Chatbot
w komunikacji marki
Nie jesteś w stanie odpowiadać tak szybko?
Otrzymujesz codziennie zbyt wiele powtarzalnych wiadomości?
Czujesz, że komunikacja Twojej firmy z użytkownikami nie wyróżnia się?
Z jakim obecnie wyzwaniem komunikacyjnym Ty mierzysz się w swoim biznesie?
Na wszystkie te problemy (i wiele więcej) przychodzi rozwiązanie: automatyzacja komunikacji, zamknięta w ciekawej, niebanalnej formie, realizująca wszystkie cele strategii komunikacji Twojej firmy.
Takie właśnie są nasze chatboty: zaprojektowane po to, aby odciążyć Twoich pracowników, urozmaicić odbiór twojej marki i odpowiedzieć na Wszystkie pytania Twoich klientów 24/7, wspierając ich na każdym etapie ścieżki zakupowej.
Nowa jakość
komunikacji
Dzisiejszy użytkownik Internetu wyznaje model TU i TERAZ. Poszukując odpowiedzi na swoje pytania, często woli zadać je w Messengerze, oczekując szybkiej reakcji. Szybsze rozwiązywanie jego problemu zwiększa jego zaufanie i lojalność w stosunku do marki. Nie bez powodu każdego miesiąca na Facebook’u jest aktywnych ponad 300 000 chatbotów, a w aplikacji Messenger ludzie i firmy wymieniają się 20 miliardami wiadomości. Dostępność pracownika odpowiadającego 24/7 jest nieopłacalna dla ergonomii małego i średniego biznesu, dlatego coraz więcej firm, decyduje się na wdrożenie systemu do automatyzacji komunikacji z klientem na firmowym czacie.

użytkowników woli komunikację na czacie od wypełnienia formularza
Źródło: Facebook 2019

Chatbot, czyli partner
w sukcesie
Chatbot to nowy wymiar doświadczeń użytkownika współgrających z potrzebami biznesu. Pomoc techniczna, obsługa rezerwacji czy zabawa? Chatboty realizują cele biznesowe, podnosząc równocześnie poziom obsługi użytkownika. Chatbot może obsługiwać sklep internetowy, sprzedaż biletów, funkcjonowanie zamówień, prezentować ofertę - a przede wszystkim sprawnie odpowiedzieć na powtarzalne i istotne pytania klientów Twojej marki. Chatboty automatyzują i usprawniają powtarzalne zadania i procesy, a dodatkowo kreują doświadczenia użytkownika poprzez generowanie niebanalnego drzewa dialogu.
Poznaj możliwości chatbotów


- Realizacja celów biznesowych na czacie
- Niebanalne formaty
- Automatyzacja powtarzalnych procesów
- Pełna dostępność
- Atrakcyjność i profesjonalizm
- Oryginalne doświadczenie użytkownika
- Spójna komunikacja
Czy wiesz, że..?
konsumentów wolałoby skorzystać z chatbota zamiast czekać, aż pracownicy odpowiedzą na ich zapytanie.
(źródło)respondentów uważa, że zbyt długie oczekiwanie na odpowiedzi jest najbardziej frustrującą częścią interakcji z firmami.
(źródło)konsumentów twierdzi, że obsługa 24/7 jest najbardziej pomocną funkcjonalnością chatbota.
(źródło)internautów woli używać chatbotów do szukania odpowiedzi na proste pytania.
(źródło)Tyle wynosi średni wskaźnik satysfakcji rozmów z chatbotami
(źródło)konsumentów twierdzi, że uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi jest ważne przy kontaktowaniu się z firmą
(źródło)Zobacz nasze
przykładowe chatboty
Automatyzacja komunikacji w
e-commerce - Seboradin
W jaki sposób najlepiej zaprojektować chatbota dla sklepu internetowego, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał narzędzia?
Jak zautomatyzować komunikację, aby zamknąć ją w ciekawej, angażującej użytkownika formie i wspierać proces sprzedażowy?
To właśnie pokazujemy w naszym najnowszym chatbocie dla Seboradin, jednej z wiodących marek specjalistycznych kosmetyków do włosów i skóry głowy. Poznaj Karolinę, "ludzką" i sympatyczną osobowość bota, która edukuje użytkowników w zakresie pielęgnacji włosów, doradza w doborze konkretnych kosmetyków, prezentuje aktualne promocje marki, budując przy tym jej charakter oraz osobowość.
Alicja w Krainie...
Chatbotów
O magicznej krainie rodem z książki Lewisa Carrola, która wyrosła w Krakowie z początkiem zimowej aury 2020, usłyszało wielu. Niezwykły pokaz świateł, inspirowany Alicją w Krainie Czarów, przyciągnął blisko 300 000 zwiedzających. Sprawna obsługa tak dużego wydarzenia była możliwa m.in. dzięki automatyzacji wielu procesów, w tym komunikacji z użytkownikami w social media. Zobacz, jak Alicja poradziła sobie w zaprojektowanym i stworzonym przez nas chatbocie podpiętym do aplikacji Messenger strony na Facebooku Ogrodu Świateł w Krakowie.

