Bezpłatna konsultacja

Customer Success Specialist

Kim jest Customer Success Specialist (Opiekun klienta)? 

Customer Success Specialist to osoba, która w trosce o realizację celów biznesowych klienta, sprawuje nadzór nad prawidłową i efektywną realizacją prowadzonych dla klienta kampanii. To równocześnie reprezentant agencji, który jako łącznik pomiędzy klientem, a działem specjalistów PPC oraz social media, raportuje, omawia i ulepsza (dzięki bieżącej komunikacji) działania prowadzone w agencji na rzecz naszego klienta. Stanowisko to należy rozumieć jako doradcę klienta, który w kooperacji z zespołem projektowym: Specjalistą PPC oraz Specjalistą Social Media, ma realny wpływ na systematyczny rozwój i wyniki koordynowanych kampanii – nie jako forward managera.

Typ pracy (do wyboru kandydata)

  • praca w pełni zdalna
  • praca hybrydowa (zdalna + stacjonarna w Krakowie)

Wynagrodzenie:

Forma wynagrodzenia: stała podstawa + premia od prowadzonych projektów.

Umowa o pracę: 5 384 – 6116 zł brutto / mies. podstawy + system prowizyjny
Kontrakt B2B: 6 000–7 000 zł netto (+ VAT) / mies. podstawy + system prowizyjny

Czego oczekujemy?

  • Warunek konieczny! teoretycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, w obszarze PPC (kampanie Google Ads i Facebook Ads) i social media. Aplikacje kandydatów bez podstawowej wiedzy teoretycznej, pozwalającej na samodzielną analizę podstawowych wyników kampanii, zrozumienie i płynne posługiwanie się definicjami z dziedziny marketingu internetowego, nie będą brane pod uwagę w dalszych etapach rekrutacji.
  • Warunek konieczny: minimum rocznego doświadczenia w zakresie obsługi klienta w agencji marketingowej.
  • Pływania w Internecie jak ryba w wodzie 🙂
  • Umiejętności pracy na danych – porównywania statystyk, wyciągania własnych wniosków
  • Radzenia sobie w stresujących sytuacjach zawodowych i odpowiedzialności w zakresie wykonywanych zadań,
  • Skrupulatności i dokładności,
  • Dobrej organizacji czasu pracy,
  • Wysokiej kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych,
  • Uśmiechu i pozytywnego nastawienia do życia i ludzi! 🙂

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:

  • utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy (od momentu podpisania umowy),
  • opieka nad prawidłową i efektywną realizacją kampanii obecnych klientów w trosce o cele biznesowe klienta,
  • dosprzedaż dodatkowych usług dla obecnych klientów,
  • wsparcie działu sprzedaży – przygotowywanie umów z klientami.

Oferujemy:

  • pracę w młodym, doświadczonym zespole specjalistów
  • wewnętrzne i zewnętrze szkolenia
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + comiesięczna premia za stałe prowadzone projekty)
  • sprzęt firmowy: laptop, telefon, drugi monitor
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • prywatną opiekę medyczną – 100% refundacji
  • ubezpieczenie grupowe – 100% refundacji
  • naukę języka angielskiego na platformie Tutlo – 50% refundacji
  • kartę fitprofit – 50% refundacji
  • dużą niezależność w pracy
  • otwartą i przyjazną atmosferę
  • stały rozwój na miarę własnych ambicji i ambicji firmy

W przypadku wyboru pracy hybrydowej (opcjonalnie):

  • pracę w centrum Krakowa – ul. Chopina 18 (niedaleko Placu Inwalidów, 10 minut spacerem od rynku głównego).
  • owocowe poniedziałki i pizza piątki.

Możliwa forma współpracy z agencją:

Administratorem Danych Osobowych jest When Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 18/3a. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.