Marketing produktów
inwestycyjnych
Wieloletnie
doświadczenie
Naszą przygodę z reklamą produktów inwestycyjnych rozpoczęliśmy w 2017 roku podczas prowadzenia kampanii leadowej pokoi i apartamentów condohotelowych obiektu Green Mountain Resort w Karpaczu. Kampania miała na celu nie tylko dotrzeć do potencjalnych inwestorów indywidualnych, ale również ich edukację. Forma inwestowania w condohotele nie była wtedy jeszcze tak popularna jak dotychczas i dla większości użytkowników, którzy mieli styczność z naszą reklamą, była to nowość. Naszą pierwszą kampanię zakończyliśmy niewątpliwym sukcesem - dzięki tysiącom pozyskanych leadów w ciągu roku zostało sprzedanych 277 apartamentów!
Dziesiątki
kampanii inwestycyjnych
Minęły 4 lata, a my wybierając produkty inwestycyjne jako jedną z najważniejszych specjalizacji naszej agencji, pomogliśmy już dziesiątkom deweloperów i zewnętrznym działom sprzedaży, budując swoje własne know-how i transformując naszą Grupę ADream w rzetelnego partnera w sukcesie. Wspieramy firmy od momentu budowania strategii marki i komunikacji, wyboru nazwy, identyfikację wizualną, katalogi, leadowe strony internetowe, automatyzację procesów sprzedażowych po marketing internetowy.
Zaprojektuj z nami:
strategię marki
Zaufali nam
Pobierz nasze
portfolio z branży nieruchomości
i produktów inwestycyjnych
Sprawdź nasze przykładowe case
studies produktów inwestycyjnych
CONDOHOTEL - GREEN MOUNTAIN RESORT
Tysiące pozyskanych leadów od inwestorów i 270 sprzedanych apartamentów w 12 miesięcy dla inwestycji condohotelowej w Karpaczu
Sprawdź, jak nasza kampania Google i Facebook Ads przełożyła się na sprzedaż wszystkich apartamentów inwestycyjnych Green Mountain Resort w Karpaczu
Produkty inwestycyjne, Google ars, Facebook Ads
Ponad 3,45 miliona złotych opłaconych zapisów i 407 akcjonariuszy
Kampanie akcji crowdfundingowych nie mają przed nami tajemnic. Zobacz case study z 54-dniowej kampanii Google Ads, Facebook Ads oraz YouTube emisji akcji STAVA
Publikacje branżowe
Magazyn Inmag. Numer 1(3)/2020 (Luty)
Siła optymalizacji. Kampanie Google Ads dla inwestycji deweloperskich
Magazyn INMAG. Numer 2(4)/2020
Nie zgaduj. Testy A/B strony inwestycji bez ingerencji programisty
Magazyn INMAG. Numer 3(5)/2020 (wrzesień)
Kreatywność w służbie sprzedaży. Jak wyróżnić się na tle konkurencji i dać się zapamiętać?
Magazyn INMAG. Numer 4(6)/2020
Serwis www główny specjalista ds. Wsparcia działu sprzedaży
Magazyn INMAG. Numer 3(9)/2021
Nie unikaj krytyki, czyli świadomy dialog z klientem