Bezpłatna konsultacja

Sales & Customer Success Manager

O WHEN:

 

Jesteśmy zgranym zespołem doświadczonych specjalistów, którzy chcą rozwijać siebie, naszą agencję oraz firmy naszych klientów.

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją digitalową, specjalizującą się w leadowych i sprzedażowych kampaniach PPC (głównie w systemach Google Ads i Facebook Ads) oraz prowadzeniu social media. Jeszcze, ponieważ nasze plany na rozwój tych usług w 2024 roku są ambitne 🙂

Nasze zaangażowanie w projekty, szczera chęć przyczynienia się do sukcesu naszych klientów oraz tworzenie przyjaznych, pełnych szacunku relacji, czynią nas wyjątkowymi w tej branży. Współpraca z nami to nie tylko usługi marketingowe, ale partnerstwo na każdym etapie współpracy. Przeczytaj więcej o naszej filozofii win-win i o tym, co jest dla nas ważne w pracy.

Rola, o której przeczytasz poniżej, jest dla nas bardzo ważna. To stanowisko, które znacząco wpłynie na dalszy kierunek rozwoju naszej agencji oraz sprzedaży i działu obsługi klienta. Przyłożyliśmy się do tego, aby pokazać jego zalety, jak i wyzwania – docenimy to, jeżeli Ty również szczerze podejdziesz do analizy, czy spełniasz nasze oczekiwania do jej efektywnego pełnienia.

 

Co oferujemy:

 

  • Znaczący wpływ na kierunki rozwoju naszej agencji oraz współuczestnictwo w zakresie budowania strategii biznesowej oraz marketingowej;
  • Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji i kształtowaniu strategii biznesowej;
  • Możliwość pracy w kreatywnym i zaangażowanym zespole kompetentnych specjalistów, którego relacje zbudowane są na dobrych intencjach, szczerości i wzajemnym szacunku;
  • Otwartość na innowacyjne pomysły i strategie;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z uwzględnieniem premii i prowizji uzależnionych od osiąganych wyników własnych i działu;
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Nasza siedziba znajduje się w centrum Krakowa – ul. Chopina 18.
  • Pracę na ciepłych leadach. Klienci, którzy trafiają do WHEN, to zazwyczaj firmy z polecenia naszych obecnych, zadowolonych klientów. Nie działamy na zimnych leadach. Otrzymywana ilość leadów, przy dobrej ich obsłudze i obecnej ofercie firmy, zdecydowanie wystarcza na zaspokajanie potrzeb sprzedażowych firmy.
  • Konsultacja marketingowa zamiast agresywnej sprzedaży: rozmowy z klientami nie są dla nas transakcją, a rozmową o potrzebach i celach. Do współpracy wybieramy firmy, którym rzeczywiście możemy pomóc rozwinąć ich biznes i z którymi chcemy współpracować.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i szkoleniowe.
  • Możliwość pracy z różnymi branżami i na różnych rynkach, co pozwala na zdobycie wszechstronnego doświadczenia. Naszą główną specjalizacją są kampanie deweloperskie, produkty inwestycyjne oraz e-commerce, w kierunku którego chcielibyśmy jeszcze bardziej rozwinąć naszą agencję w 2024 roku.

 

Jako Sales & Customer Success Manager będziesz odpowiedzialny/a za:

 

  • Bezpośrednią pracę z zarządem spółki oraz PPC Team Leaderem.
  • Koordynacja, wsparcie i dalszy rozwój działu obsługi klienta. Obecnie na ten dział składa się dwóch Customer Success Specjalistów, którzy przejmują pod dalszą opiekę nowych klientów.
  • Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych;
  • Procesowanie i zarządzanie sprzedażą oraz zapytaniami ofertowymi od nowych klientów. Ich ilość nie jest duża – naszym głównym celem jest utrzymanie oraz rozwój obecnych klientów na lata, nie agresywna sprzedaż, która miałaby łatać pustki po odchodzących klientach. Nasze leady w 100% pochodzą z poleceń i prowadzonych kampanii marketingowych.
  • Utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami, mając na uwadze ich indywidualne potrzeby i cele biznesowe.
  • Współpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.
  • Wyszukiwanie potencjału wdrożenia nowych usług do oferty agencji i procesowanie ich wdrożenia.
  • Współuczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej agencji i praca ze specjalistami odpowiedzialnymi za wewnętrzny marketing agencji.

