Sales & Customer Success Manager
O WHEN:
Jesteśmy zgranym zespołem doświadczonych specjalistów, którzy chcą rozwijać siebie, naszą agencję oraz firmy naszych klientów.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją digitalową, specjalizującą się w leadowych i sprzedażowych kampaniach PPC (głównie w systemach Google Ads i Facebook Ads) oraz prowadzeniu social media. Jeszcze, ponieważ nasze plany na rozwój tych usług w 2024 roku są ambitne 🙂
Nasze zaangażowanie w projekty, szczera chęć przyczynienia się do sukcesu naszych klientów oraz tworzenie przyjaznych, pełnych szacunku relacji, czynią nas wyjątkowymi w tej branży. Współpraca z nami to nie tylko usługi marketingowe, ale partnerstwo na każdym etapie współpracy. Przeczytaj więcej o naszej filozofii win-win i o tym, co jest dla nas ważne w pracy.
Rola, o której przeczytasz poniżej, jest dla nas bardzo ważna. To stanowisko, które znacząco wpłynie na dalszy kierunek rozwoju naszej agencji oraz sprzedaży i działu obsługi klienta. Przyłożyliśmy się do tego, aby pokazać jego zalety, jak i wyzwania – docenimy to, jeżeli Ty również szczerze podejdziesz do analizy, czy spełniasz nasze oczekiwania do jej efektywnego pełnienia.
Co oferujemy:
- Znaczący wpływ na kierunki rozwoju naszej agencji oraz współuczestnictwo w zakresie budowania strategii biznesowej oraz marketingowej;
- Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji i kształtowaniu strategii biznesowej;
- Możliwość pracy w kreatywnym i zaangażowanym zespole kompetentnych specjalistów, którego relacje zbudowane są na dobrych intencjach, szczerości i wzajemnym szacunku;
- Otwartość na innowacyjne pomysły i strategie;
- Atrakcyjne wynagrodzenie z uwzględnieniem premii i prowizji uzależnionych od osiąganych wyników własnych i działu;
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Nasza siedziba znajduje się w centrum Krakowa – ul. Chopina 18.
- Pracę na ciepłych leadach. Klienci, którzy trafiają do WHEN, to zazwyczaj firmy z polecenia naszych obecnych, zadowolonych klientów. Nie działamy na zimnych leadach. Otrzymywana ilość leadów, przy dobrej ich obsłudze i obecnej ofercie firmy, zdecydowanie wystarcza na zaspokajanie potrzeb sprzedażowych firmy.
- Konsultacja marketingowa zamiast agresywnej sprzedaży: rozmowy z klientami nie są dla nas transakcją, a rozmową o potrzebach i celach. Do współpracy wybieramy firmy, którym rzeczywiście możemy pomóc rozwinąć ich biznes i z którymi chcemy współpracować.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i szkoleniowe.
- Możliwość pracy z różnymi branżami i na różnych rynkach, co pozwala na zdobycie wszechstronnego doświadczenia. Naszą główną specjalizacją są kampanie deweloperskie, produkty inwestycyjne oraz e-commerce, w kierunku którego chcielibyśmy jeszcze bardziej rozwinąć naszą agencję w 2024 roku.
Jako Sales & Customer Success Manager będziesz odpowiedzialny/a za:
- Bezpośrednią pracę z zarządem spółki oraz PPC Team Leaderem.
- Koordynacja, wsparcie i dalszy rozwój działu obsługi klienta. Obecnie na ten dział składa się dwóch Customer Success Specjalistów, którzy przejmują pod dalszą opiekę nowych klientów.
- Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych;
- Procesowanie i zarządzanie sprzedażą oraz zapytaniami ofertowymi od nowych klientów. Ich ilość nie jest duża – naszym głównym celem jest utrzymanie oraz rozwój obecnych klientów na lata, nie agresywna sprzedaż, która miałaby łatać pustki po odchodzących klientach. Nasze leady w 100% pochodzą z poleceń i prowadzonych kampanii marketingowych.
- Utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami, mając na uwadze ich indywidualne potrzeby i cele biznesowe.
- Współpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.
- Wyszukiwanie potencjału wdrożenia nowych usług do oferty agencji i procesowanie ich wdrożenia.
- Współuczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej agencji i praca ze specjalistami odpowiedzialnymi za wewnętrzny marketing agencji.
Wyzwania tej roli:
- Duża odpowiedzialność: Jako Sales & Customer Success Manager odpowiadasz nie tylko za własne wyniki sprzedażowe, ale również za motywowanie, szkolenie i rozwój członków zespołu obsługi klienta oraz potencjalnie w przyszłości innych członków działu sprzedaży.
- Szybkie tempo pracy: agencja tętni życiem. Mamy wiele projektów, wyzwań i pomysłów, które chcielibyśmy zrealizować, a na które często brakuje czasu.
- Konkurencja w branży: Branża jest konkurencyjna. Jako When nie rywalizujemy w obszarze ceny. Pracujemy na obietnicy doświadczenia specjalistów, jakości naszej usługi i zaangażowaniu w biznes klienta.
- Oferta usług agencji: naszymi głównymi usługami obecnie są kampanie PPC oraz prowadzenie social media. Wyzwaniem na kolejne lata jest znaczące poszerzenie usług świadczonych przez agencję w kierunku trendów rynkowych.
- Stale zmieniające się trendy: bieżąca aktualizacja swojej wiedzy i pasja do marketingu jest podstawą do efektywnego pełnienia tej roli.
Nasze wymagania:
- Pewność siebie, swoich kompetencji i tego, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko.
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2B i rozwojem biznesu.
- Doświadczenie w koordynacji pracy i rozwoju kilkuosobowego zespołu sprzedaży i/lub obsługi klienta;
- Znajomość rynku digital marketingu,
- Zdolności analitycznych umożliwiających ocenę efektywności prowadzonych kampanii i działalności sprzedażowej agencji, raportowanie wyników pracy własnej i działu.
- Przewidywanie pożarów, a nie ich gaszenie. 🙂
- Umiejętność budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami;
- Doskonała organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań i zarządzania czasem – swoim i działu.
- Silne zdolności komunikacyjne i negocjacyjne;
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.
- Pasji do branżowych nowości, rozwiązań, narzędzi.
Zobacz, co o tej roli pisze Karolina Kopera, która pełniła to stanowisko:
Dostrzegam znaczące zalety, które przemawiają za pracą na tym stanowisku. Szerokie możliwości rozwoju, zarówno w zakresie umiejętności biznesowych, jak i osobistych, były dla mnie najlepszą lekcją życiową. Doceniałam możliwość budowania sieci kontaktów zawodowych oraz to, że miałam realny wpływ na strategię firmy. Kreatywność i innowacje wymagane w tej roli odpowiadały mojej potrzebie tworzenia i wprowadzania nowych rozwiązań. Wysokie możliwości zarobkowe oraz różnorodność zadań sprawiały, że praca ta zawsze była dynamiczna i satysfakcjonująca. Z drugiej strony, wysoki poziom stresu związany z osiągnięciem odpowiedniego poziomu sprzedaży w agencji oraz w kampaniach klientów wymagają silnej odporności emocjonalnej i umiejętności zarządzania czasem. Dodatkowo, warto podkreślić, że firma kładzie ogromny nacisk na wartości i szacunek do klientów oraz pracowników, co było dla mnie niezwykle ważne. Uznajemy, że nasz sukces biznesowy wynika nie tylko z wyników finansowych, ale również z budowania trwałych i pozytywnych relacji z każdym, kto jest z nami związany.