Konfiguracja i wdrożenie
Google Analytics 4
Czy wiesz, że obecna wersja Google Analytics (Universal) będzie dostępna tylko do 1 lipca 2023 roku?
Po tym terminie Universal Analytics przestanie zbierać dane i śledzić zachowania użytkowników. Zastanawiasz się pewnie co powinieneś zrobić? Rozwiązanie jest tylko jedno - przejść na Google Analytics 4. To ostatni dzwonek, aby wdrożyć GA4 i zapoznać się z jego nowymi funkcjami dopasowanymi do potrzeb Twojego biznesu. Pomożemy Ci w tym!
Google Analytics 4 - nowy wymiar analityki Twojej strony
GA4 to to kolejna generacja Google Analytics, w której zmienia się przede wszystkim podejście do gromadzenia danych. Najnowsza wersja Google Analytics odpowiada na nowe potrzeby właścicieli witryn i aplikacji mobilnych. W responsywnym świecie, skoncentrowanym na użytkowniku GA4 daje nam szeroki wachlarz nowych możliwości w zbieraniu i analizowaniu danych w ramach jednego, kompleksowego narzędzia.
Wdrażając z nami Google Analytics 4 zyskujesz m.in.:
Poprawne i jakościowe dane, które wspomogą rozwój Twojego biznesu
Narzędzie spersonalizowane pod potrzeby Twojej firmy
Indywidualne szkolenie dla Ciebie lub Twojego zespołu, jak wykorzystać możliwości nowego narzędzia
A także:
- Bardziej precyzyjne śledzenie użytkowników
- Model atrybucji w oparciu o dokładne dane
- Nowy wygląd interfejsu użytkownika
- Mierzenie aktywności użytkowników w oparciu o zdarzenia
- Automatyczne śledzenie danych i przechowywanie danych o użytkownikach
- Wskaźnik zaangażowania
- segmentacja użytkowników
- Zaawansowane, szczegółowe i w pełni personalizowane raporty
- Nowy sposób zliczania sesji - sesja jako grupa zdarzeń
- Listy remarketingowe w oparciu m.in o ID użytkowników
- Predefiniowanie celów
- Dokładną analitykę reklam YouTube
- Śledzenie użytkowników w aplikacji mobilnej i stronie internetowej w obrębie jednej usługi BigQuery - eksportowanie danych z systemów sprzedaży stacjonarnej
Wdrożenie Google Analytics 4 z WHEN
Postawmy sprawę jasno. Migrację z Google Universal na Google Analytics 4 możesz wykonać bazując na instrukcjach dostępnych w przygotowanym przez Google asystencie konfiguracji. Nie będzie to jednak konfiguracja szyta na miarę Twojego biznesu, uwzględniająca Twoje potrzeby i indywidualne cele. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, jesteś deweloperem, czy świadczysz usługi, jakościowe, wdrożenie Google Analytics 4 jest niezbędne do mierzenia efektów i osiągnięcia sukcesu prowadzonych działań marketingowych. Jego konfiguracja to złożony proces, przez który w całości Cię poprowadzimy, angażując minimum Twojego czasu.
Jak wygląda proces wdrożenia?
Zweryfikujemy obecną konfigurację Universal Analytics oraz Google Tag Manager i poprawimy ewentualne błędy. Opracujemy plan migracji, zachowując ustawienia Twojej obecnej analityki lub ulepszając ją o obecne braki.
Dokonamy konfiguracji konta GA4 na podstawie wniosków z przeprowadzonej analizy biznesowej, strony www i audytu obecnej konfiguracji. Zajmiemy się konfiguracją m.in. niestandardowych metryk, wymiarów i zdarzeń, dopasowanych do potrzeb Twojego biznesu.
Korzystając z narzędzia do monitorowania zdarzeń przeprowadzimy testy i pełną weryfikację wdrożonej konfiguracji GA4.
Po zakończonym wdrożeniu i testach, omówimy wspólnie najważniejsze aspekty migracji. Szczególną uwagę poświęcimy przedstawieniu przygotowanych przez nas raportów i eksploracji.
Inwestycja i czas wdrożenia GA4
Kompleksowe wdrożenie Google Analytics 4 może potrwać od 7 do 14 dni roboczych. Ostateczny czas wdrożenia zależny jest od stopnia zaawansowania naszych działań dla Twojej strony. Dokładny czas na migracje określany jest na podstawie przeprowadzonego przez nas audytu obecnych struktur Twojej analityki.
Wybierz rozwiązanie dla siebie
Nazwa usługi | Pakiet podstawowy | Pakiet zaawansowany |
---|---|---|
Audyt obecnej struktury kont Universal Analytics i Google Tag Manager | ||
Podstawowa konfiguracja konta Google Analytics 4 | ||
Konfiguracja automatycznego śledzenia zdarzeń | ||
Konfiguracja niestandardowych zdarzeń na potrzeby konwersji | ||
Stworzenie podstawowych raportów | ||
Połączenie GA4 z Google Search Console | ||
Konfiguracja zdarzeń niestandardowych dla e-commerce | ||
Analiza i optymalizacja zdarzeń DataLayer | ||
Konfiguracja niestandardowych zdarzeń na potrzeby konwersji | ||
Stworzenie zaawansowanych raportów | ||
Indywidualne warsztaty ze specjalistą, podczas których dowiesz się, jak wykorzystać nową konfigurację w Twoim biznesie. | ||
Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
Migracja do GA4 to początek nowych możliwości. Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić, aby wykorzystać inne zaawansowane funkcjonalności GA4.
Consent mode - czyli tryb uzyskiwania zgody. Jest to nowa wersja pop-upu z informacją o przetwarzaniu ciasteczek, która zbiera informację o tym, czy użytkownik wyraża zgodę na śledzenie jego aktywności na stronie www. Dopiero po wyrażeniu zgody przez użytkownika powinny uruchamiać się skrypty narzędzi analitycznych.