Kampanie
LinkedIn Ads
Bądź tam, gdzie Twoi klienci
LinkedIn to międzynarodowy portal o charakterze biznesowo-zawodowym, który gromadzi profesjonalistów z różnych branż. Z portalu korzysta w Polsce już ponad 2 mln osób i choć kojarzy się on jako portal do budowania swojego profilu zawodowego, z przeznaczeniem dla rekruterów, to również doskonały system dla reklamodawców.
Dlaczego LinkedIn Ads?
Precyzyjne
targetowanie B2B
Unikalne
formaty reklam
Biznesowy
charakter portalu
Reklamy
dla rekruterów
Przejrzyste
wyniki
Reklamy do skrzynki nadawczej
- Precyzyjne targetowanie B2B
- Unikalne formaty reklam
- Biznesowy charakter portalu
- Reklamy dla rekruterów
- Przejrzyste wyniki
- Reklamy do skrzynki nadawczej
Targetowanie
Główną zaletą LinkedIn Ads są opcje targetowania. Ponieważ cała platforma koncentruje się na zawodowej strefie życia, tak samo dzieje się z kierowaniem reklam. Oprócz standardowych opcji kierowania opartych o demografię, mamy możliwość dotarcia z reklamą na przykład do:
- osób na wysokim szczeblu w hierarchii firmy
- osób w określonym zawodzie
- pracowników konkretnej branży
- osób o określonych umiejętnościach
- osób w konkretnych grupach na LinkedIn
- absolwentów wybranych uczelni.
Różnorodne formaty
Pomimo skupienia się na sferze biznesowej reklamy na LinkedIn bardzo przypominają te na Facebooku. Mogą przybrać kilka znanych nam już form:
Post
z pojedynczym
zdjęciem
Post
z karuzelą
Post
z video
Dostępna jest też, analogiczna do tej z portalu Facebook kampania leadowa z formularzem. Ciekawym uzupełnieniem reklamowego portfolio jest kampania inMail pozwalająca na wysłanie naszej reklamy bezpośrednio do linkedinowej skrzynki odbiorczej potencjalnego klienta.
W zależności od celu, kampania LinkedIn może skupiać się na:
- Budowaniu świadomości marki,
- Generowaniu zainteresowania produktem lub usługą:
- na odwiedzinach witryny
- interakcjach z reklamą
- wyświetleniach wideo - Generowanie konwersji:
- pozyskiwaniu potencjalnych klientów
- generowaniu konwersjach w witrynie
- pozyskiwaniu kandydatów do pracy