Customer Success Specialist
Kim jest Customer Success Specialist (Opiekun klienta)?
Customer Success Specialist to osoba, która w trosce o realizację celów biznesowych klienta, sprawuje nadzór nad prawidłową i efektywną realizacją prowadzonych dla klienta kampanii. To równocześnie reprezentant agencji, który jako łącznik pomiędzy klientem, a działem specjalistów PPC oraz social media, raportuje, omawia i ulepsza (dzięki bieżącej komunikacji) działania prowadzone w agencji na rzecz naszego klienta. Stanowisko to należy rozumieć jako doradcę klienta, który w kooperacji z zespołem projektowym: Specjalistą PPC oraz Specjalistą Social Media, ma realny wpływ na systematyczny rozwój i wyniki koordynowanych kampanii – nie jako forward managera.
Typ pracy (do wyboru kandydata)
- praca w pełni zdalna
- praca hybrydowa (zdalna + stacjonarna w Krakowie)
Wynagrodzenie:
Forma wynagrodzenia: stała podstawa + premia od prowadzonych projektów.
Czego oczekujemy?
- Warunek konieczny! teoretycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, w obszarze PPC (kampanie Google Ads i Facebook Ads) i social media. Aplikacje kandydatów bez podstawowej wiedzy teoretycznej, pozwalającej na samodzielną analizę podstawowych wyników kampanii, zrozumienie i płynne posługiwanie się definicjami z dziedziny marketingu internetowego, nie będą brane pod uwagę w dalszych etapach rekrutacji.
- Warunek konieczny: minimum rocznego doświadczenia w zakresie obsługi klienta w agencji marketingowej.
- Pływania w Internecie jak ryba w wodzie 🙂
- Umiejętności pracy na danych – porównywania statystyk, wyciągania własnych wniosków
- Radzenia sobie w stresujących sytuacjach zawodowych i odpowiedzialności w zakresie wykonywanych zadań,
- Skrupulatności i dokładności,
- Dobrej organizacji czasu pracy,
- Wysokiej kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych,
- Uśmiechu i pozytywnego nastawienia do życia i ludzi! 🙂
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:
- utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy (od momentu podpisania umowy),
- opieka nad prawidłową i efektywną realizacją kampanii obecnych klientów w trosce o cele biznesowe klienta,
- dosprzedaż dodatkowych usług dla obecnych klientów,
- wsparcie działu sprzedaży – przygotowywanie umów z klientami.
Oferujemy:
- pracę w młodym, doświadczonym zespole specjalistów
- wewnętrzne i zewnętrze szkolenia
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + comiesięczna premia za stałe prowadzone projekty)
- sprzęt firmowy: laptop, telefon, drugi monitor
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- prywatną opiekę medyczną – 100% refundacji
- ubezpieczenie grupowe – 100% refundacji
- naukę języka angielskiego na platformie Tutlo – 50% refundacji
- kartę fitprofit – 50% refundacji
- dużą niezależność w pracy
- otwartą i przyjazną atmosferę
- stały rozwój na miarę własnych ambicji i ambicji firmy
W przypadku wyboru pracy hybrydowej (opcjonalnie):
- pracę w centrum Krakowa – ul. Chopina 18 (niedaleko Placu Inwalidów, 10 minut spacerem od rynku głównego).
- owocowe poniedziałki i pizza piątki.