Chatbot AI
w komunikacji marki
Wykorzystanie chatbota AI w komunikacji marki to nowa i lepsza jakość obsługi klienta.
Jeśli Twoja infolinia pęka w szwach, otrzymujesz zbyt wiele powtarzalnych wiadomości, a komunikacja Twojej firmy z klientami nie jest atrakcyjna — to rozwiązanie jest dla Ciebie.
Stworzymy chatbota AI dopasowanego do potrzeb Twojej firmy, zapewniając niezawodną i spersonalizowaną obsługę opartą na interakcji z klientem w czasie rzeczywistym.
Chatbot AI – poznaj jego możliwości!
Chatbot AI automatyzuje rutynowe zadania, takie jak odpowiadanie na często zadawane pytania, przetwarzanie zamówień i rezerwacji, czy zarządzanie harmonogramami.
Chatbot AI analizuje historię interakcji i preferencje każdego klienta, aby dostarczać spersonalizowane odpowiedzi.
Bez względu na godzinę chatbot AI udziela natychmiastowej pomocy Twoim klientom.
Chatbot AI może jednocześnie obsłużyć nieograniczoną liczbę klientów.
Integracja chatbota AI z istniejącymi systemami CRM pozwala na zbieranie i analizowanie danych klientów w czasie rzeczywistym.
Platformy, na których działa nasz chatbot AI
Oferujemy wdrożenie chatbotów AI na platformy społecznościowe takie jak Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram oraz na firmowe strony internetowe. Wykorzystanie chatbotów AI w różnych kanałach komunikacji zapewnia spójną i zintegrowaną obsługę klienta.
Jeden chatbot AI, wiele korzyści
- Szybka i efektywna obsługa klienta
- Satysfakcja klientów
- Wzrost wyników sprzedażowych
- Spersonalizowane oferty i promocje
- Zwiększenie konkurencyjności marki
- Redukcja kosztów operacyjnych
Jak przebiega proces
wdrożenia chatbota AI?
Czy wiesz, że…?
Aż 82% konsumentów twierdzi, że uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi jest ważne. przy kontaktowaniu się z firmą.
(https://www.chatbot.com/blog/chatbot-statistics/)Aż 74% internautów woli używać chatbota AI do szukania odpowiedzi na proste pytania.
(https://www.chatbot.com/blog/chatbot-statistics/)Aż 87% konsumentów ocenia pozytywnie swoją interakcję z chatbotami AI.
(https://bloggingwizard.com/chatbot-statistics/)Sprawdź jak chatbot AI mógłby
wyglądać w Twojej firmie
Wypełnij formularz, a my
skontaktujemy się z Tobą.
Case study ze współpracy
z Garden of Lights
O kliencie
Garden of Lights to firma specjalizująca się w projektowaniu i realizacji kreatywnych instalacji świetlnych, która w 2024 roku do marca prowadziła dziesięć parków w dziesięciu różnych miastach. Tworzone przez nich wystawy wprowadzają w magiczny świat bajek, które opowiadane są za pomocą światła i muzyki.
Wyzwanie
Wzrost zainteresowania wystawami Garden of Lights zmusiło zespół do poszukiwania nowych rozwiązań w dziale obsługi klienta. Wzmożony ruch na stronie internetowej, stale przeciążona infolinia i niekończąca się ilość powtarzalnych wiadomości doprowadziły do długiego czasu oczekiwania na odpowiedź i tym samym, do frustracji klientów. Aby zwiększyć efektywność komunikacji marki, potrzebne było narzędzie, które zautomatyzuje i przyśpieszy proces obsługi klienta.
Efekty
Wdrożenie chatbota AI zapewniło:
- całodobową obsługę klienta,
- odciążenie infolinii poprzez przekierowanie użytkowników na zautomatyzowaną rozmowę z chatbotem AI,
- szybką i efektywną pomoc klientom bez względu na ilość zapytań w danym czasie, spersonalizowaną komunikację z klientem,
- obranie określonej “roli” przez chatbota AI w zależności od tematyki wystawy
Podsumowanie
Liczba klientów korzystających z chatbota AI na stronach Garden of Lights stale rosła. Uwzględniając wszystkie parki, w podanych okresach chatbot AI obsłużył tysiące użytkowników, co przekładało się na ogromny wzrost wydajności i efektywności działu obsługi klienta oraz decyzje zakupowe samych klientów.