Digital Analyst - Analityk Internetowy
Jesteśmy specjalistami z różnymi doświadczeniami i umiejętnościami, ale przede wszystkim ludźmi – ze swoimi pasjami, marzeniami i poczuciem humoru. Łączy nas jeden cel – pomoc naszym klientom w rozwoju ich biznesu. Od pierwszego dnia istnienia agencji pomoc ta była i jest realizowana za pomocą szczerych i długotrwałych relacji opartych na zaufaniu. Relacji nie tylko pomiędzy firmą, a klientem, ale przede wszystkim relacji pomiędzy firmą, a pracownikami, którzy ją tworzą. Wierzymy, że wartości te i atmosfera wyczuwalne są od pierwszego przekroczenia progu naszego biura.
Jak nam się to udaje? Dzięki poszanowaniu drugiej osoby, zachowaniu balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym i wyciągania z tego połączenia wszystkiego co najlepsze. Przekłada się to w naszej agencji na elastyczny czas pracy, stabilną formę zatrudnienia, brak nadgodzin (czy oglądasz seriale, czy zwiedzasz świat – odpoczywać trzeba!), przyjacielskie relacje, wypady i wyjazdy integracyjne.
Poszukujemy Digital Analyst (analityka internetowego), który podzieli nasze wartości i razem z nami, za pomocą swojej wiedzy, doświadczenia oraz zaangażowania, pomoże rozwijać naszą agencję oraz firmy naszych klientów.
Sprawdź, czy to stanowisko jest dla Ciebie!
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Analiza stron WWW (narzędzia i rozwiązania analityczne pod kampanie płatne);
- Konfiguracja pełnej analityki internetowej, niezbędnej do mierzenia efektów z płatnych kampanii dla nowych projektów agencji;
- Analiza oraz testowanie poprawności zbierania danych na podstawie obecnej konfiguracji analityki oraz jej naprawa;
- Tworzenie rekomendacji technicznych dla webmasterów w związku z brakującymi elementami w kodzie strony;
- Szkolenia wewnętrzne dla pracowników z zakresu analityki;
- Śledzenie nowości analitycznych w sieci;
- Konsultacje techniczne z zespołem;
- Tworzenie nowych narzędzi lub wdrażanie dostępnych narzędzi pod automatyzację procesów wewnętrznych firmy.
Oczekujemy znajomości oraz umiejętność konfiguracji:
- GA4;
- Google Tag Manager;
- Google Merchant Center;
- Pixel Meta Ads;
- API konwersji w Meta Ads;
- Konwersji z witryny oraz konwersji z GA4;
- Konwersji rozszerzonych;
- Remarketingu dynamicznego;
- Platformy zakupowe (WordPress, Shoplo, Magento, PrestaShop itp.);
- Wtyczek pod feed produktowy wraz z jego generowaniem;
- Podstawy JS i HTML;
- Chat GPT.
Dodatkowym atutem będzie:
- Umiejętność tworzenia skryptów do Google Ads
- Znajomość praktyczna raportu Looker (dawne Google Data Studio)
- Podstawowa wiedza teoretyczna Google Ads i Meta Ads
- Praktyczne wdrażanie rozwiązań pod Consent Mode
- Opracowywanie własnych automatyzacji w obszarze e-marketingu
- Doświadczenie z BigQuerty
- Znajomość narzędzi Asana, Slack, Livespace.
Oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole doświadczonych Specjalistów z dziedziny marketingu internetowego
- Przyjazną atmosferę opartą na szacunku i zaufaniu
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Pracę zdalną na służbowym laptopie
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty FitProfit
Sprawdź etapy tej rekrutacji:
Etap 1: Wyślij CV za pomocą formularza.
Etap 2: Jeżeli Twoje CV będzie spełniać (lub prawie spełniać :)) wymienione wyżej oczekiwania agencji w stosunku do posiadanego doświadczenia, wyślemy Ci krótkie zadanie rekrutacyjne do wykonania.
Etap 3: Porozmawiajmy! Jeżeli Twoje zadanie rekrutacyjne zostanie wykonane na miarę dobrego Digital Analyst (analityka internetowego), zaprosimy Cię na rozmowę online lub spotkanie w naszym biurze, abyśmy mogli poznać się lepiej 🙂 Opowiemy Ci o naszej agencji, filozofii pracy, zespole, planach na dalszy rozwój i pokażemy jak pracujemy.
Etap 4: WIN-WIN! Ty masz nową, rozwojową pracę w fajnym, zgranym teamie – my świetnego nowego specjalistę 💪
Gdyby wystąpiły jakieś problemy z formularzem, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@when.pl w tytule maila wpisując “Rekrutacja – Specjalista Social Media”. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.