Audyt kampanii Google/
Facebook Ads

Partner w sukcesie

Zastanawiasz się, czy Twoja kampania Google / Facebook Ads jest dobrze prowadzona lub czy może osiągać lepsze wyniki? Spójrz na kampanię Google / Facebook Ads z nowej perspektywy. Zweryfikuj błędy, które mogą przepalać środki i sprawdź niewykorzystane obszary rozwoju Twojej kampanii.

Nasze audyty przeprowadzane są przez doświadczonych, certyfikowanych specjalistów, którzy każdego dnia, dzięki optymalizacji kampanii, pomagają w rozwoju dziesiątek firm z różnych branż.

Zweryfikuj ewentualne błędy

Wykorzystaj najnowsze rozwiązania

Sprawdź nowe możliwości

Dokładna Analiza

Budowa i struktura kont

Implementacja analityki (Google Analytics, Google Merchant Center, pixele)

Grupy
odbiorców

Listy remarketingowe i cele

Ustawienia kampanii i zestawów reklam

Rozszerzenia

Słowa kluczowe

Reklamy

Analiza wykorzystania najnowszych rekomendacji

Zalecenia!

  • Budowa i struktura kont
  • Implementacja analityki (Google Analytics, Google Merchant Center, pixele)
  • Grupy odbiorców
  • Listy remarketingowe i cele
  • Ustawienia kampanii i zestawów reklam
  • Rozszerzenia
  • Słowa kluczowe
  • Reklamy
  • Analizaca wykorzystania najnowszych rekomendacji
  • Zalecenia!

Wybierz rozwiązanie dla siebie

Bezpłatny audyt kampanii

Chcesz wstępnie dowiedzieć się, w jakiej kondycji jest Twoja kampania i wskazać jej najważniejsze obszary do xpoprawy?

Skorzystaj z naszej usługi wstępnego audytu kampanii.

skontaktuj się z nami

Zaawansowany audyt
kampanii

Rozwiń kampanię na wyżyny jej możliwości!

Zweryfikujemy obecne ustawienia kampanii pod kątem realizacji Twoich celów biznesowych, ocenimy potencjał rozwoju i niewykorzystywane możliwości. Zaawansowany audyt odpowie na pytanie nie tylko “jak jest”, ale wskaże dokładne obszary, które wymagają poprawy i zalecenia, które składają się na odpowiedź “jak powinno być”.

  • Zaawansowana analiza kampanii, analityki i narzędzi wspierających
  • Rozbudowane zalecenia
  • Rekomendacje dotyczące najnowszych rozwiązań
  • Analiza rentowności kampanii e-commerce
  • Konsultacje ze specjalistą
  • Wdrożenie zmian (opcjonalnie)
  • Analiza efektów zmian po ustalonym terminie
zapytaj o wycenę

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz