym rozwiązaniem są również banery elastyczne, które tworzone są automatycznie na podstawie kilku wybranych grafik czy zdjęć oraz tekstów reklamowych. Takie rozwiązanie pozwala na samoistne dopasowanie się wyświetlanego banery do udostępnionej powierzchni reklamowej serwisu, co znacząco wpływa na ich częstotliwość wyświetlania.

W odpowiednim
miejscu do właściwego
użytkownika

Kampanie w sieci reklamowej pomagają w osiągnięciu różnych celów - budowy świadomości marki, generowania sprzedaży, pozyskania leadów. Wszystko to dzięki kierowaniu, które pozwala wyświetlić reklamę odpowiednim użytkownikom w odpowiednim miejscu. Reklamy graficzne możemy kierować na dwa sposoby: skupiając się na odbiorcach, ich zainteresowaniach, demografii i zamiarach lub kontekstowo - na strony o danej treści lub konkretne witryny czy aplikacje. Możemy także łączyć te dwie metody, żeby dotrzeć na przykład do osoby zainteresowanej inwestycjami w nieruchomości, na stronie internetowej która dotyczy inwestowania.

Targetuj reklamę
banerową po:

zainteresowaniach użytkowników

Reklama statyczna

Reklama elastyczna

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz