Bezpłatna konsultacja

Chatbot AI
w komunikacji marki

Wykorzystanie chatbota AI w komunikacji marki to nowa i lepsza jakość obsługi klienta.

Jeśli Twoja infolinia pęka w szwach, otrzymujesz zbyt wiele powtarzalnych wiadomości, a komunikacja Twojej firmy z klientami nie jest atrakcyjna — to rozwiązanie jest dla Ciebie.

Stworzymy chatbota AI dopasowanego do potrzeb Twojej firmy, zapewniając niezawodną i spersonalizowaną obsługę opartą na interakcji z klientem w czasie rzeczywistym.

Chatbot AI – poznaj jego możliwości!

Automatyzacja procesów

Chatbot AI automatyzuje rutynowe zadania, takie jak odpowiadanie na często zadawane pytania, przetwarzanie zamówień i rezerwacji, czy zarządzanie harmonogramami.

Personalizacja odpowiedzi

Chatbot AI analizuje historię interakcji i preferencje każdego klienta, aby dostarczać spersonalizowane odpowiedzi.

Dostępność 24/7

Bez względu na godzinę chatbot AI udziela natychmiastowej pomocy Twoim klientom.

Skalowalność

Chatbot AI może jednocześnie obsłużyć nieograniczoną liczbę klientów.

Integracja z systemami CRM

Integracja chatbota AI z istniejącymi systemami CRM pozwala na zbieranie i analizowanie danych klientów w czasie rzeczywistym.

Platformy, na których działa nasz chatbot AI

Oferujemy wdrożenie chatbotów AI na platformy społecznościowe takie jak Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram oraz na firmowe strony internetowe. Wykorzystanie chatbotów AI w różnych kanałach komunikacji zapewnia spójną i zintegrowaną obsługę klienta.

Jeden chatbot AI, wiele korzyści

  • Szybka i efektywna obsługa klienta
  • Satysfakcja klientów
  • Wzrost wyników sprzedażowych
  • Spersonalizowane oferty i promocje
  • Zwiększenie konkurencyjności marki
  • Redukcja kosztów operacyjnych

Jak przebiega proces
wdrożenia chatbota AI?

Czy wiesz, że…?

0%

Aż 82% konsumentów twierdzi, że uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi jest ważne. przy kontaktowaniu się z firmą.

(https://www.chatbot.com/blog/chatbot-statistics/)
0%

Aż 74% internautów woli używać chatbota AI do szukania odpowiedzi na proste pytania.

(https://www.chatbot.com/blog/chatbot-statistics/)
0%

Aż 87% konsumentów ocenia pozytywnie swoją interakcję z chatbotami AI.

(https://bloggingwizard.com/chatbot-statistics/)

Sprawdź jak chatbot AI mógłby
wyglądać w Twojej firmie

Wypełnij formularz, a my
skontaktujemy się z Tobą.

Case study ze współpracy
z Garden of Lights

O kliencie

Garden of Lights to firma specjalizująca się w projektowaniu i realizacji kreatywnych instalacji świetlnych, która w 2024 roku do marca prowadziła dziesięć parków w dziesięciu różnych miastach. Tworzone przez nich wystawy wprowadzają w magiczny świat bajek, które opowiadane są za pomocą światła i muzyki.

Wyzwanie

Wzrost zainteresowania wystawami Garden of Lights zmusiło zespół do poszukiwania nowych rozwiązań w dziale obsługi klienta. Wzmożony ruch na stronie internetowej, stale przeciążona infolinia i niekończąca się ilość powtarzalnych wiadomości doprowadziły do długiego czasu oczekiwania na odpowiedź i tym samym, do frustracji klientów. Aby zwiększyć efektywność komunikacji marki, potrzebne było narzędzie, które zautomatyzuje i przyśpieszy proces obsługi klienta.

Efekty

Wdrożenie chatbota AI zapewniło:

  • całodobową obsługę klienta,
  • odciążenie infolinii poprzez przekierowanie użytkowników na zautomatyzowaną rozmowę z chatbotem AI,
  • szybką i efektywną pomoc klientom bez względu na ilość zapytań w danym czasie, spersonalizowaną komunikację z klientem,
  • obranie określonej “roli” przez chatbota AI w zależności od tematyki wystawy

Podsumowanie

Liczba klientów korzystających z chatbota AI na stronach Garden of Lights stale rosła. Uwzględniając wszystkie parki, w podanych okresach chatbot AI obsłużył tysiące użytkowników, co przekładało się na ogromny wzrost wydajności i efektywności działu obsługi klienta oraz decyzje zakupowe samych klientów.

Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz