Kampanie wideo
na YouTube
Wzbudzaj emocje.
Angażuj użytkowników
Czy wiedziałeś, że YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie?Liczba użytkowników portalu YouTube w Polsce wynosi ponad 19 milionów, a użytkownik spędza na YouTube średnio 17:53 dziennie! Dlatego nie zdziwi Cię pewnie stwierdzenie, że YouTube to miejsce, gdzie marki powinny się znaleźć, ponieważ jej odbiorcy już (od dawna) tam są. Jest to równocześnie jedyna forma reklamy, która łączy w sobie zarówno obraz, dźwięk i animację, co pozwala wzbudzenie emocji, zbudowanie więzi z użytkownikiem i wpływa na większą zapamiętywalność reklamy.
Na YouTube mamy wiele możliwości kierowania reklam, kilka ciekawych formatów i dużą dowolność w zakresie treści materiałów filmowych. Ponieważ YouTube nieustannie ewoluuje, lista formatów reklam i typów kampanii jest również cały czas rozbudowywana z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb użytkowników i reklamodawców.
Dlaczego Youtube Ads?
Reklamy wzbudzajace emocje
Natychmiastowa
widoczność
Precyzyjne
targetowanie
Większa
zapamiętywalność
Przejrzyste
wyniki
Połączenie obrazu, dzwięku
i animacji
- Budowa i struktura kont
- Implementacja analityki (Google Analytics, Google Merchant Center, pixele)
- Grupy odbiorców
- Listy remarketingowe i cele
- Ustawienia kampanii i zestawów reklam
- Rozszerzenia
- Słowa kluczowe
- Reklamy
- Analizaca wykorzystania najnowszych rekomendacji
- Zalecenia!