PPC Specialist
Pracuj w agencji, która wspiera Twój rozwój. Z ludźmi, którzy sprawiają, że każdy Twój dzień będzie przyjemnością.
Jesteśmy specjalistami z różnymi doświadczeniami i umiejętnościami, ale przede wszystkim ludźmi – ze swoimi pasjami, marzeniami i poczuciem humoru. Łączy nas jeden cel – pomoc naszym klientom w rozwoju ich biznesu. Od pierwszego dnia istnienia agencji pomoc ta była i jest realizowana za pomocą szczerych i długotrwałych relacji opartych na zaufaniu. Relacji nie tylko pomiędzy firmą, a klientem, ale przede wszystkim relacji pomiędzy firmą, a pracownikami, którzy ją tworzą. Wierzymy, że wartości te i atmosfera wyczuwalne są od pierwszego przekroczenia progu naszego biura.
Jak nam się to udaje? Dzięki poszanowaniu drugiej osoby, zachowaniu balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym i wyciągania z tego połączenia wszystkiego co najlepsze. Przekłada się to w naszej agencji na elastyczny czas pracy, stabilną formę zatrudnienia (każdy w naszej agencji zatrudniony jest na umowę o pracę), brak nadgodzin (czy oglądasz seriale, czy zwiedzasz świat – odpoczywać trzeba!), przyjacielskie relacje, wypady i wyjazdy integracyjne.
Poszukujemy Specjalisty PPC, który podzieli nasze wartości i razem z nami, za pomocą swojej wiedzy, doświadczenia oraz zaangażowania pomogą rozwijać naszą agencję oraz firmy naszych klientów.
Jeżeli czujesz, że potrafisz więcej, daj nam znać o chęci rekrutacji na stanowisko seniorskie.
Czego oczekujemy
- Pływania w Internecie jak ryba w wodzie
- Pełnej samodzielności w obszarze Google Ads i Facebook Ads
- Znajomości trendów Google i Facebook
- Odpowiedzialności
- Chęci dalszego rozwoju i chłonięcia nowości
- Uśmiechu i pogody ducha (ze smutasami ciężej się pracuje, jednak i takich witamy z otwartymi ramionami)
Technicznej znajomości:
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Merchant Center
- Google Tag Manager
- Facebook Ads
- LinkedIn Ads (opcjonalnie)
- Programmatic (opcjonalnie)
- TikTok Ads (opcjonalnie)
Umiejętności prowadzenia kampanii:
- w sieci wyszukiwania i reklamowej
- Product Listing Ads
- YouTube
- Facebook Ads
- LinkedIn Ads (opcjonalnie)
- w zależności od celów: sprzedażowych, wizerunkowych, leadowych
Nie ogarniasz wszystkiego? Spokojnie, nauczymy Cię!
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość WordPress, Shoper, Profitroom pod kątem generowania feedów produktowych do GMC itp.
- Doświadczenie w tworzeniu kampanii zagranicznych;
- Znajomość języków obcych.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Tworzenie strategii dla nowych kampanii PPC;
- Optymalizacja bieżących kampanii Google Ads, Facebook Ads oraz LinkedIn Ads;
- Raportowanie efektów kampanii;
- Aktualizowanie swojej wiedzy;
- Rozwijanie kampanii klientów pod wyznaczone cele;
- Merytoryczne wsparcie działu sprzedażowego.
Oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole doświadczonych specjalistów,
- Współpracę nad projektami z klientami opartą na partnerskich relacjach (dowiedz się więcej o naszej filozofii pracy – Filozofia win-win)
- Przyjazną atmosferę opartą na szacunku i zaufaniu;
- Atrakcyjne wynagrodzenie – stosunkowo do posiadanej wiedzy i samodzielności;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
- Pracę w pełni zdalną;
- Udział w szkoleniach oraz wydarzeniach branżowych;
- Dofinansowanie do karty FitProfit, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
- Wsparcie przy podejmowaniu decyzji.
Prosimy o skorzystanie z formularza poniżej lub o przesłanie swojego CV na adres rekrutacja@when.pl, umieszczając w tytule nazwę stanowiska.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.