Wdrożenie
Analityki

Wdrożenie analityki internetowej

Nieważne czy posiadasz stronę internetową, która pełni funkcję wizytówki Twojej firmy, czy rozbudowany sklep internetowy z setkami tysięcy produktów. Każda z tych witryn powinna posiadać narzędzia zbierające dane o zachowaniu użytkowników, zbierać informacje na temat tego jak trafili na stronę oraz czy zrealizowali na niej zamierzone cele. Te informacje są niezbędne do prawidłowej analizy grupy docelowej oraz wszystkich prowadzonych działań marketingowych. Tylko właśnie dzięki narzędziom analitycznym oraz zaawansowanej analizie zebranych danych możliwa jest poprawna interpretacja wyników prowadzonych kampanii oraz ocena ich skuteczności oraz optymalizacja dalszych działań, co w efekcie przekłada się na pozyskanie większej liczby zapytań, sprzedaży czy obniżenie kosztów prowadzonych reklam poprzez eliminację gorzej konwertujących kampanii.

Dzięki narzędziu Google Optimize możemy przetestować różne warianty witryny lub jej poszczególnych elementów, a następnie sprawdzić, czy zmiana ta wpłynęła na poprawę interesujących nas parametrów, takich jak klikalność buttonu, czas na stronie, wypełnienie formularza itp.

Prawidłowa analityka to:

  • porządek w danych
  • informacje na temat tego kim są użytkownicy Twojej strony
  • szczegółowe ścieżki poruszania się użytkowników po witrynie
  • wskazówki dotyczące użyteczności Twojej strony i tego czy wymaga zmian w kierunku lepszej intuicyjności poruszania się
  • wstęp do tworzenia lejków sprzedażowych
  • w przypadku e-commerce: raporty sprzedażowe ze wskazaniem m.in. danych demograficznych i geograficznych użytkowników dokonujących transakcji
  • segmentacja użytkowników
  • możliwość dokładnej analizy skuteczności prowadzonych działań marketingowych
  • remarketing oparty na przemyślanych grupach remarketingowych

Narzędzia

Wdrożenie analityki obejmuje utworzenie, implementację w kodzie strony oraz pełną konfigurację takich narzędzi jak:

Google Tag Manager
Google Analytics
Google Search Console
Facebook Pixel
Hotjar
Yandex Metrica

Konfiguracja

W zależności od charakteru Twojego biznesu oraz celów biznesowych skonfigurujemy dla Ciebie:

  • zaawansowane śledzenie transakcji e-commerce
  • śledzenie określonych zdarzeń na stronie, np. przejście do zakładki kontakt, przesłanie formularza kontaktowego, pobranie PDF z planem mieszkania, wyświetlenie cennika czy kliknięcie w numer telefonu generujący połączenie
  • nagrania poszczególnych sesji - wideo pokazujące dokładnie sposób poruszania się użytkownika (ruch myszką, kliknięcia)
  • mapy ciepła (obrazuje które elementy użytkownicy najchętniej klikają)
  • zbieranie list użytkowników, którzy odwiedzili stronę (do wykorzystania w kampanii remarketingowych)

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz