Bezpłatna konsultacja

Digital Analyst - Analityk Internetowy

Jesteśmy specjalistami z różnymi doświadczeniami i umiejętnościami, ale przede wszystkim ludźmi – ze swoimi pasjami, marzeniami i poczuciem humoru. Łączy nas jeden cel – pomoc naszym klientom w rozwoju ich biznesu. Od pierwszego dnia istnienia agencji pomoc ta była i jest realizowana za pomocą szczerych i długotrwałych relacji opartych na zaufaniu. Relacji nie tylko pomiędzy firmą, a klientem, ale przede wszystkim relacji pomiędzy firmą, a pracownikami, którzy ją tworzą. Wierzymy, że wartości te i atmosfera wyczuwalne są od pierwszego przekroczenia progu naszego biura.

Jak nam się to udaje? Dzięki poszanowaniu drugiej osoby, zachowaniu balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym i wyciągania z tego połączenia wszystkiego co najlepsze. Przekłada się to w naszej agencji na elastyczny czas pracy, stabilną formę zatrudnienia, brak nadgodzin (czy oglądasz seriale, czy zwiedzasz świat – odpoczywać trzeba!), przyjacielskie relacje, wypady i wyjazdy integracyjne.

Poszukujemy Digital Analyst (analityka internetowego), który podzieli nasze wartości i razem z nami, za pomocą swojej wiedzy, doświadczenia oraz zaangażowania, pomoże rozwijać naszą agencję oraz firmy naszych klientów.

Sprawdź, czy to stanowisko jest dla Ciebie!

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Analiza stron WWW (narzędzia i rozwiązania analityczne pod kampanie płatne);
  • Konfiguracja pełnej analityki internetowej, niezbędnej do mierzenia efektów z płatnych kampanii dla nowych projektów agencji;
  • Analiza oraz testowanie poprawności zbierania danych na podstawie obecnej konfiguracji analityki oraz jej naprawa;
  • Tworzenie rekomendacji technicznych dla webmasterów w związku z brakującymi elementami w kodzie strony;
  • Szkolenia wewnętrzne dla pracowników z zakresu analityki;
  • Śledzenie nowości analitycznych w sieci;
  • Konsultacje techniczne z zespołem;
  • Tworzenie nowych narzędzi lub wdrażanie dostępnych narzędzi pod automatyzację procesów wewnętrznych firmy.

 

Oczekujemy znajomości oraz umiejętność konfiguracji:

  • GA4;
  • Google Tag Manager;
  • Google Merchant Center;
  • Pixel Meta Ads;
  • API konwersji w Meta Ads;
  • Konwersji z witryny oraz konwersji z GA4;
  • Konwersji rozszerzonych;
  • Remarketingu dynamicznego;
  • Platformy zakupowe (WordPress, Shoplo, Magento, PrestaShop itp.);
  • Wtyczek pod feed produktowy wraz z jego generowaniem;
  • Podstawy JS i HTML;
  • Chat GPT.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Umiejętność tworzenia skryptów do Google Ads
  • Znajomość praktyczna raportu Looker (dawne Google Data Studio)
  • Podstawowa wiedza teoretyczna Google Ads i Meta Ads
  • Praktyczne wdrażanie rozwiązań pod Consent Mode
  • Opracowywanie własnych automatyzacji w obszarze e-marketingu
  • Doświadczenie z BigQuerty
  • Znajomość narzędzi Asana, Slack, Livespace.

 

Oferujemy:

  • Pracę w zgranym zespole doświadczonych Specjalistów z dziedziny marketingu internetowego
  • Przyjazną atmosferę opartą na szacunku i zaufaniu
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Pracę zdalną na służbowym laptopie
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty FitProfit

 

Sprawdź etapy tej rekrutacji:

Etap 1: Wyślij CV za pomocą formularza.

Etap 2: Jeżeli Twoje CV będzie spełniać (lub prawie spełniać :)) wymienione wyżej oczekiwania agencji w stosunku do posiadanego doświadczenia, wyślemy Ci krótkie zadanie rekrutacyjne do wykonania.

Etap 3: Porozmawiajmy! Jeżeli Twoje zadanie rekrutacyjne zostanie wykonane na miarę dobrego Digital Analyst (analityka internetowego), zaprosimy Cię na rozmowę online lub spotkanie w naszym biurze, abyśmy mogli poznać się lepiej 🙂 Opowiemy Ci o naszej agencji, filozofii pracy, zespole, planach na dalszy rozwój i pokażemy jak pracujemy.

Etap 4: WIN-WIN! Ty masz nową, rozwojową pracę w fajnym, zgranym teamie – my świetnego nowego specjalistę 💪

 

Gdyby wystąpiły jakieś problemy z formularzem, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@when.pl w tytule maila wpisując “Rekrutacja – Specjalista Social Media”. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Możliwa forma współpracy z agencją:

Administratorem Danych Osobowych jest When Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 18/3a. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.