21 lutego doszła do nas fantastyczna wiadomość…
„…z przyjemnością informujemy, że Twoja firma znalazła się w grupie 3% najlepszych partnerów w swoim kraju i uzyskała status Partnera Premium 2023*. Uzyskanie statusu Partnera Premium to godne podziwu osiągnięcie, które wyróżnia Twoją firmę w oczach klientów i branży pod względem wiedzy specjalistycznej w zakresie Google Ads.”
Google Partner Premier 2023
Kiedy w lutym 2022 roku poprzedni program partnerów Google został wstrzymany, a jego miejsce zastąpił nowy, dużo bardziej restrykcyjny, zastanawialiśmy się, co musi się wydarzyć, abyśmy otrzymali to najwyższe odznaczenie. Kilka dni później zupełnie wyleciało nam to z głowy i skupiliśmy się doskonaleniu każdego dnia naszych umiejętności i efektów pracy w tym, w czym jesteśmy najlepsi. Dzięki zaufaniu naszych klientów i zaangażowaniu całej firmy, zwłaszcza świetnego działu Specjalistów PPC, ta strategia się sprawdziła. Status Partnera Premium 2023 jest nasz!
Co to oznacza dla nas i naszych klientów?
- Potwierdzenie kompetencji. Odznaczenie potwierdza nasze doświadczenie i zaawansowaną wiedzę naszych Specjalistów PPC
- Usługi w wersji beta – posiadamy dostęp do najnowszych wersji beta usług Google Ads, dzięki czemu możemy testować najnowsze rozwiązania jako pierwsi w kampaniach naszych klientów
- Podsumowanie statystyk – otrzymujemy comiesięczne statystyki Google, dzięki czeu na bieżąco możemy śledzić zachowania konsumentów i trendy branżowe
- Specjalne wydarzenia dla kadry zarządzającej – mamy możliwość udziału w specjalnych wydarzeniach branżowych, takich jak panele dyskusyjne z liderami Google, sesje z udziałem innych Partnerów Google Premium i spotkania z branżowymi liderami opinii.
Aby otrzymać odznaczenie należy również spełniać 3 podstawowe wymagania dla zwykłych Partnerów Google:
- Skuteczność kampanii – Google analizuje wynik optymalizacji wszystkich prowadzonych kampanii Google Ads. Wskaźnik ten nie może być niższy niż 70%.
- Wydatki – należy spełnić wymagania dotyczące zarządzanym budżetem na kontach na poziomie 10 000 USD w skali ostatnich 90 dni. Wydatki budżetowe prowadzonych przez naszą agencję reklam Google Ads wynosiły w skali ostatnich 90 dni 352 427 dolarów!
- Certyfikaty – przynajmniej 50% specjalistów pracujących w agencji powinno posiadać aktywne certyfikaty Google Ads (z reklamy tekstowej, GDN, YouTube, aplikacji mobilnych oraz kampanii produktowych). Nasz zespół składa się obecnie z 6, a od 1 marca aż 8 Specjalistów PPC, którzy zajmują się tworzeniem oraz optymalizacją kampanii Google i Facebook Ads.
Potwierdzenie aktualnego odznaczenia Google Partner Premium 2023 można uzyskać na oficjalnej stronie Google Partners.