Bezpłatna konsultacja

PPC Specialist

Pracuj w agencji, która wspiera Twój rozwój. Z ludźmi, którzy sprawiają, że każdy Twój dzień będzie przyjemnością.

Jesteśmy specjalistami z różnymi doświadczeniami i umiejętnościami, ale przede wszystkim ludźmi – ze swoimi pasjami, marzeniami i poczuciem humoru. Łączy nas jeden cel – pomoc naszym klientom w rozwoju ich biznesu. Od pierwszego dnia istnienia agencji pomoc ta była i jest realizowana za pomocą szczerych i długotrwałych relacji opartych na zaufaniu. Relacji nie tylko pomiędzy firmą, a klientem, ale przede wszystkim relacji pomiędzy firmą, a pracownikami, którzy ją tworzą. Wierzymy, że wartości te i atmosfera wyczuwalne są od pierwszego przekroczenia progu naszego biura.

Jak nam się to udaje? Dzięki poszanowaniu drugiej osoby, zachowaniu balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym i wyciągania z tego połączenia wszystkiego co najlepsze. Przekłada się to w naszej agencji na elastyczny czas pracy, stabilną formę zatrudnienia (każdy w naszej agencji zatrudniony jest na umowę o pracę), brak nadgodzin (czy oglądasz seriale, czy zwiedzasz świat – odpoczywać trzeba!), przyjacielskie relacje, wypady i wyjazdy integracyjne.

Poszukujemy Specjalisty PPC, który podzieli nasze wartości i razem z nami, za pomocą swojej wiedzy, doświadczenia oraz zaangażowania pomogą rozwijać naszą agencję oraz firmy naszych klientów.

Jeżeli czujesz, że potrafisz więcej, daj nam znać o chęci rekrutacji na stanowisko seniorskie.

Czego oczekujemy

  • Pływania w Internecie jak ryba w wodzie
  • Pełnej samodzielności w obszarze Google Ads i Facebook Ads
  • Znajomości trendów Google i Facebook
  • Odpowiedzialności
  • Chęci dalszego rozwoju i chłonięcia nowości
  • Uśmiechu i pogody ducha (ze smutasami ciężej się pracuje, jednak i takich witamy z otwartymi ramionami)

Technicznej znajomości:

  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Google Merchant Center
  • Google Tag Manager
  • Facebook Ads
  • LinkedIn Ads (opcjonalnie)
  • Programmatic (opcjonalnie)
  • TikTok Ads (opcjonalnie)

Umiejętności prowadzenia kampanii:

  • w sieci wyszukiwania i reklamowej
  • Product Listing Ads
  • YouTube
  • Facebook Ads
  • LinkedIn Ads (opcjonalnie)
  • w zależności od celów: sprzedażowych, wizerunkowych, leadowych

Nie ogarniasz wszystkiego? Spokojnie, nauczymy Cię!

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość WordPress, Shoper, Profitroom pod kątem generowania feedów produktowych do GMC itp.
  • Doświadczenie w tworzeniu kampanii zagranicznych;
  • Znajomość języków obcych.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Tworzenie strategii dla nowych kampanii PPC;
  • Optymalizacja bieżących kampanii Google Ads, Facebook Ads oraz LinkedIn Ads;
  • Raportowanie efektów kampanii;
  • Aktualizowanie swojej wiedzy;
  • Rozwijanie kampanii klientów pod wyznaczone cele;
  • Merytoryczne wsparcie działu sprzedażowego.

Oferujemy:

  • Pracę w zgranym zespole doświadczonych specjalistów,
  • Współpracę nad projektami z klientami opartą na partnerskich relacjach (dowiedz się więcej o naszej filozofii pracy – Filozofia win-win)
  • Przyjazną atmosferę opartą na szacunku i zaufaniu;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – stosunkowo do posiadanej wiedzy i samodzielności;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
  • Pracę w pełni zdalną;
  • Udział w szkoleniach oraz wydarzeniach branżowych;
  • Dofinansowanie do karty FitProfit, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
  • Wsparcie przy podejmowaniu decyzji.

Prosimy o skorzystanie z formularza poniżej lub o przesłanie swojego CV na adres rekrutacja@when.pl, umieszczając w tytule nazwę stanowiska.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Możliwa forma współpracy z agencją:

Administratorem Danych Osobowych jest When Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 18/3a. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.