Adres
Kontakt
Zapraszamy do wypełnienia niezbędnego briefu, który służy określeniu potrzeb strony i pozwala na przeprowadzenie wstępnej wyceny. Cały proces nie powinien zająć więcej niż 15 minut!
Opisz w kilku słowach profil swojej firmy, obszar działania, oferowane towary/usługi, na czym polega Twój biznes.
Do kogo kierujesz swoją markę/swój produkt?
Prosimy o podanie linków do stron www konkurencji, zarówno tej najbliższej, osiągalnej, jak i wiodącej na rynku.
Co wyróżnia Twój produkt spośród konkurencji?
Wskaż kanały, za pomocą których komunikujesz się z potencjalnymi klientami
Czy posiadasz strony lub konta firmowe w mediach społecznościowych? Wklej linki do swoich kont social media
Na terenie jakiej lokalizacji chciałbyś prowadzić działania marketingowe? Wskaż kraj, województwo lub konkretne miasta, jeżeli twój biznes jest lokalny.
Czy prowadzisz sprzedaz swoich produktów na rynkach zagranicznych. Czy w najbliższym czasie planujesz ekspansję na inne rynki?
Czy sprzedaż produktów lub usług oferowanych przez Ciebie jest sezonowa? Jeżeli tak, opowiedz nam więcej o sezonowości Twoich produktów
Jakie działania marketingowe (nie tylko online) były prowadzone przez Ciebie do tej pory?
Które z dotychczasowych działań reklamowych były skuteczne i dlaczego?
Czy Twoja strona internetowa jest obecnie promowana poprzez Google Ads (AdWords) ?
Czy posiadasz dostęp do konta Google Analytics
Czy chciałbyś, aby Twoja witryna była widoczna na jakieś wybrane słowa kluczowe?
Czy Twoja strona internetowa/ strona na Facebooku jest obecnie promowana poprzez kampanie Facebook Ads?
Czy posiadasz dostęp do konta reklamowego Facebook Ads?
Czy korzystasz z narzędzia do marketing automation? Jeżeli tak, to z jakiego? Jak dużą bazę mailingową posiadasz?
Wymień cele biznesowe Twojej firmy (np. Na najbliższy rok)
Co będzie dla Ciebie miarą sukcesu? Jaki przychód / zysk / udział budżetu mediowego do przychodu / ilość rezerwacji itp. spowodowałaby, że mógłbyś określić naszą kampanię jako taką, która osiągnęła sukces?
Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
Kiedy chciałbyś rozpocząć działania reklamowe?
Czy twoja firma posiada własny dział graficzny lub współpracujesz stale z wybranymi grafikami?
Jakie są kluczowe czynniki decydujące o wyborze agencji?
Jaką formę kontaktu preferujesz - telefoniczną / mailową / spotkania osobiste?
W jaki sposób dowiedziałeś się o naszej agencji?