Bezpłatna konsultacja

Chatbot
w komunikacji marki

Nowa jakość
komunikacji

Szybsze rozwiązywanie problemu klienta zwiększa jego zaufanie i lojalność w stosunku do marki. Nie bez powodu każdego miesiąca na Facebook’u jest aktywnych ponad 300 000 chatbotów, a w aplikacji Messenger ludzie i firmy wymieniają się 20 miliardami wiadomości. Chatboty automatyzują i usprawniają powtarzalne zadania i procesy, a dodatkowo kreują doświadczenia użytkownika poprzez generowanie niebanalnego drzewa dialogu. Pomoc techniczna, obsługa rezerwacji czy zabawa? Chatboty realizują cele biznesowe, podnosząc równocześnie poziom obsługi użytkownika.

58 precent

użytkowników woli komunikację na czacie od wypełnienia formularza

Źródło: Facebook 2019

ChatBot na smartphonie

Partnerzy
w sukcesie

Dzisiejszy użytkownik Internetu wyznaje model TU i TERAZ. Poszukując odpowiedzi na swoje pytania, często woli zadać je w Messengerze, oczekując szybkiej reakcji. Dostępność pracownika odpowiadającego 24/7 jest nieopłacalna dla ergonomii małego i średniego biznesu, dlatego coraz więcej firm, decyduje się na wdrożenie systemu do automatyzacji komunikacji z klientem na firmowym czacie. Chatbot może obsługiwać sklep internetowy, sprzedaż biletów, funkcjonowanie zamówień, prezentować ofertę - a przede wszystkim sprawnie odpowiedzieć na powtarzalne i istotne pytania klientów Twojej marki. Chatbot to nowy wymiar doświadczeń użytkownika współgrających z potrzebami biznesu.

Poznaj możliwości chatbotów

Graf - kobieta z tabletemKobieta z tabletem
  • Realizacja celów biznesowych na czacie
  • Niebanalne formaty
  • Automatyzacja powtarzalnych procesów
  • Pełna dostępność
  • Atrakcyjność i profesjonalizm
  • Oryginalne doświadczenie użytkownika
  • Spójna komunikacja

Zobacz nasze
przykładowe chatboty

1

Alicja w Krainie...
Chatbotów

O magicznej krainie rodem z książki Lewisa Carrola, która wyrosła w Krakowie z początkiem zimowej aury 2020, usłyszało wielu. Niezwykły pokaz świateł, inspirowany Alicją w Krainie Czarów, przyciągnął blisko 300 000 zwiedzających. Sprawna obsługa tak dużego wydarzenia była możliwa m.in. dzięki automatyzacji wielu procesów, w tym komunikacji z użytkownikami w social media. Zobacz, jak Alicja poradziła sobie w zaprojektowanym i stworzonym przez nas chatbocie podpiętym do aplikacji Messenger strony na Facebooku Ogrodu Świateł w Krakowie.

Ramka smartphone
2

Lisek Lumo i czwarta ściana

Po ogromnym sukcesie Ogrodu Świateł - Alicja w Krainie Czarów w Krakowie, kolejna edycja Ogrodów Świateł to nie jedna, ale aż 3 opowiedziane światłem historie: Piotruś Pan w Warszawie, Królewna Śnieżka w Krakowie oraz Aladyn w Chorzowie. Rok 2021 wnosi również do komunikacji nowego brand hero marki: liska, który za sprawą konkursu zorganizowanego przez nas w kanałach social media Ogrodów Świateł nazwany zostaje LUMO.

Największym wyzwaniem stworzonych przez nas chatbotów, było takie zaplanowanie komunikacji, aby płynnie połączyć LUMO z postaciami wynikającymi z bajkowych motywów Ogrodów Świateł. Zobacz, jak sobie poradziliśmy.

3

Poznaj Whendy

Pomysł na stworzenie Whendy zrodził się z potrzeby urozmaicenia komunikacji naszej agencji oraz zaprezentowania funkcji, które mogą pomóc w prowadzeniu biznesu naszych klientów. Jej głównym zadaniem jest przedstawienie, w niebanalnej formie, usług świadczonych przez naszą agencję, szybkie zaprezentowanie naszych najlepszych historii sukcesu oraz technicznych możliwości, jakie oferują chatboty. Tworząc jej osobowość, nie mogliśmy zapomnieć o odrobinie poczucia humoru, który stanowi integralną część ducha naszego zespołu, dlatego rozmowa z Whendy to jednocześnie merytoryczna rozmowa i dobra zabawa!

Logo messenger

Rozpocznij chat, który pojawia się w prawym dolnym rogu naszej strony i poznaj Whendy.

Sprawdź ścieżkę naszego sukcesu

1

Analiza

Przeanalizujemy dotychczasowy model porozumiewania się Twojej marki z użytkownikami, następnie wyróżnimy najważniejsze cele biznesowe w obszarze komunikacji, które możemy realizować za pomocą chatbota, w oparciu o dostępne funkcje i możliwości komunikacyjne firmy

2

Strategia komunikacji

Opracujemy schemat dialogu, oparty o strategię komunikacji marki, będący tematycznymi blokami odpowiadającymi na kluczowe potrzeby Twojego klienta. Automatyzacja czatu może rozwiązywać podstawowe problemy, dostarczać informacji, a nawet uczyć i bawić.

3

Harmonogram postów

Wcześniej opracowane powtarzalne pytania wraz z blokami odpowiedzi zaimplementujemy w specjalnie stworzony do tego system do automatyzacji komunikacji z klientem, który łączymy z firmową skrzykną wiadomości na Messengerze. Wymiana informacji będzie bazować zarówno na treściach tekstowych, jak i multimedialnych. Chatbotowi nadajemy “ludzki” format, poprzez implementacje fraz kluczowych, których użycie generuje schematy niestandardowych odpowiedzi, dając bardziej precyzyjne reakcje na pytania użytkownika.

4

Rozwijanie społeczności

Chatbot umożliwia tworzenie baz kontaktów. W zależności od Twoich celów biznesowych będziemy optymalizować bazę odbiorców, dopasowując tym samym ofertę do potrzeb Twojej firmy.

5

Raport i rekomendacje

Jesteśmy na bieżąco z nowościami i zmianami. Chatboty to narzędzie, które stale ewoluuje, możesz mieć pewność, że jeśli pojawi się nowa funkcjonalność lub któraś z opcji zniknie z chatbota, zostaniesz niezwłocznie poinformowany o innych możliwościach.

Powiązane wpisy

Robot na tle smartphone

artykuł

Boty w komunikacji: 69% konsumentów woli używać chatbotów

Prowadząc własny biznes szybko zauważasz, że sprawne rozwiązywanie problemu klienta zwiększa jego zaufanie i lojalność w stosunku do marki, a tym samym podnosi zyski finansowe. Firmy, każdego kalibru, codziennie są bombardowane pytaniami klientów, chcących sprawnie rozwiązać swój problem lub dowiedzieć się czegoś więcej o marce.

Królik na tle pałacu

social media

Ponad 29 000 fanów strony „Alicja w Krainie Czarów – Ogród Świateł” w 4 miesiące

oraz średni zasięg wirusowy powyżej 26 000 użytkowników dziennie. Zobacz case study z prowadzenia strony na Facebooku największego Lighting Show w Polsce

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz

Ręka