Lisek Lumo i czwarta ściana
Po ogromnym sukcesie Ogrodu Świateł - Alicja w Krainie Czarów w Krakowie, kolejna edycja Ogrodów Świateł to nie jedna, ale aż 3 opowiedziane światłem historie: Piotruś Pan w Warszawie, Królewna Śnieżka w Krakowie oraz Aladyn w Chorzowie. Rok 2021 wnosi również do komunikacji nowego brand hero marki: liska, który za sprawą konkursu zorganizowanego przez nas w kanałach social media Ogrodów Świateł nazwany zostaje LUMO.
Największym wyzwaniem stworzonych przez nas chatbotów, było takie zaplanowanie komunikacji, aby płynnie połączyć LUMO z postaciami wynikającymi z bajkowych motywów Ogrodów Świateł. Zobacz, jak sobie poradziliśmy.
Poznaj Whendy
Pomysł na stworzenie Whendy zrodził się z potrzeby urozmaicenia komunikacji naszej agencji oraz zaprezentowania funkcji, które mogą pomóc w prowadzeniu biznesu naszych klientów. Jej głównym zadaniem jest przedstawienie, w niebanalnej formie, usług świadczonych przez naszą agencję, szybkie zaprezentowanie naszych najlepszych historii sukcesu oraz technicznych możliwości, jakie oferują chatboty. Tworząc jej osobowość, nie mogliśmy zapomnieć o odrobinie poczucia humoru, który stanowi integralną część ducha naszego zespołu, dlatego rozmowa z Whendy to jednocześnie merytoryczna rozmowa i dobra zabawa!
Rozpocznij chat, który pojawia się w prawym dolnym rogu naszej strony i poznaj Whendy.
Sprawdź ścieżkę naszego sukcesu
1
Analiza dotychczasowej komunikacji
Przeanalizujemy dotychczasowy model porozumiewania się Twojej marki z użytkownikami, następnie wyróżnimy najważniejsze cele biznesowe w obszarze komunikacji, które możemy realizować za pomocą chatbota, w oparciu o dostępne funkcje i możliwości komunikacyjne firmy
2
Drzewo dialogu
Opracujemy schemat dialogu, oparty o strategię komunikacji marki, będący tematycznymi blokami odpowiadającymi na kluczowe potrzeby Twojego klienta. Automatyzacja czatu może rozwiązywać podstawowe problemy, dostarczać informacji, a nawet uczyć i bawić.
3
Stworzenie i implementacja chatbota
Wcześniej opracowane powtarzalne pytania wraz z blokami odpowiedzi zaimplementujemy w specjalnie stworzony do tego system do automatyzacji komunikacji z klientem, który łączymy z firmową skrzykną wiadomości na Messengerze. Wymiana informacji będzie bazować zarówno na treściach tekstowych, jak i multimedialnych. Chatbotowi nadajemy “ludzki” format, poprzez implementacje fraz kluczowych, których użycie generuje schematy niestandardowych odpowiedzi, dając bardziej precyzyjne reakcje na pytania użytkownika.
4
Rozwój narzędzia i nowe możliwości
Jesteśmy na bieżąco z nowościami i zmianami. Chatboty to narzędzie, które stale ewoluuje, możesz mieć pewność, że jeśli pojawi się nowa funkcjonalność lub któraś z opcji zniknie z chatbota, zostaniesz niezwłocznie poinformowany o innych możliwościach.
Powiązane wpisy

social media
Automatyzacja komunikacji w e-commerce. Chatbot w roli konsultanta sklepu internetowego z kosmetykami
Szybkość odpowiedzi, powtarzające się pytania, zbyt wiele wiadomości, wyróżnik komunikacyjny - chatbot może być odpowiedzią na wiele wyzwań. Zobacz nasze case study z realizacji chatbota na massenger dla jednej z wiodących marek specjalistycznych kosmetyków do włosów i skóry głowy.

artykuł
Boty w komunikacji: 69% konsumentów woli używać chatbotów
Prowadząc własny biznes szybko zauważasz, że sprawne rozwiązywanie problemu klienta zwiększa jego zaufanie i lojalność w stosunku do marki, a tym samym podnosi zyski finansowe. Firmy, każdego kalibru, codziennie są bombardowane pytaniami klientów, chcących sprawnie rozwiązać swój problem lub dowiedzieć się czegoś więcej o marce.
Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz
