Czym są listy remarketingowe? Jak możemy je wykorzystywać?
Remarketing we właściwych rękach daje dużą przewagę konkurencyjną. To właśnie dzięki niemu możemy śledzić i wyświetlać reklamy osobom i klientom którzy:
- weszli na stronę internetową,
- porzuciły koszyk zakupowy,
- zrealizowały cel na stronie,
- należały do konkretnej grupy demograficznej,
- dokonały konkretnych działań na stronie,
- zapisały się do newslettera.
Segmentowanie list remarketingowych pozwala na podejmowanie bardziej precyzyjnych działań marketingowych. Możemy wyświetlać różne komunikaty w zależności od odbiorcy. Przykładowo Ci, którzy porzucili koszyk zobaczą w reklamie kupon zniżkowy. Kobiety najnowszą kolekcję ubrań z sekcji damskiej, a mężczyźni z męskiej.
Listy remarketingowe umożliwiają tworzenie kampanii w oparciu o konkretne zachowania klientów. Zwiększa to szansę na realizację celów biznesowych na stronie i sklepie internetowym.