Bezpłatna konsultacja

Komputronik

Komputronik

Social media dla marek własnych: Accura oraz California Access

Do WHEN (część Grupy ADream) zgłosiliśmy się początkiem 2017 roku z prośbą o poprowadzenie działań wizerunkowych w social media dla naszych marek własnych: Accura oraz CA (California Access). Prowadzenie stron firmowych wspierane było reklamami Facebook Ads. Dzięki nim budujemy rozpoznawalność i świadomość marki, promujemy naszą stronę na Facebooku i budujemy społeczność osób zainteresowanych oferowanym przez nas sprzętem i branżowymi nowinkami technologicznymi, utrzymując dobre relacje z fanami. Zaobserwowaliśmy, że konsekwentnie prowadzona strategia komunikacji w social mediach wywołuje w odbiorcach oczekiwane skojarzenia z naszą marką.

Określone wskaźniki celów wciąż rosną, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Widzimy, że taka sytuacja nie zwalnia tempa pracy agencji – specjaliści z WHEN są ambitni i chętni do podejmowania coraz to szerszych działań dla naszej firmy.

Jesteśmy także zadowoleni z obsługi i jakości raportowania wyników w sposób jasny i konkretny. Nie mamy żadnych zastrzeżeń do rzetelności pracy i profesjonalizmu całego Zespołu. Mamy dobry kontakt z agencją, zawsze możemy liczyć na ich dobrą radę i czujemy duże zaangażowanie w realizacji postawionych celów. Z czystym sumieniem polecamy WHEN Sp. z o. o.


Tomasz Baron
Business Unit Manager

Komputronik S.A.

Liberandum

poprzedni

Green Mountain Resort

następny