Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream

Wykluczenia w kampaniach – Marketing na czasie #12

Wykluczenia w kampaniach – Marketing na czasie #12

Wykluczenia w kampaniach mogą przyczynić się do zwiększenia ich skuteczności. Szczególnie, jeśli ograniczają nietrafione miejsca reklamowe i frazy.
AdWords umożliwia tworzenie grup wykluczających słów kluczowych. Zastosowanie tego rozwiązania spowoduje, że nasze reklamy będą bardziej trafne.
Facebook z kolei pozwala na wykluczanie konkretnych grup docelowych. Możemy ograniczyć widoczność osobom o określonych zainteresowaniach lub stanowiskach.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego