Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream

W gonitwie dnia codziennego jesteśmy zmuszeni odłożyć pewne zadania i decyzje na później – z różnych powodów: bo nie jesteśmy w stanie podjąć decyzji o zakupie od razu, bo właśnie musimy wyjść z pracy, bo chcemy porównać ofertę konkurencji, bo decyzja nie należy tylko do nas. Klienci poszukują informacji o produktach, porównują ceny, ale nie zawsze dokonują zakupu od razu. Potrzebują czasu na zastanowienie lub odkładają działanie na dogodniejszy termin. Problem dla sprzedających i oferujących usługi jest taki, że w natłoku informacji użytkownik zapomina o ich produkcie czy usłudze i mimo, że wcześniej był zainteresowany – już nigdy nie wraca na stronę.

Z pomocą przychodzi remarketing. Dzięki banerom skłaniamy klientów do ponownego odwiedzenia strony www. Kampanie tego typu kierowane są do użytkowników, którzy na ekranie komputera lub urządzeń mobilnych przeglądali wcześniej Twoją stronę www albo poszukiwali produktu w sklepie internetowym. Baner jest próbą nawiązania kolejnego kontaktu z Twoim potencjalnym klientem i zachęceniem do dokończenia transakcji.

Warto pamiętać jak wielki potencjał ma remarketing banerowy – o swoich usługach możesz przypominać użytkownikom aż przez 540 dni!

Jak projektujemy banery remarketingowe?

Opracowujemy hasło reklamowe. Jego treść koniecznie musi komunikować jaką wartość niesie za sobą produkt/usługa.

Przygotowujemy grafikę. Ważne są: proporcjonalne ułożenie elementów graficznych, estetyczna czcionka, nowoczesna grafika, która jest spójna  z identyfikacją strony internetowej.

Upewniamy się, że przekazywana informacja jest zrozumiała. Użytkownik powinien bez zastanowienia odpowiedzieć na pytanie jaki produkt lub usługa są reklamowane. Wyjątkiem jest kampania wizerunkowa, która miałaby wyłącznie zaciekawić użytkownika.

Dobieramy odpowiedni przycisk call to action np. “Sprawdź” lub “Kup teraz”. CTA ma zachęcać do działania np. zakupu produktu.

Umieszczamy na banerze logo Twojej firmy.

Rozróżniamy banery statyczne oraz banery dynamiczne – rozumiane jako animowane, ze zmieniającymi się grafikami, tekstami i płynnymi przejściami.


Przykłady naszych banerów dynamicznych:

 

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, możliwe będzie również uruchomienie banerów dynamicznych rozumianych jako banery, które tworzą się automatycznie na podstawie zdjęcia oraz ceny produktu, który użytkownik oglądał najdłużej.

Banery muszą spełniać sprecyzowane przez Google wymagania techniczne – format pliku (jpg., jpeg., png., gif.), jego wielkość (max. 150 KB) jak i rozmiar. Do dyspozycji mamy po kilkadziesiąt rozmiarów banerów, zarówno statycznych, jak i dynamicznych. Na podstawie prowadzonych kampanii wybraliśmy 10 rozmiarów, które wyświetlają się najczęściej na stronach oraz są najczęściej klikalne.

UWAGA! Jeżeli portfolio nie wyświetla się poprawnie, wyłącz Adblock.

Napisz do nas. Zaprojektujemy Twoje banery remarketingowe.

© 2016 WHEN – Agencja marketingu internetowego