Marketing08.04.2017Przemysław KołsutMarketing dla deweloperów – Marketing na czasie #5Odcinek dotyczący marketingu dla deweloperów. Wykorzystanie Google AdWords i innych możliwości reklamy w Internecie.
Google Ads23.03.2017Przemysław KołsutGoogle AdWords sieć reklamowa GDN – Marketing na czasie #4Odcinek porusza temat sieci reklamowej w Google AdWords. Pokazuje możliwości udostępniane dla reklamodawców w systemie reklamowym - rodzaje reklam i ich rozmiary.
E-commerce23.03.2017Przemysław KołsutCertyfikaty SSL, czy warto? – Marketing na czasie #3Dlaczego warto korzystać z certyfikatów SSL? Przedstawienie na przykładzie sklepów i stron zbierających wrażliwe dane.
E-commerce20.02.2017Przemysław KołsutNajczęstsze błędy w kampaniach Google AdWords #2Google AdWords to rozbudowany system. Dlatego istnieje spora szansa na popełnienie błędów. Prowadzi to do przepalania budżetów i wydawania ich na nieefektywne działania. Jakich błędów unikać? Poznaj najczęstsze błędy w kampaniach Google AdWords.
E-commerce13.02.2017Przemysław KołsutPozycjonowanie czy AdWords? #1W tym odcinku poruszamy temat wspierania pozycjonowania stron narzędziami Google AdWords. Jakie kroki należy podjąć przed wyborem słów kluczowych. Prezentujemy, jakie podejście do SEO się sprawdza.
Marketing06.12.2016Agnieszka SobalaJak założyć wizytówkę w Google My Business?Nie wiesz jak założyć wizytówkę w Google My Business? Po lekturze niniejszego poradnika dowiesz się, w jaki sposób założyć oraz zoptymalizować swoją wizytówkę w Google My Business.
Google Ads04.01.2016Przemysław KołsutAdWords czy SEO?Adwords czy SEO? Biorąc pod uwagę specyfikę różnych branż odpowiedzi mogą być dwojakie, jednak w większości przypadków sprawdzi się jedna – zarówno Adwords jak i SEO. Z czym to jest związane i dlaczego warto wspierać jedne działania drugimi?