Senior SEM Specialist
Masz wiele pomysłów, chcesz próbować nowych rozwiązań, dzielić się swoją wiedzą z innymi i mieć realny wpływ na rozwój Twojego działu, a w obecnej pracy właśnie dochodzisz do ściany możliwości?
Oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole doświadczonych specjalistów, chcących rozwijać siebie, naszą agencję oraz firmy naszych klientów
- Przyjazną atmosferę opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu
- Współpracę nad projektami z klientami opartą na partnerskich relacjach (dowiedz się więcej o naszej filozofii pracy – Filozofia win-win)
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Pracę w biurze w centrum Krakowa – ul. Chopina 18
- Elastyczne godziny pracy
- Udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych dostosowanych do własnych potrzeb i ścieżki rozwoju
- Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe
- Dofinansowanie do karty FitProfit
- Owocowe poniedziałki, integracje, turnieje piłkarzyków itd.
- Wsparcie na każdym zawodowym polu
Czego oczekujemy:
- min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kampanii Google Ads i Facebook Ads
- pełnej samodzielności w narzędziach Google Ads i Facebook Ads (znajomości ich możliwości, kanałów, formatów reklamowych)
- bardzo dobrej znajomości Google Analytics
- umiejętności logicznego myślenia oraz zaawansowanej analizy efektywności kampanii, wyciągania wniosków i wykorzystywania danych do dalszej optymalizacji kampanii
- dużego doświadczenia w prowadzeniu kampanii e-commerce, kampanii leadowych, kampanii wizerunkowych (w tym YouTube)
- podstawowej znajomości platform takich jak: WordPress, Shoper, PrestaShop, Profitroom, Shopify, Magento (pozwalającej na implementację kodów śledzących, integrację z zewnętrznymi narzędziami, instalację wtyczek/modułów). Nie znasz wszystkich? NIe szkodzi – ważne, żebyś znał zasady działania i nie bał się szukać rozwiązań
- bardzo dobrej znajomości Google Merchant Center oraz umiejętności pracy na regułach plików produktowych
- umiejętności wykrywania błędów w kampaniach / analityce / implementacji oraz umiejętności szybkiego znajdowania rozwiązań
- bardzo dobrej znajomości Microsoft Excel
Narzędzia, które masz w małym palcu:
- Google Ads
- Google Analytics
- Facebook Ads (Business Manager)
- Google Tag Manager
- Google Merchant Center
- Google Data Studio
W swojej codziennej pracy korzystasz jeszcze z innych narzędzi? Daj nam znać! 🙂
Dodatkowe atuty:
- umiejętność prowadzenia kampanii Linkedin Ads
- podstawowa znajomość programów graficznych
- znajomość języków obcych
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii zagranicznych
Chcesz się dzielić swoją wiedzą z innymi? Całym serduchem wspieramy pracowników, którzy udzielają się na wydarzeniach branżowych, publikują swoje artykuły w prasie czy biorą udział w webinarach i pomagamy w przygotowaniach oraz realizacji.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Konfiguracja narzędzi oraz implementacja kodów śledzących
- Tworzenie oraz zarządzanie kampaniami Google Ads i Facebook Ads
- Rozwijanie kampanii pod wyznaczone cele
- Raportowanie efektów kampanii
- Tworzenie strategii oraz audytów dla nowych klientów
- Merytoryczne wsparcie działu sprzedażowego
- Aktualizowanie swojej wiedzy