Adres
Kontakt
Zapraszamy do wypełnienia niezbędnego briefu, który służy określeniu potrzeb strony i pozwala na przeprowadzenie wstępnej wyceny. Cały proces nie powinien zająć więcej niż 15 minut!
W jakich mediach społecznościowych prowadzisz obecnie profile firmowe:
W jakich mediach społecznościowych chciałbyś, abyśmy prowadzili Twoje profile firmowe
Facebook
Instagram
LinkedIn
Inne
Wskaż inne kanały, za pomocą których komunikujesz się z potencjalnymi klientami
Opisz w kilku słowach profil swojej firmy, obszar działania, oferowane towary/usługi, na czym polega Twój biznes.
Do kogo kierujesz swoją markę/swój produkt?
Prosimy o podanie linków do stron www konkurencji, zarówno tej najbliższej, osiągalnej, jak i wiodącej na rynku.
Co wyróżnia Twój produkt spośród konkurencji?
Na terenie jakiej lokalizacji chciałbyś prowadzić działania marketingowe? Wskaż kraj, województwo lub konkretne miasta, jeżeli twój biznes jest lokalny.
Czy prowadzisz sprzedaz swoich produktów na rynkach zagranicznych. Czy w najbliższym czasie planujesz ekspansję na inne rynki?
Czy sprzedaż produktów lub usług oferowanych przez Ciebie jest sezonowa? Jeżeli tak, opowiedz nam więcej o sezonowości Twoich produktów
Wymień cele biznesowe Twojej firmy (np. Na najbliższy rok)
Co będzie dla Ciebie miarą sukcesu? Jaki przychód / zysk / udział budżetu mediowego do przychodu / ilość rezerwacji itp. spowodowałaby, że mógłbyś określić naszą kampanię jako taką, która osiągnęła sukces?
Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
Kiedy chciałbyś rozpocząć działania reklamowe?
Czy twoja firma posiada własny dział graficzny lub współpracujesz stale z wybranymi grafikami?
Jakie są kluczowe czynniki decydujące o wyborze agencji?
Jaką formę kontaktu preferujesz - telefoniczną / mailową / spotkania osobiste?
W jaki sposób dowiedziałeś się o naszej agencji?