Audyt kampanii Google/
Facebook Ads
Partner w sukcesie
Zastanawiasz się, czy Twoja kampania Google / Facebook Ads jest dobrze prowadzona lub czy może osiągać lepsze wyniki? Spójrz na kampanię Google / Facebook Ads z nowej perspektywy. Zweryfikuj błędy, które mogą przepalać środki i sprawdź niewykorzystane obszary rozwoju Twojej kampanii.
Nasze audyty przeprowadzane są przez doświadczonych, certyfikowanych specjalistów, którzy każdego dnia, dzięki optymalizacji kampanii, pomagają w rozwoju dziesiątek firm z różnych branż.
Zweryfikuj ewentualne błędy
Wykorzystaj najnowsze rozwiązania
Sprawdź nowe możliwości
Dokładna Analiza
Budowa i struktura kont
Implementacja analityki (Google Analytics, Google Merchant Center, pixele)
Grupy
odbiorców
Listy remarketingowe i cele
Ustawienia kampanii i zestawów reklam
Rozszerzenia
Słowa kluczowe
Reklamy
Analiza wykorzystania najnowszych rekomendacji
Zalecenia!
- Budowa i struktura kont
- Implementacja analityki (Google Analytics, Google Merchant Center, pixele)
- Grupy odbiorców
- Listy remarketingowe i cele
- Ustawienia kampanii i zestawów reklam
- Rozszerzenia
- Słowa kluczowe
- Reklamy
- Analizaca wykorzystania najnowszych rekomendacji
- Zalecenia!
Wybierz rozwiązanie dla siebie
Bezpłatny audyt kampanii
Chcesz wstępnie dowiedzieć się, w jakiej kondycji jest Twoja kampania i wskazać jej najważniejsze obszary do poprawy?
Skorzystaj z naszej usługi wstępnego audytu kampanii.
Zaawansowany audyt
kampanii
Rozwiń kampanię na wyżyny jej możliwości!
Zweryfikujemy obecne ustawienia kampanii pod kątem realizacji Twoich celów biznesowych, ocenimy potencjał rozwoju i niewykorzystywane możliwości. Zaawansowany audyt odpowie na pytanie nie tylko “jak jest”, ale wskaże dokładne obszary, które wymagają poprawy i zalecenia, które składają się na odpowiedź “jak powinno być”.
- Zaawansowana analiza kampanii, analityki i narzędziwspierających
- Rozbudowane zalecenia
- Rekomendacje dotyczące najnowszych rozwiązań
- Analiza rentowności kampanii e-commerce
- Konsultacje ze specjalistą
- Wdrożenie zmian (opcjonalnie)
- Analiza efektów zmian po ustalonym terminie