Bezpłatna konsultacja

Senior / Social Media Specialist

Jesteśmy specjalistami z różnymi doświadczeniami i umiejętnościami, ale przede wszystkim ludźmi – ze swoimi pasjami, marzeniami i poczuciem humoru. Łączy nas jeden cel – pomoc naszym klientom w rozwoju ich biznesu. Od pierwszego dnia istnienia agencji pomoc ta była i jest realizowana za pomocą szczerych i długotrwałych relacji opartych na zaufaniu. Relacji nie tylko pomiędzy firmą, a klientem, ale przede wszystkim relacji pomiędzy firmą, a pracownikami, którzy ją tworzą. Wierzymy, że wartości te i atmosfera wyczuwalne są od pierwszego przekroczenia progu naszego biura.

Jak nam się to udaje? Dzięki poszanowaniu drugiej osoby, zachowaniu balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym i wyciągania z tego połączenia wszystkiego co najlepsze. Przekłada się to w naszej agencji na elastyczny czas pracy, stabilną formę zatrudnienia (każdy w naszej agencji zatrudniony jest na umowę o pracę), brak nadgodzin (czy oglądasz seriale, czy zwiedzasz świat – odpoczywać trzeba!), przyjacielskie relacje, wypady i wyjazdy integracyjne.

Poszukujemy Senior Social Media Specialistów oraz Social Media Specialistów, którzy podzielają nasze wartości i razem z nami, za pomocą swojej wiedzy, doświadczenia oraz zaangażowania pomogą rozwijać naszą agencję oraz firmy naszych klientów.

 

Czego oczekujemy:

  • Minimum rocznego doświadczenia na stanowisku Specjalisty Social Media (lub podobnego)
  • Bardzo dobrej znajomości specyfiki kanałów social media tj. Facebook, Instagram, LinkedIn
  • Dobrej znajomości Facebook Ads
  • Dobrej znajomości pakietu Adobe (przede wszystkim Photoshop) – warunek konieczny.
  • Lekkiego pióra i nienagannej znajomości zasad ortografii
  • Umiejętności analizy efektów działań prowadzonych w kanałach social media
  • Samodzielności i odpowiedzialności
  • Umiejętności realizacji planu na podstawie strategii komunikacji oraz Q&A
  • Uśmiechu i pogody ducha (ze smutasami ciężej się pracuje, jednak i takich witamy z otwartymi ramionami 😊 )

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość narzędzi: Google Analytics, Brand24, NapoleonCat
  • Umiejętność tworzenia chatbotów (Chatfluel)
  • Dobra znajomość języka angielskiego

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Przygotowywanie strategii komunikacji w kanałach social media
  • Prowadzenie komunikacji w kanałach social media tj. Facebook, Instagram, LinkedIn na podstawie wcześniej sporządzonej strategii social media oraz pliku Q&A
  • Tworzenie harmonogramów publikacji postów wraz z przygotowywaniem grafik w programie Photoshop
  • Moderacja kanałów social media za pomocą narzędzia NapoleonCat (Facebook, Instagram)
  • Przygotowywanie comiesięcznych raportów z efektów prowadzonych działań
  • Prowadzenie kampanii wizerunkowych w systemie reklamowym Facebook Ads (cel: aktywność, ruch, zasięg)
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem (konsultacje dotyczące harmonogramu postów oraz nowych pomysłów)

Oferujemy:

  • Pracę w zgranym zespole doświadczonych Specjalistów z dziedziny marketingu internetowego
  • Przyjazną atmosferę opartą na szacunku i zaufaniu
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Pracę zdalną na służbowym laptopie
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty FitProfit

Widełki wynagrodzenia w zależności od posiadanej wiedzy, umiejętności i samodzielności:

 

Senior Social Media Specialist
4000 – 4500 netto (umowa o pracę)
5500 – 6500 netto (współpraca B2B)
Social Media Specialist
3200 – 3500 zł netto (umowa o pracę)
4300 – 5200 netto (współpraca B2B)

 

Sprawdź etapy rekrutacji:

Etap 1: Wyślij CV za pomocą formularza.

Etap 2: Jeżeli Twoje CV będzie spełniać (lub prawie spełniać :)) wymienione wyżej oczekiwania agencji w stosunku do posiadanego doświadczenia, wyślemy Ci krótkie zadanie rekrutacyjne do wykonania.

Etap 3: Porozmawiajmy! Jeżeli Twoje zadanie rekrutacyjne zostanie wykonane na miarę dobrego specjalisty Social Media, zaprosimy Cię na rozmowę online lub spotkanie w naszym biurze, abyśmy mogli poznać się lepiej 🙂 Opowiemy Ci o naszej agencji, filozofii pracy, zespole, planach na dalszy rozwój i pokażemy jak pracujemy.

Etap 4: WIN-WIN! Ty masz nową, rozwojową pracę w fajnym, zgranym teamie – my świetnego nowego specjalistę 💪

 

Gdyby wystąpiły jakieś problemy z formularzem, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@when.pl w tytule maila wpisując “Rekrutacja – Specjalista Social Media”. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Możliwa forma współpracy z agencją:

Administratorem Danych Osobowych jest When Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 18/3a. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.