Kampanie produktowe
Product Listing Ads
Kampanie
dla e-commerce
Google to bezkonkurencyjna i najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, z której korzysta 97% polskich użytkowników. Dodajmy do tego szybkie i przejrzyste efekty i nieograniczone pole do optymalizacji kampanii. Właśnie to czyni Google Ads największym i najbardziej skutecznym systemem reklamowym w Internecie, a kampanie produktowe PLA podstawą wszystkich naszych kampanii dla e-commerce.
Bądź tam,
gdzie Twoi klienci
Product Listing Ads pokaże potencjalnym klientom Twojego sklepu internetowego produkt najbardziej dopasowany do ich wyszukiwania. Ta forma reklamy prezentuje zdjęcie, nazwę, cenę oferowanego produktu oraz nazwę sklepu internetowego lub adres jego strony www. Kliknięcie w reklamę spowoduje przejście użytkownika do podstrony konkretnego produktu.
Przykład reklamy produktowej Product Listing Ads w wyszukiwarce Google
Kampanie produktowe to, w większości przypadków, najbardziej rentowne kampanie dla sklepów internetowych. Uruchomienie reklamy nie wymaga wdrażania słów kluczowych, czy tekstów reklamowych i nie wyklucza jednoczesnego wyświetlania w reklamach tekstowych, co pozwala na znaczne zwiększenie widoczności na tle konkurencji.
Dzięki reklamom PLA, przy stosunkowo niskich kosztach kliknięcia, możemy promować nawet kilkadziesiąt tysięcy produktów, jednocześnie cały czas zachowując ich aktualne atrybuty. Nasze sukcesy jednoznacznie wskazują, że jest to rozwiązanie idealne zarówno dla małych, jak i bardzo dużych sklepów e-commerce.
ROI Masters
Nie będziemy tego ukrywać - mamy bzika na punkcie analityki. Zdajemy sobie sprawę z tego, że ROI i ROAS to cel istnienia każdego sklepu e-commerce oraz naszej agencji. Zwracamy uwagę na marżowość Twoich produktów, sezonowość, a prowadzone działania optymalizujemy pod Twój zysk - nie przychód. Nie lubimy stać biernie, a optymalizacja to nasze drugie imię. To właśnie z takim nastawieniem pomogliśmy już dziesiątkom firm rozwinąć ich skrzydła inwestycyjne rozwijając budżety marketingowe z kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie i/lub otwierając je na ekspansję na nowe, zagraniczne rynki.
A później… skalujemy!
Kampanie
produktowe to:
Szybkie efekty
Zaufali nam
Sprawdź nasze przykładowe case studies produktów e-commerce
E-COMMERCE - BRANŻA TEKSTYLNA
771% ROAS z Facebook Ads i 951% ROAS z Google Ads w 6 miesięcy dla nowego sklepu e-commerce
sklep e-commerce - branża kosmetyczna
Wzrost przychodów z 8813 zł do 389 372 zł miesięcznie z kampanii produktowej Google Ads