Analiza strony internetowej
przed startem kampanii PPC
Dlaczego warto wykonać analizę strony www przed startem kampanii PPC?
Zmiany oraz optymalizacje wprowadzone na bazie naszych rekomendacji płynących z audytu strony internetowej mogą przynieść wiele korzyści, takich jak:
Czy Twoja strona jest gotowa na kampanie PPC?
Odnotowujesz wiele odwiedzin w swojej witrynie, ale nie przekładają się one na konwersje? Być może problem tkwi w jakości i użyteczności twojej strony internetowej. Odwiedzenie przez użytkownika określonych adresów domeny, to dopiero pierwszy krok w budowaniu sukcesu. Jeśli witryna nie jest intuicyjna i nie spełnia oczekiwań odwiedzających, istnieje ryzyko, że nie znajdą tego, czego szukają i opuszczą ją szybko, bez podjęcia oczekiwanych działań.
Zapewnienie optymalnego doświadczenia dla odwiedzających to jeden z fundamentów sukcesu w środowisku online. Skuteczne kampanie PPC wymagają stron internetowych, które są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Użyteczność strony to jeden z czynników determinujących, czy odwiedzający stronę staną się Twoimi klientami.
Niezależnie od tego, jak dobrze zaplanowana jest kampania reklamowa, jej skuteczność może zostać znacząco ograniczona, jeśli strona internetowa, na którą kieruje ruch, jest niedopracowana. Dlatego niezwykle ważne jest, aby pamiętać o tym, że inwestycja w duże kampanie reklamowe, opierające się na niewłaściwie zaprojektowanych stronach, często wiąże się z “przepalaniem budżetu” i marnowaniem potencjału kampanii. Optymalizacja strony internetowej oraz wcześniejsze poprawki są kluczowymi czynnościami, które trzeba wziąć pod uwagę przed rozpoczęciem kampanii Pay-Per-Click (PPC).
Ocena strony internetowej
Analiza strony internetowej, która koncentruje się na zrozumieniu interakcji klienta z Twoją witryną. Jej celem jest identyfikacja potencjalnych obszarów, które wymagają ulepszeń, tak aby Twoi klienci mogli cieszyć się łatwym, intuicyjnym interfejsem i poruszać się po Twojej witrynie bez większych przeszkód. To także weryfikacja, czy analityka strony jest właściwie skonfigurowana, oraz czy strona pozwala na poprawne mierzenie efektów kampanii, co stanowi podstawę analizy efektywności wszystkich prowadzonych działań marketingowych online. Podczas analizy strony internetowej wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie oraz know-how w prowadzeniu setek kampanii reklamowych dla różnych branż tak, aby odpowiednio dostosować stronę pod kątem konwersji i poprawić wyniki kampanii PPC. Wyniki analizy mogą być wykorzystane do wprowadzenia usprawnień mających na celu zwiększenie nie tylko satysfakcji użytkownika, ale także właściwe monitorowanie i analizowanie prowadzonych kampanii, co może przełożyć się na realne korzyści biznesowe dla Twojej firmy w ujęciu zarówno krótko, jak i długofalowym.
Analiza strony internetowej pozwala ocenić, czy Twoja witryna jest przygotowana na skuteczne kampanie reklamowe typu Pay-Per-Click (PPC). Pomaga zidentyfikować obszary, które mogą stanowić przeszkodę dla skuteczności kampanii PPC. Poprawienie tych obszarów może zwiększyć współczynnik konwersji i obniżyć koszty kliknięć, co przekłada się na wyższą rentowność prowadzonych działań.
Obszary, które obejmuje ocena strony internetowej
Analiza strony internetowej przed startem kampanii PPC polega na diagnozie kluczowych obszarów związanych z funkcjonowaniem i wyglądem strony, takich jak:
Obszar | status |
---|---|
struktura strony www | |
wygląd i estetyka | |
responsywność i dostosowanie witryny do różnych typów urządzeń | |
użyteczność witryny (możliwości uzyskania potrzebnych informacji lub wykonania konkretnych działań, np. dodania produktu do koszyka, czy złożenia zamówienia) | |
wyszukiwarka | |
nawigacja | |
czas ładowania strony | |
nagłówek i stopka serwisu |
Zajmujemy się także weryfikacją konfiguracji narzędzi analitycznych witryny, aby upewnić się, że możliwy jest precyzyjny pomiar efektów prowadzonych działań reklamowych, bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu oraz bogatej wiedzy, nabytej w trakcie przeprowadzania licznych kampanii PPC na przestrzeni ostatnich lat.
Darmowa konsultacjaCo otrzymujesz w ramach analizy strony internetowej?
Wykonując analizę Twojej witryny internetowej pod kątem realizacji kampanii PPC sprawdzimy, czy jej potencjał jest w pełni wykorzystywany, czy analityka strony jest właściwie skonfigurowana, oraz czy strona pozwala na poprawne mierzenie efektów kampanii. Dodatkowo, bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w prowadzeniu kampanii PPC, przedstawimy Ci ocenę ogólną strony internetowej oraz dokładne zalecenia zmian, które powinieneś wdrożyć. Możesz także skorzystać z konsultacji z dedykowanym specjalistą oraz z analizy efektów wprowadzonych przez Ciebie zmian po ustalonym terminie.
Razem wyznaczmy ścieżkę
do Twojego sukcesu online!
Jeśli zależy Ci na poprawie wyników kampanii PPC i jesteś gotowy na analizę swojej witryny internetowej, skontaktuj się z nami i otrzymaj kompleksowy raport z oceną witryny oraz rekomendacjami zmian.