Strategia komunikacji
social media

Zacznijmy od planu

Facebook, Instagram czy LinkedIn?
Kim jest idealny odbiorca Twojej marki?
Jak powinieneś do niego mówić?
Co zrobić, aby zbudować wokół Twojej marki zaangażowaną społeczność?
I najważniejsze… Po co to robisz?
Zacznijmy od planu. Opowiedz nam o Twoich celach biznesowych, produkcie i dotychczasowych działaniach i zaplanujmy wspólnie sukces Twojej firmy w social media.

Wyróżnij się
na tle konkurencji

Nie sztuką jest prowadzić social media. Sztuką jest wyróżnić się na tle firm, które już tam są i od wielu lat budują wokół siebie zaangażowaną społeczność. Opracuj z nami niebanalną strategię komunikacji, kreatywne cykle postów, wyróżniającą się szatę graficzną i konsekwentnie buduj społeczność zaangażowanych odbiorców, która przełoży się na realizację Twoich celów biznesowych.

When You Win

Strategia social media to:

Propozycja
komunikacji

Big
idea

Cykle tematyczne
postów

Przykładowe
posty

Analiza obecnej
kondycji social media

Kompleksowa analiza
konkurencji

Analiza grup
docelowych

Sprawdź nasze przykładowe case
studies z branży nieruchomości

branża hotelarska

Społeczność 30 000 zaangażowanych fanów obiektu hotelowego Blue Mountain Resort w ciągu 2 lat. Obiekt 4-gwiazdkowy

Praca nad budową społeczności od zera to nasze ulubione zadanie. Sprawdź nasze case study prowadzenia strony na Facebooku dla 4-gwiazdkowego hotelu wypoczynkowego Blue Mountain Resort od pierwszego dnia istnienia obiektu.

branża nieruchomości

Magiczna kraina, fascynująca kultura i tylko 44 grosze za pozyskanie nowego fana strony na Facebooku Amazing Thailand Poland

Zobacz nasze case study z 2-letniej współpracy nad budową społeczności użytkowników zakochanych w Tajlandii na zlecenie Tourism Authority of Thailand

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz

Zaznacz jakie kanały Cię interesują