Bezpłatna konsultacja

TikTok Ads

Wykorzystaj moc TikToka

Najszybciej rosnąca platforma społecznościowa, która aktualnie zrzesza ponad miliard aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie! Niesamowite, prawda? Co sprawiło, że aplikacja cały czas rośnie i zyskuje na popularności? To zasługa autentycznych i naturalnych treści, które są aktualnie mocno pożądane przez użytkowników przesyconych już wyidealizowanymi treściami.

Wyprzedź swoją
konkurencję

Wiele firm nie przekonało się jeszcze do reklam na Tiktoku przyjmując, że ich grupy docelowej tak po prostu nie ma. Nic bardziej mylnego! Jest to miejsce, w którym odbiorcy mogą “być” trochę bliżej swoich ulubionych marek oraz łatwiej odkrywać nowe! Liczba użytkowników w wieku +30 lat cały czas rośnie, dlatego masz okazję wyprzedzić konkurencję i dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, tam, gdzie się Ciebie nie spodziewają.

Dlaczego Tiktok Ads?

Graf - kobieta z tabletemKobieta z tabletem
  • możliwość reklamowania bez konta organicznego
  • błyskawiczne efekty
  • autentyczny przekaz
  • content wzbudzający zaufanie
  • niska konkurencja
  • precyzyjne targetowanie

Czy wiesz, że..?

0%

użytkowników deklaruje, że kupiło produkt po zobaczeniu go na TikTok

liczba aktywnych użytkowników aplikacji przekroczyła w Polsce liczbę 13 milionów

0%

użytkowników uważa, że TikTok to świetne miejsce do odkrywania nowych produktów/marek.

Źródło: TikTok For Business

Dotrzyj do potencjalnych odbiorców

TikTok oferuje nam targetowanie reklam na podstawie lokalizacji, wieku, płci, zainteresowań i zachowań oraz urządzeń, z których korzysta odbiorca. Dzięki silnemu zaangażowaniu użytkowników, którzy spędzają w aplikacji blisko 4 razy więcej czasu niż na Instagramie, możemy być pewni, że dotrzemy z treściami do potencjalnych klientów zdecydowanie szybciej niż w innym mediach społecznościowych. Grupy niestandardowych odbiorców, które również są możliwe do utworzenia w menadżerze reklam, pozwolą na dotarcie do najbardziej cennych użytkowników, np. takich, którzy już odwiedzili stronę www, obserwują nasz profil na TikTok’u czy też kliknęły w przycisk CTA w materiale reklamowym.

Będziemy targetować
Twoją reklamę Tiktok po:

osobach, które obejrzały Twoje filmiki

Cele reklamowe, dostępne w TikTok Ads:

  • zasięg
  • ruch
  • wyświetlenia wideo
  • interakcje użytkowników
  • promocja aplikacji
  • pozyskiwanie kontaktów
  • konwersje

Don’t Make Ads. Make TikToks.

Content reklamowy na TikTok’u powinien być jak najbardziej naturalny. To nie miejsce na idealne reklamy, do których przyzwyczaiły nas inne media społecznościowe. Im bardziej reklama wpasuje się w content pojawiający się w zakładce dla Ciebie, tym lepiej. Efekty reklam na Tiktoku są dosłownie błyskawiczne! W zależności od wybranego celu - zasięgi, wyświetlenia czy zaangażowanie rosną niesamowicie szybko. Jest to zdecydowany plus, gdzie np. w przypadku Facebook Ads na wysokie wyniki trzeba odpowiednio zaczekać.

Model aukcyjny (In-Feed Ads)

Opiera się na reklamach wideo wyświetlanych w sekcji "Dla Ciebie". Jest to jedno z tańszych rozwiązań na TikToku. Podobnie jak na Facebooku, czy w Google - ceny zależne są od konkurencji i składanych ofert.

Spark Ads

Format reklamowy, który umożliwia wykorzystanie organicznych postów opublikowanych w aplikacji TikTok.

Reklama wideo

Oparta na materiale wideo wgranym bezpośrednio do menadżera reklam podczas tworzenia kampanii reklamowej. Tego typu reklama nie wymaga posiadania konta na TikToku.

Reklama produktowa

Umożliwia prezentację produktów. Dzięki przyciskowi CTA umożliwia łatwe przekierowanie użytkowników do Twojego sklepu online lub dedykowanej Instant Page.

Reklama z formularzem

Umożliwia pozyskiwanie cennych danych od zainteresowanych ofertą użytkowników.

Model rezerwacyjny

Wymaga znacznie większego budżetu mediowego oraz konkretnego rozplanowania w czasie (dział sprzedaży TikToka musi zarezerwować dla nas przestrzeń reklamową w dostępnym terminie). Formaty reklamowe dostępne w tym modelu:

  • TopView
    pierwsza reklama, która pojawia się w sekcji “Dla Ciebie” po włączeniu aplikacji.
  • Brand Takeover
    materiał reklamowy wyświetla się tylko raz dziennie zaraz po otwarciu aplikacji TikTok.
  • Branded Hashtag Challenge
    angażuje odbiorców do dołączenia do trendu stworzonego przez markę i wykonania własnej wersji filmiku.
  • Branded Effects
    reklama, która zachęca do korzystania ze stworzonych na potrzeby marki efektów specjalnych i naklejek.
  • Brand Premium
    format ten pojawia się w sekcji “Dla Ciebie” i może trwać od 5 do 60 sekund
  • OneDay Max
    pierwszy materiał sponsorowany, który pojawia się po 5-7 filmikach w feedzie użytkownika

FAQ TikTok Ads

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz

Ręka