ADream
9
Cze

Skuteczna kampania, czyli jaka? 6 wyznaczników dobrej kampanii.

Na co zwracać uwagę czytając raport z kampanii? O czym mówią nam skróty CPC, CPA, CTR? Czy kampania rozwija się we właściwym kierunku i prowadzi do zrealizowania zamierzonych celów? I przede wszystkim, czy to wszystko się opłaca?

kampanie-produktowe-google-adwords-pla
31
Maj

Kampanie Produktowe Google AdWords – Marketing na czasie #9

Google AdWords umożliwia wyświetlanie reklam produktowych (PLA) w wyszukiwarce Google. Sprawdź jakie wymagania stawia Google przed sklepami, które chcą skorzystać z tej formy promocji. Reklama sklepu internetowego może być skuteczniejsza przy wykorzystywaniu większej liczby kanałów dotarcia do klienta.

serwisowanie-stron-internetowych
19
Maj

Serwisowanie stron internetowych – Marketing na czasie #8

Dlaczego warto dbać o swoją stronę internetową po jej wykonaniu.

google-analytics-szkolenie-kurs-podstawy-poradnik
4
Maj

Google Analytics – Wprowadzenie do Analityki Internetowej – Marketing na czasie #7

Dlaczego warto korzystać z Google Analytics. Co możemy mierzyć dzięki wdrożeniu analityki na swojej stronie internetowej.

responsywne-strony-internetowe
21
Kwi

Responsywność stron – wymóg konieczny! – Marketing na czasie #6

Tworząc stronę internetową zwróć uwagę na jej responsywność. Strony dopasowane pod kątem komórek będą się na nich lepiej wyświetlać i wpłyną pozytywnie na swój odbiór.

marketing-dla-deweloperow
8
Kwi

Marketing dla deweloperów – Marketing na czasie #5

Odcinek dotyczący marketingu dla deweloperów. Wykorzystanie Google AdWords i innych możliwości reklamy w Internecie.

© 2016 WHEN – Agencja marketingu internetowego

The part of