 

Wyzwania tej roli:

 

  • Duża odpowiedzialność: Jako Sales & Customer Success Manager odpowiadasz nie tylko za własne wyniki sprzedażowe, ale również za motywowanie, szkolenie i rozwój członków zespołu obsługi klienta oraz potencjalnie w przyszłości innych członków działu sprzedaży.
  • Szybkie tempo pracy: agencja tętni życiem. Mamy wiele projektów, wyzwań i pomysłów, które chcielibyśmy zrealizować, a na które często brakuje czasu.
  • Konkurencja  w branży: Branża jest konkurencyjna. Jako When nie rywalizujemy w obszarze ceny. Pracujemy na obietnicy doświadczenia specjalistów, jakości naszej usługi i zaangażowaniu w biznes klienta.
  • Oferta usług agencji: naszymi głównymi usługami obecnie są kampanie PPC oraz prowadzenie social media. Wyzwaniem na kolejne lata jest znaczące poszerzenie usług świadczonych przez agencję w kierunku trendów rynkowych.
  • Stale zmieniające się trendy: bieżąca aktualizacja swojej wiedzy i pasja do marketingu jest podstawą do efektywnego pełnienia tej roli.

 

Nasze wymagania:

 

  • Pewność siebie, swoich kompetencji i tego, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko.
  • Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2B i rozwojem biznesu.
  • Doświadczenie w koordynacji pracy i rozwoju kilkuosobowego zespołu sprzedaży i/lub obsługi klienta;
  • Znajomość rynku digital marketingu,
  • Zdolności analitycznych umożliwiających ocenę efektywności prowadzonych kampanii i działalności sprzedażowej agencji, raportowanie wyników pracy własnej i działu.
  • Przewidywanie pożarów, a nie ich gaszenie. 🙂
  • Umiejętność budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami;
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań i zarządzania czasem – swoim i działu.
  • Silne zdolności komunikacyjne i negocjacyjne;
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.
  • Pasji do branżowych nowości, rozwiązań, narzędzi.

 

Zobacz, co o tej roli pisze Karolina Kopera, która pełniła to stanowisko:

 

Dostrzegam znaczące zalety, które przemawiają za pracą na tym stanowisku. Szerokie możliwości rozwoju, zarówno w zakresie umiejętności biznesowych, jak i osobistych, były dla mnie najlepszą lekcją życiową. Doceniałam możliwość budowania sieci kontaktów zawodowych oraz to, że miałam realny wpływ na strategię firmy. Kreatywność i innowacje wymagane w tej roli odpowiadały mojej potrzebie tworzenia i wprowadzania nowych rozwiązań. Wysokie możliwości zarobkowe oraz różnorodność zadań sprawiały, że praca ta zawsze była dynamiczna i satysfakcjonująca. Z drugiej strony, wysoki poziom stresu związany z osiągnięciem odpowiedniego poziomu sprzedaży w agencji oraz w kampaniach klientów wymagają silnej odporności emocjonalnej i umiejętności zarządzania czasem. Dodatkowo, warto podkreślić, że firma kładzie ogromny nacisk na wartości i szacunek do klientów oraz pracowników, co było dla mnie niezwykle ważne. Uznajemy, że nasz sukces biznesowy wynika nie tylko z wyników finansowych, ale również z budowania trwałych i pozytywnych relacji z każdym, kto jest z nami związany.

 

Podoba Ci się to, czego dowiedziałeś się o naszej agencji, tej roli i czujesz, że możesz być naszym strzałem w 10?

Aplikuj ↓

Możliwa forma współpracy z agencją:

Administratorem Danych Osobowych jest When Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 18/3a. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.