Konfiguracja i wdrożenie
Google Analytics 4
Google Analytics 4 - nowy wymiar analityki Twojej strony
GA4 to najnowsza generacja Google Analytics, która wprowadza nowoczesne podejście do gromadzenia i analizy danych. Oferuje zaawansowane funkcje, takie jak:
- Analizy oparte na sztucznej inteligencji (AI) - automatyczne generowanie wglądów i prognoz dotyczących zachowań użytkowników.
- Zaawansowane modelowanie atrybucji - lepsze przypisywanie wartości poszczególnym kanałom marketingowym.
- Integracja z BigQuery - zaawansowana analiza danych i tworzenie własnych modeli raportowania.
- Zgodność z najnowszymi standardami prywatności - dostosowanie do globalnych regulacji dotyczących ochrony danych. Te funkcje pozwalają na lepsze zrozumienie zachowań użytkowników i skuteczniejsze podejmowanie decyzji biznesowych.

Wdrażając z nami Google Analytics 4 zyskujesz m.in.:
Poprawne i jakościowe dane, które wspomogą rozwój Twojego biznesu
Narzędzie spersonalizowane pod potrzeby Twojej firmy
Indywidualne szkolenie dla Ciebie lub Twojego zespołu, jak wykorzystać możliwości nowego narzędzia
A także:
- Bardziej precyzyjne śledzenie użytkowników
- Model atrybucji w oparciu o dokładne dane
- Nowy wygląd interfejsu użytkownika
- Mierzenie aktywności użytkowników w oparciu o zdarzenia
- Automatyczne śledzenie danych i przechowywanie danych o użytkownikach
- Wskaźnik zaangażowania
- segmentacja użytkowników
- Zaawansowane, szczegółowe i w pełni personalizowane raporty
- Nowy sposób zliczania sesji - sesja jako grupa zdarzeń
- Listy remarketingowe w oparciu m.in o ID użytkowników
- Predefiniowanie celów
- Dokładną analitykę reklam YouTube
- Śledzenie użytkowników w aplikacji mobilnej i stronie internetowej w obrębie jednej usługi BigQuery - eksportowanie danych z systemów sprzedaży stacjonarnej
Wdrożenie Google Analytics 4 z WHEN
Postawmy sprawę jasno. Wdrożenie Google Analytics 4 to kluczowy krok dla Twojego biznesu, niezależnie od branży. Standardowa konfiguracja dostępna w asystencie Google nie uwzględnia specyfiki Twojej działalności ani celów biznesowych. Dlatego oferujemy pełne wsparcie w dostosowaniu GA4 do Twoich potrzeb – od konfiguracji śledzenia zdarzeń i integracji z Google Tag Managerem, przez wdrożenie e-commerce, po analizę skuteczności kampanii reklamowych. Zapewniamy również szkolenia, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać potencjał nowej analityki. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, jesteś deweloperem, czy świadczysz usługi, jakościowe wdrożenie Google Analytics 4 jest niezbędne do mierzenia efektów i osiągnięcia sukcesu prowadzonych działań marketingowych. Jego konfiguracja to złożony proces, przez który w całości Cię poprowadzimy, angażując minimum Twojego czasu.
Jak wygląda proces wdrożenia?
Zweryfikujemy obecną konfigurację Universal Analytics oraz Google Tag Manager i poprawimy ewentualne błędy. Opracujemy plan migracji, zachowując ustawienia Twojej obecnej analityki lub ulepszając ją o obecne braki.
Dokonamy konfiguracji konta GA4 na podstawie wniosków z przeprowadzonej analizy biznesowej, strony www i audytu obecnej konfiguracji. Zajmiemy się konfiguracją m.in. niestandardowych metryk, wymiarów i zdarzeń, dopasowanych do potrzeb Twojego biznesu.
Korzystając z narzędzia do monitorowania zdarzeń przeprowadzimy testy i pełną weryfikację wdrożonej konfiguracji GA4.
Po zakończonym wdrożeniu i testach, omówimy wspólnie najważniejsze aspekty migracji. Szczególną uwagę poświęcimy przedstawieniu przygotowanych przez nas raportów i eksploracji.
Inwestycja i czas wdrożenia GA4
Kompleksowe wdrożenie Google Analytics 4 może potrwać od 7 do 14 dni roboczych. Ostateczny czas wdrożenia zależny jest od stopnia zaawansowania naszych działań dla Twojej strony. Dokładny czas na migracje określany jest na podstawie przeprowadzonego przez nas audytu obecnych struktur Twojej analityki.
Wybierz rozwiązanie dla siebie
Nazwa usługi | Pakiet podstawowy | Pakiet zaawansowany |
---|---|---|
Audyt obecnej struktury kont Universal Analytics i Google Tag Manager | ||
Podstawowa konfiguracja konta Google Analytics 4 | ||
Konfiguracja automatycznego śledzenia zdarzeń | ||
Konfiguracja niestandardowych zdarzeń na potrzeby konwersji | ||
Stworzenie podstawowych raportów | ||
Połączenie GA4 z Google Search Console | ||
Konfiguracja zdarzeń niestandardowych dla e-commerce | ||
Analiza i optymalizacja zdarzeń DataLayer | ||
Konfiguracja niestandardowych zdarzeń na potrzeby konwersji | ||
Stworzenie zaawansowanych raportów | ||
Indywidualne warsztaty ze specjalistą, podczas których dowiesz się, jak wykorzystać nową konfigurację w Twoim biznesie. | ||
Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
Migracja do GA4 to początek nowych możliwości. Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić, aby wykorzystać inne zaawansowane funkcjonalności GA4.
Consent mode - czyli tryb uzyskiwania zgody. Jest to nowa wersja pop-upu z informacją o przetwarzaniu ciasteczek, która zbiera informację o tym, czy użytkownik wyraża zgodę na śledzenie jego aktywności na stronie www. Dopiero po wyrażeniu zgody przez użytkownika powinny uruchamiać się skrypty narzędzi analitycznych.
FAQ wdrożenia Google Analytics 4
Skontaktuj się z nami!
Wypełnij formularz
